visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA ÖĞLEDEN SONRA OKULLAR TATİL EDİLDİ

ISPARTA'DA ÖĞLEDEN SONRA OKULLAR TATİL EDİLDİ
10 Ocak 2017 Salı 10:46

ISPARTA'DA ÖĞLEDEN SONRA OKULLAR TATİL EDİLDİ

ISPARTA’DA yoğun kar yağışı dolayısıyla öğleden sonra okullar tatil edildi. 

Isparta Valisi Şehmus Günaydın kurmaylarıyla yaptığı toplantının ardından bugün öğleden sonra okulların tatil edileceği müjdesini verdi. 

Ayrıca engelli ve hamileler öğleden sonra izinli sayılacak.

PEKİ YARIN OKULLAR TATİL OLACAK MI?

GELİŞMELER AN VEN AN BOMBA 32’DE

TATİL

TATİL
10 Ocak 2017 Salı 18:35

okullar yarın tatil

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Huseyin
10 Ocak 2017 Salı 18:01

Yarn okullar tatilmi

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tatil olsun

hgh
10 Ocak 2017 Salı 17:33

akkent ten dere imam hatibe gidiyorum akkent ten değil doğa kolejine kadar yürüyorum 26 ya binip ta dereye kadar otobüsler bozuldu lütfen tatil olsun

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TATİL ET VALİ AMCA NE OLURSUN!

OKULA GİTMEKTE ZORLUK ÇEKİYORUM
10 Ocak 2017 Salı 17:32

Eve gelirken bile bacaklarıma kadar kar vardı yolu aça aça geldim el insaf bi duyunda kar tatili yapın!

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğrenci
10 Ocak 2017 Salı 17:31

Mahallelerde de belediye araçlarını görmek istiyoruz. Okullara sadece ana yollar kullanılarak gidilemiyor.lütfen vali bey bunu da dikkate alın

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kesinlikle tatil olmalı

ıspartalı
10 Ocak 2017 Salı 17:31

bu kar ıspartaya 40 yılda bir yağar.. 40 yılda bir kaç gün tatil olmuş hiç birşey kaybetmeyiz.ama öğrencilerin yollarda başına birşey gelirse çok şey kaybederiz.geçende tatil olmadı sınıflarda 2-3 öğrenci gelmiş..ne gerek var çol çocuğu yollara dökmeye...

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayşegül
10 Ocak 2017 Salı 17:27

Vali bey lütfen okullar yarın da tatil olsun

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğrenci Vellisi

Isparta
10 Ocak 2017 Salı 17:26

Yarın Tatil Olacakmı Valim çocuklarım bu havada hasta Olucak...

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın vali

tatilolsun
10 Ocak 2017 Salı 17:26

her ne kadar merkezde yollar açık olsa da (ki değil9 batıkent ışıkkent çayboyu gibi yerleri hiç düşünmüyorsunuz ulaşım çok zor olacak araba çıkmıyor ulaşım sıkıntısı çekmemek için tatil olsun diyorum insanların can sağlığı daha önemli değil mi ?

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sınav

sjs
10 Ocak 2017 Salı 17:13

yarın sınav var lütfen tatil edin

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tatil olsun

mağdur öğrenci 32
10 Ocak 2017 Salı 17:12

lütfen yarında tatil olsun hatta mümkünse tüm hafta tatil olsun:(

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TATİL

MAĞDURLAR ADINA
10 Ocak 2017 Salı 17:03

BİZ DE AKKENT TE OTURUYORUZ 40 CM KAR VAR HALA DA YAĞIYOR ULAŞIM ÇOK ZOR VE BURADKİ LİSELİLERDE AŞŞAĞIDAN YÜRÜYORLAR LÜTFEN TATİL OLSUN ÖĞRENCİLER DÖRT GÖZLE TATİL BEKLİYORR LÜTFENNN

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

madem!!

halk
10 Ocak 2017 Salı 17:01

madem öğleye kadar etmedin öğleden sonra niye ediyosun?maşaallah eğitim aşığı vali. etme kardeşim vatandaş başının çaresine bakmasını bilir.

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

TATİL

KAR TATİLİ İSTEYEN GARİP
10 Ocak 2017 Salı 16:54

VALİ BABA OKULDAN EVE YÜZE YÜZE GELDİM BOYUM 1.88 SEN DÜŞÜN ARTIK ANA YOLLAR KAPALI TATİL ET BE DURMA ÖYLE NAZLI GELİN GİBİ..

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

karlar ülkesi

kardan adam
10 Ocak 2017 Salı 16:51

Akkentteki sağlık meslek lisesinin öğrencileri öğleden sonra evlerine nasıl döndü bileniniz varmı. ..otobüs gitmez,,, ilgililer duyarsız...servisler servizsiz..çoçuklar ana yola kadar bu havada yürür.ortalık kar boran, tipi....can güvenliği yok.. Nerde bu yetkili ve etkililer. NEREDE BU MEMELEKETİN idarecileri....Biz yavrularımızı yolda bulmadık.. yetkili ve etkililerin dikkatine !!!!!

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kar tatili
10 Ocak 2017 Salı 16:44

Çok kar birikti. Yarın ulaşım servisler için çok zor olacak. O yüzden okulların tatil olmasından yanayım.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MPAL'den birisi
10 Ocak 2017 Salı 16:34

Bugün bu karda arabamız çıkmadı. Yarın okula nasıl gideceğimi de bilmiyorum. Ayrıca yarın her tarafı buz kaplayacak. Ulaşım daha da zor olacak. Bunları söylüyorum ve insafınıza bırakıyorum... SAYGILAR VALİ AMCAAA

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hghcg
10 Ocak 2017 Salı 16:32

Dır dır dır dır Hastalya tercih ederdim

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÖRÜLMEMİŞ OLAY!

Cesur Gabakçı
10 Ocak 2017 Salı 16:31

Vali Bey sadece makamda oturmayla karar vermeyin, Binbirevler, akkent gibi mahallelere de bi gidin. konağın önü ve valilik meydanı temiz diye karar vermeyin. geçen cuma vatandaş mağdur oldu. bari şimdi erken karar verin

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tatil ödül değil, işkenceye döndü.

vatandaş
10 Ocak 2017 Salı 16:29

Öğleden sonra tatil yapmanız ödül değil işkence... öğrenciler eve gidemiyor kayıp öğrenciler var veliler sıkıntıda merak içinde; otobüs yol kapalı diye yolcuları indirmiş, çocuklar eve nasıl gidecek... bari gelmişler eğitime devam etseydiniz. akşam veliler ne yapacaksa yaparlardı. Nasıl bir anlayış anlamadım gitti. asıl şimdi mağdur oldular hemde bu soğukta yazık vallahi...

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

tatilll olsunnn be vali amcaa

sefa
10 Ocak 2017 Salı 16:25

kar 40-45 m oldu gecede yagacakmıss tatilll olsunnn vai amcaaaaaa bizim sevincimiz 6 harfli ŞEHMUSLÜTFENNNNNN!!!! TATİLLLLLL!!!! OLSUNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!LÜTFENNNNNN!!!! TATİLLLLLL!!!! OLSUNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!LÜTFENNNNNN!!!! TATİLLLLLL!!!! OLSUNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!LÜTFENNNNNN!!!! TATİLLLLLL!!!! OLSUNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!LÜTFENNNNNN!!!! TATİLLLLLL!!!! OLSUNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!LÜTFENNNNNN!!!! TATİLLLLLL!!!! OLSUNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!LÜTFENNNNNN!!!! TATİLLLLLL!!!! OLSUNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tatil olsun

Tatil olsun
10 Ocak 2017 Salı 16:16

Tatil olsun bee Valimm hadi

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tatil böyle haller için Var.

Ali
10 Ocak 2017 Salı 16:15

Geçen hafta Cuma günü yoğun kar yağdığı halde okullar tatil edilmemişti.Ve o gün öğrenciler okula gelmemişti.Şimdi çok daha fazla kar var ve gece buza çekecek hava.Buna rağmen okullar tatil edilmezse çarşamba günü,inanın okullarda öğrenci bulumazsınız.Kimse çocuğunu okula göndermez 40 cm kar be Ispartada.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla