visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA NASİBİNİ ALDI DEVREDİLDİ

ISPARTA'DA NASİBİNİ ALDI DEVREDİLDİ
10 Şubat 2017 Cuma 01:30

ISPARTA'DA NASİBİNİ ALDI DEVREDİLDİ

Bakanlar Kurulu Kararıyla Varlık Fonu'na devredilen hazineye ait 2,3 milyon metrekare arazi arasında Isparta'daki kayak merkeziyle ünlü Davras Dağı da bulunuyor

Antalya Kundu'daki Mardan Palace, kent merkezinde bulunan Rixos, Falez ve Kemer ve Manavgat ilçeleriyle Aydın'ın Didim ve Kuşadası ilçelerinde onlarca 5 yıldızlı otel, su parkı ve plajın yanı sıra kamuya ait kamp alanlarının arazileri de Varlık Fonu'na devredildi. Clup Simena, Hillside Su ve Concorde Hotel gibi ünlü tatil mekânlarının yanında İstanbul Bakırköy’deki Kaşıbeyaz Restoran’ın üzerinde bulunduğu arazi de fona devredilen yerler arasında bulunuyor.

ISPARTA’DA KAYAK MERKEZİ, İSTANBUL’DA KAŞIBEYAZ’IN ARAZİSİ

İstanbul Bakırköy’de bulunan ünlü Kaşıbeyaz Restoran zincirinin bulunduğu arazinin yanısıra Kayseri Erciyes Kayak Merkezi’nde bulunan Ace Hotel’in bulunduğu arazi de fona devredilen yerler arasında bulunuyor. Isparta’nın ünlü kayak merkezi Davraz Dağı’nda bulunan, içinde oteller ve sosyal tesislerin yer aldığı turizm merkezinin arazisi de fona devredildi.

Sade vatandaş
11 Şubat 2017 Cumartesi 09:51

HAAAAAYYYYYİİİİİİİİİİİİRRRRRRR.......

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Birol Varol
11 Şubat 2017 Cumartesi 01:05

Funda hanım kime diyorsunuz anlaşılmadıbir alttaki mi iki alttakimi? Ona göre yorum yazacağız da yani bi zahmet...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Funda
10 Şubat 2017 Cuma 11:36

Satılık insan var alttakı yorumda! Isteyen alsın tepe tepe kullansın! Adam meraklı istekli ! Mani olmayın küçk enişteyi!

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teko
10 Şubat 2017 Cuma 11:32

Hepınız alırsınız nasıbınızı! Acele etmeyın! Sırayla:))) iş işten geçince gorcez bakalım napcaksınız!

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Reis Gönlümüzde

Yaşa Reis
10 Şubat 2017 Cuma 09:28

Suriyede şehit olan askerlerimize Allah rahmet etsin. Rusya yanlışlıkla vurduk demediği halde öyle lanse eden basına yazıklar olsun. Adamlar bildiğin öç aldı. Reis gönlümüzdesin. Yaşa reis. Sensiz bu Türkiye ne yapar? Sorarlarsa öteki tarafta uyardın mı bu zavallı insanları. Hepiniz için diyeceğim. EVET EVET EVET.

3 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla