visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 07:53

ISPARTA'DA OTOMOBİL TAKLA ATTI

ISPARTA'DA OTOMOBİL TAKLA ATTI
06 Eylül 2016 Salı 19:02

ISPARTA'DA OTOMOBİL TAKLA ATTI

Isparta'da Demir Köprü mevkiinde meydana gelen kazada 2 kişi yaralandı.

Kaza akşam saatlerinde meydana geldi. Okan Karataş yönetimindeki otomobil sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle takla atarak ters döndü. Kazada sürücü ile aynı araçta yolcu olarak bulunan Burak Durgut yaralandı. Çevredekiler ihbarı üzerine olay yerine 112 Acil Servis ambulans ekipleri sevk edildi. Yaralılar olay yerinde yapılan ilk müdahalesinin ardından hastanelere sevk edildi. 

Polis kaza ile ilgili soruşturma başlattı. 



Yanlış kazaya yazmışım özür dilerim.

Bir onceki ickili yorumu bana aittir.yanliştir
08 Eylül 2016 Perşembe 13:21

Dun gece gördü ğüm beyaz bir corsa için ismide Okan olunca ayni şahis sandim. İçki için yazdığım yazıdan dolayı özür dilerim. Yalan bir bilgidir.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sürücü içkiliydi.

Araba Alkol kokuyordu.
08 Eylül 2016 Perşembe 13:17

Adı Okan olan şahıs içkili idi. Kaza Alkol yüzünden oldu. Kimse bilip bilmeden yola bele suç artmasın. Arabanın içi leş gibi Alkol kokuyordu.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAKAS ATARSAN BÖYLE

AYYILDIZ
07 Eylül 2016 Çarşamba 08:44

Taş köprülerle alakası yok bu kazanın.normal bir şekilde gidilse hiçbirsey olmaz. Demirköprüden Antalya yoluna giderken gençlık merkezinin karşısında oldu bu kaza. 3 şeritli yolda bir arabanın arkasından en sağdan en sol şerite geçmeye kalkıştığı için bu kaza kaçınılmaz oldu.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla