visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 17:20

ISPARTA'DA PARK YASAĞI GELİYOR

Isparta'da Park Yasağı geliyor
07 Eylül 2016 Çarşamba 20:51

Çelebiler otoparkı açılış aşamasına geldi

Isparta Belediyesi tarafından Sağlık Müdürlüğü arkasına yaptırılan 4 katlı, 400 araç kapasiteli yeraltı katlı otopark inşaatında sona gelindi. Otoparkta incelemelerde bulunan Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, otoparkın açılmasıyla birlikte; Cumhuriyet Caddesi, Kaymakkapı Meydanı gibi noktalarda park yasağının getirileceğini söyledi.


Kaldırımlara özgürlük

Serdar
08 Eylül 2016 Perşembe 23:01

Çoğu yorumcu belli ki ısparta dışına çıkmamış,ama fikir üretmede ve ahkam kesme de üstümüze yok ,bu işlerin çok kolay olduğunu sanan zatlar var, önce Tüm illerde bu sorunlar var ve var olmaya devam edecek çünkü kafa yapılarımız aynı aynı hataları hepimiz yapıyor ama her nedense başkasının yaptığı hata bize batıyor Dünya çözememiş bu sorunu ısparta mı çözecek,vatandaş olarak sadece bireysel katkılar yaparak trafiğe çözüm olmaya çalışalım ,toplu taşıma,bisiklet vs kullanarak

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isik olan yerlere de asfalt tumsek atmak neyin nesi

Ziplattin helimizi
08 Eylül 2016 Perşembe 21:56

Asfalttan tumsek yapacaginiza hendek kazin zamananda balaman tuseklerini elestirenler simdi isiklarin onune asfalttan barikat kuruyor ne medeni bir belediyemiz var valla bu yetmez hendek kazkn araclar icind dussun ya da duvar orun yollara kimse yoldan gecmesin

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Peşkeş

Esnafa
08 Eylül 2016 Perşembe 18:15

Otdan esnafın arabasını ve masa sandalyedını kaldırmazsan beldıye başkanıyım dıye gez e! Normal vatandaşa gucnuz yetıyor dimi? Toplasana o esnaf kamyonlarını yıyosa yazsana cezayı??

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cesur

Yürek
08 Eylül 2016 Perşembe 14:16

Cesur yürek rumuzlu kardeşim.Hiç mi diger şehirlerde görmedin duymadın da ahkam kesiyorsun.Caddeler babanın malı mı diye.Oralarda nasıl araç yasağı var park yasağı var ıspartamuzın bazı caddelerinde de yasak uygulansın.Cesur yürekciğim sende araban varsa doğru otoparka cnm

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOL İSTİYORUZ

ÇÜNÜR SAKİNİ
08 Eylül 2016 Perşembe 13:57

ISPARTA SADECE ÇARŞIDAN İBARET DEĞİL. ÇÜNÜRDE ARABALAR EVLER HERYER TOZ TOPRAK . İMAR SÜRECİ BİTENE KADAR UYDURUK Bİ ASFALT DÖKMEK ÇOK MU ZOR......

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

IspRtali

Ispartali
08 Eylül 2016 Perşembe 12:25

Dogru söylüyor vatantaş caddeler babanın malı degil ikincisi yapdıgın belediyenin önündeki otoparka senin belediyenin elemanlarından başka kullanan yok hani otopark sorunu bitiyordu yine aynı yine aynı kültür merkezinin otoparkı adam gibi açıldımı acaba belediyenin ordaki otoparka araba park edelim dedik parasıyla da olsa hiç bir zaman boş yer bulamadik

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Boşuna boşuna

ıspartalı
08 Eylül 2016 Perşembe 11:22

Taaa on sene önce rahmetli hasan balaman bey orayı yaptırmıştı zaten. Sen bunu hizmet diye millete tanıtma, şehre hizmet siyasetle olmaz onunla bunanla tartışmayı bırakıp daha neler yapabilirim derdinde ol. Kaldırımın ortalarına ağaç, heykel dikipte milleti çıldırtma. Daha düne kadar meralcıydın darbe girişimi olunca bahçeli ci oldun. Tarih bunları kaydeder, gün gelir hesap sorulur sayın başkan.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

FAYDA ETMEZ ÇÖZÜM DEĞİL ( 1 )

112 AMBULANS SÖFÖRÜ
08 Eylül 2016 Perşembe 11:05

1- ) BİZLER 112 ÇALIŞANLARI OLARAK BU TRAFİK YOĞUNLUĞUNDAN DOLAYI ÇOK ZORLUKLAR ÇEKİYORUZ.BEN ŞAHSEN 18 YILDIR AMBULANS KULLANIYORUM.SADECE ŞU ÜÇ DÖRT YILDIR BU SIKINTILAR YAŞANIYOR.BU SIKINTILAR BİZİM GÖRDÜĞÜMÜZ KADARIYLA ŞUNLAR DAN OLUŞUYOR.PARK YASAĞI FAYDA ETMEZ.NEDEN DERSENİZ ISPARTANIN ANA YOLLARI ŞAH DAMARLARI DARALTILDI.TUHAFİYECİLER SİTESİ ÖNÜ DAHA ÖNCEDEN İKİ ARAÇ RAHAT RAHAT GEÇİYORDU.ŞİMDİ YOL DARALTILDI TEK ARABA ZOR GEÇİYOR.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

FAYDA ETMEZ ÇÖZÜM DEĞİL ( 2 )

112 AMBULANS SÖFÖRÜ
08 Eylül 2016 Perşembe 11:04

2 - ) BELEDİYE İŞHANI ÖNÜ OTOBÜS DURAKLARI ÖNE ÇEKİLDİ. YOLA KARŞI. BU YOLDA HALİYLE DARALDIĞI İÇİN TRAFİKTE BİRİKMELER VE SIKIŞMALAR OLUYOR.MİMAR SİNAN CADDESİ ZATEN TAM BİR REZALET BİSİKLET YOLU DİYE YOL YAPILDI.YİNE YOL DARALTILDI.BU YOLU DA KULLANAN YOK ZATEN.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

FAYDA ETMEZ ÇÖZÜM DEĞİL ( 3 )

112 AMBULANS SÖFÖRÜ
08 Eylül 2016 Perşembe 11:04

3 - ) TABİRİ CAİZSE BU KONU HAKKINDA ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM.SİZ NE KADAR ÖZEL HASTANE AÇARSANIZ AÇIN HASTAYA ŞİFA BULAMAZSINIZ ÇÜNKÜ HASTA KANSER OLMUŞ. DURUM BU ARKADAŞLAR.TEK ÇÖZÜK ANA HARTELLER YENİDEN DÜZENLENMESİ, BİSİKLET YOLUNUN KALDIRILMASI VE BELEDİYE İŞHANININ ÖNÜNDEKİ OTOBÜS DURAKLARININ YERİNİN DEĞİŞTİRİLMESİ.YANİ AŞAĞIYA ALINMASI. ZİRAAT BANKASININ ÖNÜNE ALINIRSA ÇÖZÜM OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yasak olamaz bu ülke yasaklarla bu hale geldi.

cesur yürek
08 Eylül 2016 Perşembe 10:47

caddeler babanın malı değil caddede park yasağı yapamazsın çift park yasağı uygularsın park yerıne rand sağlamak ıcın baş tutmayın nerde ınsan özgurlugu hur yasam sıyaset degıl rand yapıyorsunuz...

1 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

.....

....
08 Eylül 2016 Perşembe 09:02

ISPARTA KÖY OLMA YOLUNDA.

128 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

CUM.CAD.ESNAFLARI

ESNAFLAR
08 Eylül 2016 Perşembe 09:00

BOŞ İŞLERLE ZAMAN GEÇİRİLİYOR.BİZ ESNAFLAR OLARAK BU ITKM BİR AN ÖNCE BİTMESİNİ İSTİYORUZ.YAA ÇOKMU ZOR YAA...RAHMETLİ HASAN BALAMAN BU İNŞATI BİTİRECEKTİ AMA ÖMRÜ YETMEDİ.BİZİM ESNAFLAR OLARAK BU İNŞAATIN BİTECEĞİNE İNANMIYORUZ.ÇÜNKÜ HİÇ BİR HAREKET YOK.HERHALDE BİR YİRMİ SENEYİ BULUR.TABİKİ BİZLER GÖRMEYİZ.AMA TORUNLARIMIZ GÖRÜR.

103 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇAY BAHÇESİ

BELEDİYE ÖNÜNDEKİ
08 Eylül 2016 Perşembe 08:49

BELEDİYE ÖNÜNDEKİ ÇAY BAHÇESİ NERDEYSE 3 YILDIR.KAPALI BİR TÜRLÜ YAPAMADIK NEDENSE.HERHALDE BİR 10 SENEYİ BULUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.

68 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

HİZMETMİŞ NE HİZMETİYA

HADİYAA
08 Eylül 2016 Perşembe 08:47

ŞEHİR DIŞINDAN GELEN BİR MİSAFRİMİZ OLSA GÖTÜRECEK BİR ÇAY BAHÇESİ BİLE YOK.BİRDE HİZMETLEDEN BAHSEDİYORSUNUZ.NE HİZMETİ

71 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

park

sengetli
08 Eylül 2016 Perşembe 08:42

derhal mimar sinan cad.113.cad. cumhuriyet cad.park yasağı olmalıdır.gündüzleri bu caddeler resmen felç.

48 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOKKKK YAZIK

ÇOKKKK YAZIK
08 Eylül 2016 Perşembe 08:36

BU YAPILANLAR GÖÇERSE ÇOK ÜZÜLÜRÜM.

47 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

YASALAR ŞEHRİ

+32
08 Eylül 2016 Perşembe 08:31

önce insan beynine yasak koyun sonra sokaklara insan bencillik yapmazsa otopark sorunu aşılır

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

allahsızlık etmeyin

mehmet
08 Eylül 2016 Perşembe 07:39

balaman ın otoparkçılarını kaldırsın diye o kadar laf ettiniz kaldırdı bu seferde park edecek yer bulamıyoruz dediniz onun içinde otopark yaptı adam daha size ne yapsın adam olun az adam

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kupon

Cumhuriyet
08 Eylül 2016 Perşembe 05:48

Cumhuriyet caddesindeki esnaflar araçlarını otoparka koysalar, sorun kalmayacak. Onlara aylık kupon verin de caddeden arabalarını çeksinler,

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun

metin
08 Eylül 2016 Perşembe 02:48

başkanımız gercekten çalışıyor yaptığı hizmetlerden son derece memmnunuz zamanında 1 tl vermekten kaçıyordunuz şimdi otopark yapılınca tepki gösteriyorsunuz 1 tl bile vermekten aciz insanlar başkanımızın arkasındayız

14 Beğendim
82 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

vatandaş
08 Eylül 2016 Perşembe 02:06

başkan lpg li araçları ne yapacak acaba

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Arabası lpg olan

Yas
08 Eylül 2016 Perşembe 01:32

Isparta için gerekli olan otoparkımıza tabiki çok sevindik çoğu araç lpg Lİ onlar nereye park edecek?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

en kisa surede

vatandas
08 Eylül 2016 Perşembe 01:26

araclara park yasagi, hatta belli bir saatten sonra tamamen giris yasagi getirilip sokaklar halkin yuruyup gezebilecegi sekilde sehir merkezinde canlilik yaratilmali

6 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lpg

Lpg
08 Eylül 2016 Perşembe 00:12

1800 araçlık otopark açıldı ama rağbet yokmuş.piyasadaki araçların %80 lpgli bu araçlar ne olacak.büyük şehirlerde katlı Otoparklar var üst katlar açık lpgli araçlar için ayrılmış durumda Eskişehir'de çok güzel örnekleri var.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla