visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 10:20

ISPARTA'DA MÜTHİŞ KOVALAMACA!

Isparta'da Müthiş Kovalamaca!
07 Kasım 2014 Cuma 14:45

Isparta'da Müthiş Kovalamaca!

Isparta'da sivil trafik ekibi tarafından durdurulduktansonra kullandıkları motosiklet çalıntı çıkan şahıslar, aracı bırakıp kaçtılar.Sivil trafik ekipleri tarafından kovalamaca sonucu şahıslardan birisiyakalanırken, diğer şahsı arama çalışmaları sürüyor.

 

 

alınan bilgiye göre, olay saat 14.15 sıralarında Isparta -Antalya Karayolu üzerindeki kum ocağı yakınlarında meydana geldi.  Ağırlıklı olarak motosiklet konularıylailgilenen sivil trafik ekipleri, şüphe üzerine üzerinde 2 şahsın bulunduğu birmotosikleti durdurdu  Yakalanacaklarınıanlayan şüpheliler, motosikletin çalıntı olması üzerine olay yerinden hızlakaçmaya başladı. Sivil trafik ekipleri tarafından Galericiler Sitesi arkasındaşüpheli şahıslardan birisi yakalanırken, diğer şahıs bahçe aralarından kaçmayıbaşardı. Olayın ardından bölgeye çok sayıda sivil ve resmi polis ekibi sevkedilirken, olayla ilgili araştırmalar devam ediyor.

bilinçsiz kullananlar

bilinçsiz kullananlar
08 Kasım 2014 Cumartesi 14:09

bilinçsizce motorsiklet ve elektrikli bisiklet kullananlar için önlem alın lütfen...

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aksine

erol
08 Kasım 2014 Cumartesi 11:41

Bence otomobil yerine bisiklet ve motosikletlerin yaygınlaşması gerekir, ithalatta en büyük payın petrol olduğu düşünülürse ekonomiye de katkısı büyük olur. Şehrimizde otomobiller insan taşımıyor, insan otomobillerin hamallığını yapıyor, her otoda şoför dışında kimse yok.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Motorsikletlileri istemiyoruz

Kasksız, ehliyetsiz soytarılık
07 Kasım 2014 Cuma 17:15

Artık şu motorsikletleri toplayın yeter bunlardan çektiğimiz. Ne kask takarlar ne ehliyetleri var her yerde hız yapıcaz diye uğraşıyorlar. Trafik polisleri artık şu motorsikletlileri toplasada millet rahat etse.

12 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla