visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA OTOMOBİLİN ÇARPTIĞI EMEKLİ ÖĞRETMEN YAŞAMINI YİTİRDİ

ISPARTA'DA OTOMOBİLİN ÇARPTIĞI EMEKLİ ÖĞRETMEN YAŞAMINI YİTİRDİ
22 Mayıs 2017 Pazartesi 12:07

ISPARTA'DA OTOMOBİLİN ÇARPTIĞI EMEKLİ ÖĞRETMEN YAŞAMINI YİTİRDİ

ISPARTA'DA bir otomobilin karşıdan karşıya geçerken çarptığı emekli Öğretmen Tuncay Tufan yaşamını yitirdi.

Kaza dün akşam saatlerinde Gül Evler Mahallesi (Ayazmana yolu girişinde) Tempo Park önünde meydana geldi. Isparta'nın yakından tanıdığı emekli öğretmen Tuncay Tufan düğün salonundan çıkarak yaya şekilde markete gidiyordu. Yolun karşısına geçmek isterken Halıkent Mahallesi istikametinden gelen Peugeot 106 markalı bir otomobil Tuncay Tufan'a çarptı. Kazada Tufan ağır yaralandı. Kazanın ardından çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine ambulans ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırılan Tufan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Öte yandan otomobil sürücüsü gözaltına alındı. 

Halamın oğlu

ibrahim özbakır
24 Mayıs 2017 Çarşamba 15:07

Halamın son nr.sı neden ve nasıl oldu o kadar üzüldüm kikelimelerle anlatmak oldukça zor Tuncay ım benim Allah tan gelene boynymuz kıldan ince ama insan çoooook üzülüyor Dualarıma senide ekledim Halamın oğlu Boş ve faydasız olan şu dünyadan gerçek aleme göç ettin benim güzel kalbi temiz güzel yürekli arkadaşım RABBİM mekanını cennet etsin ömrün bu kadarmış senin gibi güzel insanı kaybetmek bana çok dokundu ve ağladım Bende çok hakkın vardı ama bende sana hakkımı sonuna kadar helal ediyorum

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok üzüldüm

Nur içinde yat hocam
23 Mayıs 2017 Salı 18:58

çocuğumun öğretmeni idi o kadar alakalı o kadar sevecen diki gözümüz arkada kalmazdı.bir tane hız manyağı serseri yüzünden canından olmuş çok üzüldüm.ihmal ihmala göz yumanlar görevini yapmayanlar hepsine yazıklar olsun Tufan bey in tırnağı olamassınız.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sebeeb olanların vicdanı rahat mı

mahalleli
23 Mayıs 2017 Salı 12:43

demirköprüden öte trafik polisi gören var mı tempopark cami bitişiğine niye nasıl yapılır burası yeşil alandı daha önce ıyaşa çivi çaktırtmayız dendi ne oldu yazıklar olsunmenfaat zihniyeti güdenlere

86 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tempo park

mustafa
23 Mayıs 2017 Salı 12:23

bu kazada ilk sorumlu tempo park denilen yerdir. sonrasıda o berduş kılıklı araç ve şöför kaza anında ordaydım her hafta sonu rezalet bi trafik çilesi var o temppo parkta otoparkı açmıyorlar yoldan araçlar park yüzünden ilerliyemiyor eminiyet yetkilileri bir denetim yappsa hafta sonu akşamları o yolda olumlu olacağını düşünüyorum

65 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Y i
23 Mayıs 2017 Salı 10:17

Sayin Valimiz diger yetkililer gercekten halikent yolunda asiri hiz yapan arac cogunlukta ozellikle sabah saatlerinde okul onunde bir onlem alinmali artik!? yeni acildigi halde kolej onunde yaya gecidi var ama kac yillik okul yolunda yok! Oradaki U donusu de cabasi artik biz araclari bekliyoruz okula gitmek icin!!!okulun yanindaki sokakta en azindan cikis saatlerinde trafige kapatilmali Insaallah cocuklari dusunen bir yetkili buradaki soruna cozum bulur...

5 Beğendim
64 Beğenmedim
 
Yanıtla

polis..

Ali Aydın
23 Mayıs 2017 Salı 10:01

Ispartada maganda teröründen daha çok çekecek lütfen bilinçli olup buna engel olalım.

23 Beğendim
41 Beğenmedim
 
Yanıtla

TrafikKazaları

TrafikKazaları
23 Mayıs 2017 Salı 09:59

ayazamana yolu üzeri 124. cadde olan bu olay yerinde bu tip kazalra çok rastlanmaktadır.Işıkların,radarın ve hız kesici setin olmayışı bu kazaları çoğaltıyor.Bilhassa bu yol üzerinde haftada 3 kaza olmakta,yetkililerin çözüm bulmasını istemekteyiz.Bir de bu mevkide ikmaet etmekte olan 18 yaş altı çocukların motosiklet sevdası da çabası.

114 Beğendim
90 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEMPOPARK

can
23 Mayıs 2017 Salı 09:55

Sayın belediye başkanımız konutlara otopark diyor tempo park düğün ve kongre salonunun otoparkı var düğün salonu yetkilileri açmıyor düğün olduğu zaman araba parkından dolayı insan geçemiyor. Madem otopark kullanılmayacam neden yapılıyor?

261 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet
23 Mayıs 2017 Salı 07:47

Sayın Hocama Allahtan (c.c) Rahmet diliyorum. Mekanın Cennet olsun. Haklarım helal olsun. Hakkını helal et.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devletin görevlileri nerede..

Ramazangiller
23 Mayıs 2017 Salı 07:11

TEMPOPARK denilen bu yerde aynı anda üç düğün oluyor. Üç düğünün araçları kanunsuz PARK etmişler. Kanunen Trafik polislerinin müdahale etme mecburiyetleri var. Ama etmiyorlar.Kanunları kanun adamının çiğnediği görüntüsü yok mu bu memlekette..Sürücüler de Trafik Canavarı olmuşlar. Isparta yaşanmaz hale getirildi. Kamuoyu, Görevliler ve Siyasiler uyumuyorlar mı..

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAZİYE

İsmail ÇEBİ
23 Mayıs 2017 Salı 00:20

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Allah yakınlarına sabır versin.4 yıl birlikte çalışmıştık çok iyi bir öğretmendi.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üzgün
23 Mayıs 2017 Salı 00:13

Ayamana yolu üstünde hep bu şekilde hızla geçen otomobiller dolu br çok önlem alınmalı özellikle okul yoluna lütfen yetkililer bu sorunu çözsünler

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAYA KALDIRIMI

YURTTAŞ
23 Mayıs 2017 Salı 00:07

Motosikletler,Elektrikli motorlar yaya kaldırımlarında cirit atıyor. Bir tane yetkili, bir tane vatandaş bunlara ne yapıyorsun demiyor.Bu duruma başta yetkililer olmak üzere (Polis,zabıta) tüm halk olarak gerekli önlemleri alalım.Bunların yaya kaldırımlarında dolaşmasına izin vermeyelim.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nazik Güleryüz'lü hocam hoşçakal
22 Mayıs 2017 Pazartesi 23:56

İlimizde ki polisler kayıtsız sorumsuz .Aksu caddesinde 90 100 km his ile polisin yanından serseri şöföre sadece bakmakla yetinen polisimiz var biri polislere işinin pusu kurmak ve evrak kontrol etmek den daha fAzlası olduğunu hatırlatmalı. İlin her tarağında eksozu açık ara gazı vererek motor kullanılıyor ama polis sigorta , vize ve alkol muayenesi peşinde bu ilde polis ciddi şekilde görevlerini yapmıyor .polis halkın can mal ve huzurundan sorum lu ama bir gamsızlık bana necilik var yazık

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEDBİR

A.C
22 Mayıs 2017 Pazartesi 23:22

Valilik-Emniyet-Belediye : KRİZ MASASI ve TRAFİKTE SIKIYÖNETİM!

23 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Katil trafik

Anticehalet
22 Mayıs 2017 Pazartesi 22:52

Birkaç haftadır Isparta'nın şehir içi yolları da dahil, çok sayıda kaza. Ölümler, ağır yaralanma, maddi hasar... Isparta, herkesin arabasının olduğu bir karantina merkezine mi dönüşüyor? Bu gidişle herkes birbirini öldürecek. Derhal kriz masası. Trafikte sıkıyönetim istiyoruz!

38 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ATM PETROL VE OKTAY PETROL DÖNÜŞÜ

cem sever
22 Mayıs 2017 Pazartesi 22:12

ATM VE OKTAY PETROL SOLA GEÇİŞLERİ BU YOL ÜZERİNDE KAPATILMALI SADECE IŞIKLI KAVŞAKLARDAN DÖNÜŞ OLMALI 2 DÖNÜŞTE KAZAYA DAVETİYE ÇIKARIYOR BİRDE SÜRÜCÜ ADAYLARI BU YOLDA RİSKLİ,ACİLEN BU CADDEDEKİ 2 SOLA DÖNÜŞTE YANİ ORTA REFÜJ KAPATILMALI ,HERAN ÖLÜMLÜ KAZA OLABİLİR CEM SEVER İL TRAFİK KOMİSYONUNUN DİKKATİNE ARTIK ARAÇ SAYISI ARTTI DÜZENLİ KAVŞAKLAR ALT GEÇİTLER ÜST GEÇİTLER OLMALI BU YOLDADA GEREKSİZ DÖNÜŞLER KAPATILMALI AYNEN ÇÜNÜR GİBİ

75 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HOCAM

KARA ÇOÇUK
22 Mayıs 2017 Pazartesi 22:01

GÜLERYÜZLÜ HOCAM ÇOÇUKLARA OKUMAYI AŞILAYAN HOCAM NUR İÇİNDE YAT

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

:(
22 Mayıs 2017 Pazartesi 21:15

Kaza gozumun onunde oldu allah kimseye yasatmasin.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah rahmet eylesin

uğur topkara
22 Mayıs 2017 Pazartesi 19:50

değerli komşumuz Allah rahmet eylesin nur içinde yat sevenlerine sabırlar dilerim.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah korusun

,,,,
22 Mayıs 2017 Pazartesi 16:25

son günlerde hep ölümlü trafik kazası haberleri var. Hayırdır inşaallah. Allah hepimizi muhafaza etsin.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla