visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 01:33

ISPARTA'DA OTOMOBİL AĞACA ÇARPARAK DURABİLDİ

ISPARTA'DA OTOMOBİL AĞACA ÇARPARAK DURABİLDİ
29 Haziran 2017 Perşembe 22:46

ISPARTA'DA OTOMOBİL AĞACA ÇARPARAK DURABİLDİ

ISPARTA’DA Ahmet Dilmen yönetimindeki otomobil sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle orta refüjde bulunan ağaca çarparak durabildi. Kazada sürücü yaralandı.

Kaza saat: 20:40 sıralarında Isparta-Eğirdir karayolu Akkent Mahallesi kavşağında meydana geldi. Ahmet Dilmen yönetimindeki otomobil sürücünün direksiyon hakimiyeti kaybetmesiyle orta refüjde bulunan ağaca çarptı. Kazada sürücü yaralandı. İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Servis Ambulans ekipleri sevk edildi. Yaralı otomobilden çıkarılarak hastaneye götürülerek tedavi altına alındı.





Wwerty
01 Temmuz 2017 Cumartesi 01:37

İşte bu arabaların hurdalığının kanıtı. Kaç tane arabanın rot başı kırılır? Normalde görülebilecek Bişey mi? Olacak şey değil.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halil tortop
30 Haziran 2017 Cuma 20:59

Millet bilip bilmeden haybeye yorum yapip durmayin kaza eden benim enistemin amcasi adam 40 yasinda neyin artisligini yapacak rot basi kırildigi icin direksiyon hakimiyetini kaybetmis bilip bilmeden yorum yapmayin

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞAHİN BUUU

VER YANI
30 Haziran 2017 Cuma 11:55

BAS GAZA VER YANI ŞAHİN BUUU. BU ŞARKIYLA KENDİNDEN GEÇEN SONU AĞAÇ YADA DİREKTE BİTEN BİR LA FONTEN MASALI....

41 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burkii
30 Haziran 2017 Cuma 10:21

Düzgün kullanmazsan en kaliteli araba da bu hale gelir. Ayrıca kim ister böyle bir sonucu. Adı üstüdr kaza

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadin ordan

hasan
30 Haziran 2017 Cuma 09:13

herkes ister lüx spor araba binmeyi kuş serisini laf söyleyenlerin çogu bu kuş serisini binen ve sonra üzerine 3 5 kuruş daha para katıp aracına değiştiren garip insanlardır.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cahil
30 Haziran 2017 Cuma 09:07

Her kuş kazasından sonra olduğu gibi Kuşlara saldırı başlamış. Kardeşim araban kuşsa kuş olduğunu bilerek binersen sana kuşluk etmez... sürücünün kuştluğunu arabadan çıkartmayın... yani arabanızı kapasitesine göre kullanın...

21 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aşırı Hız

Serdar
30 Haziran 2017 Cuma 09:04

Direksiyon hakimiyetini kaybetmemiş ,artistlik yapayım derken eşşek kadar direğe bodoslama girmiş olay bu verelim Mehteri

24 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

AntiTofaş
30 Haziran 2017 Cuma 01:36

Ne zaman yasaklanacak bu kuşlar? Herkes için tehlike saçıyorlar!

12 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kuş
30 Haziran 2017 Cuma 00:01

Bir kuş serisi daha tarihe karıştı. Kuş tehlikeli bir hurda dır.

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla