visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA OTOPARK AÇILIŞI HAYIRLI OLSUN

ISPARTA'DA  OTOPARK AÇILIŞI  HAYIRLI  OLSUN
17 Şubat 2017 Cuma 11:08

ISPARTA'DA OTOPARK AÇILIŞI HAYIRLI OLSUN

Isparta Belediyesi otopark projelerine devam ediyor. Geçen hafta Valilik arkasında bulunan otoparkımızın açılışından sonra bu haftada; otopark yatırımlarımızın en önemli halkalarından olan Çelebiler Yeraltı Katlı Otoparkımızın resmi açılışını gerçekleştirdik.

Davetimize uyarak açılışımıza katılan; İl Genel Meclisi Başkanımız Sayın Ali Bolat'a, MHP İl Başkanımız Sayın İsa Yalçın'a, çok değerli belediye meclis üyelerimize, kıymetli muhtarlarımıza ve halkımıza sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. dedi 






 

 

TOZ

Yurttaş
17 Şubat 2017 Cuma 22:16

Ispartanın tamamına yakını tozdan,kumdan geçilmiyor.Belediyenin önünü temizlemekle şehir temizlenmiyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şurayıda çöz

yusuf
17 Şubat 2017 Cuma 16:44

Mimar sinana iki tane heykel ve bisiklet yolu yaptırmşsın sayın başkanım.bu zamana kadar bir tane kişi bile iyiki yapmış demedi.Önemli olanda nedir milleti mutlu etmek millete hizmet etmek değilmidir?Ozaman kaldır onları başkanım. Ben yaptım oldu mantığı 90larda kaldı. Şimdi hizmet zamanı milletle didişmek değil.

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Park bulamayan halk
17 Şubat 2017 Cuma 13:50

Otoparklar tmm cok güzel bir yatırım ve halki sevindiren bi yatirim ama şu itkm otoparkina bi çeki duzen ver başkan. Galericiler arabalarini oraya park ediyor pazarcilar transitlerini kamyonetlerini oraya park ediyor bi çözüm bul buna orasi halk için yapilan bi otopark galericilerin esnafin kamyonunu koyacağı yer değil. Çektir gece kalan arabalari. Hoş bu yazimi okuyup bi çözüm üretileceğini sanmiyorum. Sonucda belediyecilik halk için degil oy için yapılıyor bu memlekette. Yinede bi ümit.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Park bulamayan halk
17 Şubat 2017 Cuma 13:47

Otoparklar tmm cok güzel bir yatırım ve halki sevindiren bi yatirim ama şu itkm otoparkina bi çeki duzen ver başkan. Galericiler arabalarini oraya park ediyor pazarcilar transitlerini kamyonetlerini oraya park ediyor bi çözüm bul buna orasi halk için yapilan bi otopark galericilerin esnafin kamyonunu koyacağı yer değil. Çektir gece kalan arabalari. Hoş bu yazimi okuyup bi çözüm üretileceğini sanmiyorum. Sonucda belediyecilik halk için degil oy için yapılıyor bu memlekette. Yinede bi ümit.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HİZMET BU

ISPARTALI
17 Şubat 2017 Cuma 13:22

BAŞKANIM ELİNE YÜREĞİNE SAĞLIK ON NUMARA HİZMET OLMUŞTA MASANIN ÜSTÜNE KALİTESİZ AYRAN OLMUŞ

0 Beğendim
39 Beğenmedim
 
Yanıtla

açıl susam açıl

açıl susam açıl :)
17 Şubat 2017 Cuma 12:45

açılın uleyyyn :)

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla