visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 20:37

ISPARTA'DA O BANKA MÜŞTERİLERİNE İŞTE BU MESAJI ATTI

ISPARTA'DA O BANKA MÜŞTERİLERİNE İŞTE BU MESAJI ATTI
10 Mayıs 2017 Çarşamba 13:17

ISPARTA'DA O BANKA MÜŞTERİLERİNE İŞTE BU MESAJI ATTI

ISPARTA'da müşterilere banka tarafından gönderilen mesaj şaşkınlıkla karşılandı.

Isparta'nın Büyükşehir olması gündeme gelmişken böyle bir mesajın gelmesi "Hadi İnşallah" yorumlarına neden oldu. HALKBANK müşterilerine gönderdiği bilgilendirme mesajında; "Isparta Büyükşehir Belediyesi'ne ait vergi ödemeleri tüm Halkbank şubelerinden tahsil edilmektedir" denildi.

Bu mesajı görenler ise "İnşallah Büyükşehir oluruz"yorumunu yaptı.    

Ayrıca müşterilere gelen mesajlar sosyal paylaşım sitelerinde paylaşım rekoru kırıyor. 



faturalar

ali
11 Mayıs 2017 Perşembe 09:31

büyükşehir olunca tüm faturalara büyükşehir vergisi geliyor.ister ilçede yaşa ister köyde.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cengo
10 Mayıs 2017 Çarşamba 21:32

Büyükşehir belediyesi olunca normal belediye kanununa göre değil büyükşehir belediyesi kanununa göre yönetiliyor mevzuatı çok farklı. Belediyenin geliri artar.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatan millet tek bilek
10 Mayıs 2017 Çarşamba 21:30

Vatandaşım diye vatandaşın biriside buraya hastaneye ne gerek vardı demiş lüzumu olmayan yorum yapmış ulan gereksiz, vitaminsiz nankör insanlara yapılan hizmet bu barınakları için yorum yap sen..

1 Beğendim
40 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aaa
10 Mayıs 2017 Çarşamba 21:02

Vergiler artınca şu bu kadar oldu bu kadar oldu demwyin

15 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş olarak
10 Mayıs 2017 Çarşamba 15:25

Yav allah askina hastane BUYUKOLDUDAiyimi oldu birakin buyuksehir sevdasini biz boyle daha mutluyuz huzurluyuz nokta.

54 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ziyaretçi
10 Mayıs 2017 Çarşamba 13:47

Büyükşehir olunca ne olacak? Adı Büyükşehir olup milletin EGO'su tatmin olacak. Başka bişe olacağı yok.

41 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok şaşırdım

Ispartalı
10 Mayıs 2017 Çarşamba 13:44

Mesaj bana ilk geldiğinde acaba Isparta büyük şehir oldu da benim mi haberim olmadı diye çok şaşırdım. Çünkü Bomba32 bundan hiç bahsetmedi.

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla