visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 01:42

ISPARTA'DA O MÜDÜR GİTTİ !

ISPARTA'DA O MÜDÜR GİTTİ !
01 Şubat 2017 Çarşamba 20:44

ISPARTA'DA O MÜDÜR GİTTİ !

20 Ağustos 2014 tarihinde DSİ 18. Bölge Müdürü olarak göreve başlayan Adem Coşkun 01 Şubat 2017 tarihli DSİ Genel Müdürlüğü yazısıyla sona ermiştir. DSİ 18. Bölge'nin yeni Müdürü Mahmut BERBER'in atandığını öğrenmiş bulunmaktayız. Mahmut Berber Samsun DSİ 7. Bölge Müdürlüğü’nden Ankara 5. Bölge Müdürlüğü emrine atanmış ardından burada 6 yıl barajlar şube müdürlüğü görevini yürütmüştü. 

Son 1 yıldır da Bölge Müdür Yardımcılığı yapan Berber, son olarak Trabzon 22. Bölge Müdürlüğü’nde Bölge Müdürlüğü yapmıştı. Berber'e yeni görevinde başarılar dileriz.

Kasımlar barajı

Hasan uysal
02 Şubat 2017 Perşembe 11:30

Müdürüm yeni görevinizde başarılar diler güzel ısparta mıza hoş geldiniz umarım hoş gelirsiniz güzel ve kalıcı hizmetler yaparsınız ayrıca kasımlar barajındakive darıbükü köyündeki sorumsuzluklarıda görüp çözersiniz çünkü bu baraj ve yandaşları vurdum duymaz saygılarımla başarılar dilerim

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ooooooo
02 Şubat 2017 Perşembe 11:12

Gittiği iyi olmuş. Dsi deki fetöcüleri adalete teslim etmeyen gizlemeye çalişan biriydi. Allahından bulsun. Belki bundan sonra dsi de fetöcülerden temizlenir

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kurum dışı
01 Şubat 2017 Çarşamba 23:06

Isparta ve çevresi için büyük kayıp. Yeni görevinde başarılar.

18 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla