visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA ONU YAPINCA OLANLAR OLDU

ISPARTA'DA ONU YAPINCA OLANLAR OLDU
31 Ağustos 2016 Çarşamba 00:17

ISPARTA'DA ONU YAPINCA OLANLAR OLDU

Gece yarılarına kadar ilçede trafik terörü estiren ve buldukları her kavşakta drift yaparak hava atan sürücülerden biri Çınar Bulvarında aydınlatma direği ile tanıştı. Sürücü ve arkadaşının macerası Acil Serviste son buldu.

Yalvaç’ta yaşayan halkı canından bezdiren trafik magandalarından biri beklenen sonuca ulaşmayı başardı. Geçtiğimiz gece yarısı saat 02.00 sularında Turgut Özal Bulvarından aşırı hız ile seyir eden beyaz renkli Tofaş marka otomobil Çınar Bulvarı’na doğru döndüğü sırada drift atmaya (lastik öttürme) çalıştı

tarafındaki kaldırımda bulunan aydınlatma direğine çarptı. Gecenin sessizliğini bozan lastik seslerine karışan çarpma gürültüsü üzerine Çınaraltı yakınlarında bulunan vatandaşlar koştu. Ellerindeki bira şişeleri ile dışarı çıkarılan sürücüler kaldırım kenarında olayın şokunu atlatmaya çalışırken arkadaşları da aracın plakalarını söktü.

AKEDAŞ ait aydınlatma direğinin lambası kırılarak yere düşerken direkte de hasar meydana geldi. Araç yolun sağına itilerek çekilirken 2 yaralı başka bir araçla hastaneye götürüldüğü sırada arkadaşlarının ‘Merdivenden düştüm delen’ diye tembihte bulunmaları dikkat çekti.

FIRSATTAN İSTİFADE

15 Temmuz darbe girişiminden bu yana Emniyet Müdürlüğü’ndeki yoğun mesai ve yetersiz personel nedeniyle denetimlerin azalmasını fırsat bilen sürücüler sabaha kadar şehir içerisinde abartılı egzos ve kavşaklardaki akrobasi hareketlerini rahatlıkla sürdürüyor. 155 ihbar hattını arayan vatandaşların ihbarlarını değerlendiren Emniyet olay yerine ulaşmadan driftçi sürücüler başka bir kavşakta eylemlerini sürdürüyor.

PLAKALARI NOT EDİN

Emniyet yetkililerinin bu tür çevreye rahatsızlık veren sürücülere ceza uygulayabilmeleri için araçların plakası ve özelliklerinin alınması ve 155’e ihbar

esnasında görevlilere yazdırılması gerekiyor. Bu konuda vatandaşların duyarlı olması gerekiyor.

Nurettin Arkan/yalvaç

motor

fikri
01 Eylül 2016 Perşembe 10:06

davraz mahallesinde motorlar her akşam eksoz patlatıyor okulun bahçesinde alkol alıyor türlü rezillik 155 i her akşam arıyorum artık ekip bile gelmiyor. Şehr teksasa döndü kimsenin umrunda değil.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aileleri

yalvaçlı
31 Ağustos 2016 Çarşamba 14:58

sıkıntı büyük ancak bu ailelerinin yardımıyla çözülür canları yanmasın can yakmasınlar anneler babalar altına araba motor verdiğiniz evlatlarınızın nasıl kullandığına bakın farkındamısınız yanlışım yoksa geçen yıl motorla 3 kişi araç kazasında daha yeni1 kişi öldü

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Piskopat Araç Sürücüleri Akıllı Olsunlar !

Şevki
31 Ağustos 2016 Çarşamba 14:36

Bu sürücüler öyle hızlı gidiyorlarki, plakalarını tesbit etmek mümkün olmuyor. Onun için, caddenin her iki başına sivil/resmi ekipler yerleştirilmeli. Aralarında telsiz ile anında iletişim kurulursa bu sürücüler kolayca yakalanır. İşi iyice azıtmış durumdalar. Yorumlara bakın, vatandaş ne kadar huzursuz.Allah, Emniyet Güçlerimize sabır ve kolaylıklar versin.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalvaçlıdan destek

DUMRUL
31 Ağustos 2016 Çarşamba 08:52

sevgili yalvaçlılar lütfen abartılı eksozla motor ve araçla rahatsız edenleri plakasını alarak bildirin birde bu tür araç kullanan gençlerin ailesine derimki evladınıza sahip çıkın. yok sahip çıkmazsanız gün gelir acısını çekersiniz.kendi canınızın yanı sıra masum insanlarında canının yanmasına sebep oluyorlar

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

haberci dediğin böyle olur.

yalveşli helal
31 Ağustos 2016 Çarşamba 08:38

Nurettin bey haber yorum on numara olmuş. Lastik öttürmeleri artık baygınlık vermişti.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Umarim ders almislardir

Eslim
31 Ağustos 2016 Çarşamba 08:25

"trafik magandalarından biri beklenen sonuca ulaşmayı başardı." ...... "aydınlatma diregi ile tanisti" :)Umarim bu olayda ciddi bir yaralanma yoktur ama ben de bu tür kisilerin akillari baslarina gelsin istiyorum. Hem kendilerinin hem de cevrelerindekilerin canını hiçe sayiyorlar.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Direkle tanıştı!

A.O.Y
31 Ağustos 2016 Çarşamba 01:17

Yaşşa len nurettin

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

..beklenen sonuç..

Erdi Aykar
31 Ağustos 2016 Çarşamba 01:07

Çok yerinde bir tespit sayın Nurettin Arkan bey. Maalesef bu insanları her kavşakta aynı iç sesle anıyoruz... Allah kazasız belasız ıslah etsin.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla