visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:49

ISPARTA'DA O KAVŞAKTA YİNE KAZA!

ISPARTA'DA O KAVŞAKTA YİNE KAZA!
29 Mayıs 2017 Pazartesi 22:36

ISPARTA'DA O KAVŞAKTA YİNE KAZA!

ISPARTA'DA meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı. 

Kaza akşam saatlerinde Otogar üstünde bulunan kavşakta meydana geldi. Otomobil kavşakta başka bir otomobile çarpmamak için sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle park halindeki araçlara çarptı. 

Kazada sürücü ve araçta bulunan bir yolcu yaralandı. 

Öte yandan o kavşaktaki esnaflar çok kaza meydana geldiğini ve bu kavşağa trafik ışıklarının konulmasının şart olduğunu söylediler. Esnaflar yolcu otobüsleri çıkışı olan ve günde çok sayıda aracın kullandığı bu yolun bir an önce ışıklandırma yapılarak sorunun çözülmesini istediler. 



yavas gidin arkadaslar

misafir
30 Mayıs 2017 Salı 23:48

sehir ici hiz siniri belli 50 km. bazi sürücler kelle ****ürüyor sanki he birde yol benim havasi ile gidenler var. arkadaslar sen usta söför olabirsin fakat karsidndaki kisi hasta yada ne bileyim dalgin olabilir her sey olur ya yavas gidelim birde biraz saygili olalim dimi sehir icinde.. ısparta ufacik bi yer yavas ile hizli arasinda 5 dakika bile oyanamaz teesekkürler

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kazim
30 Mayıs 2017 Salı 22:52

Doğru düzgün haber yapın bilip bilmeden yazmayın. Kaza benim gözümün önünde oldu otogar tarafından gelen bir araç sağına soluna bakmadan trans geçince bu arabaya carptı. Bu aracta park halinde ki araca carpınca arka tarafı pertnoldu. Direksiyon hakimiyetini kaybetmemesi diye bişey yok

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

alt geçit yapılsın

beren
30 Mayıs 2017 Salı 19:47

otogar kavşağı ve oktay petrol kavşağına alt geçit yapılsın yada üst geçit trafik kaldırmıyor

20 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suçlu Sürücüdür

Serdar
30 Mayıs 2017 Salı 09:50

Her ne hikmetse kaza olur suçlu ya kavşak olur ya yol olur ,aracı kullananların hiç suçu yok bırakın bu işleri önce trafik kurallarına uyun ,birbirinize trafikte saygı duyun ama nerde,kaza olursa suçlu hazır ama bedeli kaza yapanlar öder unutmayın bir dakikalık hatanın bedeli acı olur

42 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hatalı park

Koray Ateş
30 Mayıs 2017 Salı 09:38

o kavşakta olan kazaların büyük çoğunluğu kafe tarafıdaki hatalı parklardan kaynaklanıyor. otogar ile cami arasından çıkmak isteyen araçlar soldan geleni görmek için aracın burnunu yola doğru çıkarıyor ve tehlike yaratıyor

55 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yetiş

tabakhane
30 Mayıs 2017 Salı 09:34

adamlar jet gibi araba kullanıyor her kavşağa ışık yapılsın diyenler ışıkların fazla olduğundan şikayet ediyor yavaş gitmek kimsenin aklına gelmiyor.

54 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

her yer

ışık
30 Mayıs 2017 Salı 09:33

her kavşağa ışık mı yapılır biraz yavaş gitsin sürücüler.

6 Beğendim
40 Beğenmedim
 
Yanıtla

göz
30 Mayıs 2017 Salı 08:35

oradaki yoğunluğu belediye işhanı önünde saz çalan gözleri görmeyen abimiz bile tahmin edebilir... ama bizim başgan tahmin edemez çünkü onun gönül gözü kapalı ...

31 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Misafir
29 Mayıs 2017 Pazartesi 23:15

Her gün bir kaç tane ciddi kaza haberi okuyoruz ancak, devletlülerimizin bu işe kafa yorduğuyla ilgili bir şeyler duyamıyoruz. Anlaşılan o ki, pek muhterem böyüklerimiz ölen ölür kalan sağlar bizimdir diyor.

91 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla