visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA MOTOSİKLET SÜRÜCÜLERİ DİKKAT!

ISPARTA'DA MOTOSİKLET SÜRÜCÜLERİ DİKKAT!
18 Haziran 2017 Pazar 14:47

ISPARTA'DA MOTOSİKLET SÜRÜCÜLERİ DİKKAT!

ISPARTA'DA bisiklet yolunu kullanan motosikletli sürücüleri de kullanıyor. Fakat trafik ekipleri bisiklet yolunu kullananlar motosiklet sürücülerini uyarıyor. Geçtiğimiz aylarda yapılan bisiklet yolunun kullanımı gün geçtikçe artıyor. Yaz aylarının gelmesiyle motosiklet kullanımı da arttı. Trafik ekipleri bisiklet yolundan giden motosiklet sürücülerini uyarıyor. 

Bisiklet yolunu kullananlar motosiklet sürücüleri 206 TL ceza yiyebilirler.

bisiklet yolu

ıspartalı efe
20 Haziran 2017 Salı 13:22

Kaldırımları esnaf işgal etti.Birde yaya yolu yapılsa uygun olacak.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dünyada

dünya
19 Haziran 2017 Pazartesi 12:35

Dünyada eşi benzeri olmayan bir bisiklet yolumuz var sahip çıkın:))))Tamamen komedi ya...

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bisiklet yolu

bisiklet dostu
19 Haziran 2017 Pazartesi 10:09

bisiklet yolunun iyaş tarafına doğru uzaması gerekiyor ki rağbet görsün iyaş ve kaymakkapı meydanı uzunluğunda olsun göreceksiniz o yol bisikletten geçilmez.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

vatandaş
19 Haziran 2017 Pazartesi 08:22

Bütün avrupa ülkelerinin şehirlerinde bisiklet yolu uygulaması vardır. Bu bisiklet yolunuda bisikletliler kullanır. Bu şekilde trafik daha akıcı ve güvenli olur. Malesef bizde yol kenarları otogaleri olarak kullanıldığı için bisiklet yolundan rahatsız olanlar çok. keşke bisiklet yolu uygulaması tüm ıspartada olsa. medeniyet göstergesidir, medeniyet ey ıspartalılar.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAYALAR KALDIRIMDA YÜRÜDÜĞÜNÜ SANIYOR

bisikletli
19 Haziran 2017 Pazartesi 02:17

Bisiklet yolunu kullanamıyoruz. Çünkü yayalar kaldırım zannediyor. sağına soluna bakmadan kendisini bisiklet yoluna atıyor. Bu şekilde çok çarpma olayı oluyor. Eğer bisiklet yolunu kullanacaksanız devamlı düdüğe basmanız lazım kaza kaçınılmaz İnsanlar bilinçsiz....

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bisiklet Sever
19 Haziran 2017 Pazartesi 01:06

Bisiklet medeniyetin göstergesidir. Parası olan arabaya binmek ister, medeni olan bisiklete. Yapılan yorumlar da ısparta halkının medeniyet ve saygı durumunu gösteriyor.Küçücük bisiklet yolundan dahi rahatsız oluyorlar!!!!

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAYA YOLU ICINDE AYNI UYGULAMA LÜTFEN!!!

vatandas
19 Haziran 2017 Pazartesi 00:26

YAYA YOLU KALDIRIMLARDIR ; BU DURUMDA KALDIRIMLARI ISGAL EDENLEREDE CEZA YAZMALI YETKILILER!!!!

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

uzaga park et
19 Haziran 2017 Pazartesi 00:13

Çok iyi oldu otopark gibiydi galericilik yapan bile vardı iki adım yurumekten zarar gelmez utanmasalar dükkana girecekler arabayla

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abartıyorumlar
18 Haziran 2017 Pazar 21:54

Arkadaş bisiklet yolu olmasaydı şu an orada sırayla araba parkı olacaktı. Siz yine yürüyemeyecektinizZ yeter ki eleştirmek olsun insanlarda . Yapıcı eleştiri olsa neyse ama vurun abalıya mantığı devam ettikçe gram yol alamayız. Affedersiniz arabalarınızı uzağa park ediyorsunuz ......

21 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kemal Kurt
18 Haziran 2017 Pazar 20:00

Başkanım sana zahmet olacak ama araba yolu yaptın bisiklet yolu yaptın bir de yaya yolu yapıver.. Yürüyecek yer yok yahu.. resmen akrobasi yapiyoruz kaldırımda..

17 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

mehmey
18 Haziran 2017 Pazar 18:49

Bisiklet yolumu yayalar kaldırımı kullanmaz oldu yolu sahiplendiler.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biz de yol istiyoruz

Yaya
18 Haziran 2017 Pazar 18:46

Araçlara ve bisikletlilere yol yapıldı. Kaldırımlar esnafın sergi yeri olmuş. Yayalara yürüyecek yer yok. İnsanlar birbirine çarpıyor bazı kaldırımlarda.

31 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

VELESBİT
18 Haziran 2017 Pazar 18:14

Bu yollar olmasaydı; binlerce bisiklet nerden gidecekti çok merak ediyorum. Teşekkürler duyarlı Belediyemiz. Dev projelerin devamını bekliyoruz

16 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakan
18 Haziran 2017 Pazar 17:51

Güldürmeyin bizi ya,lüzumsuz yapılan bir şeyin hiç rağbet görmeyen icraatı. Kullanan 2 elin 10 parmağını geçmez. Bırakın belediye başkanını övmeyi de neler yapmasi gerektigini yazin da bari okuyupta biraz ders alsin da millete hizmet etsin hizmet

11 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yaya
18 Haziran 2017 Pazar 17:48

Ne ceza yemesi bisiklet yolunda hızla giderlerken yayaya çarpmalarına ramak kala bi de durup azarlıyorlar

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Samuray Jacks
18 Haziran 2017 Pazar 17:10

Bence bisikletlilerde kullanmasın malumunuz aniden karar verip sağa dönen şöförümüz çok ! ( YAŞADIM ! )

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehmet
18 Haziran 2017 Pazar 16:18

Gayette işe yarıyor. Ispartada tek kişi bile bisiklet sürse yarıyor kardeşim. Arabaları artık caddeye parkedemeyince sesiniz çıkar olmuş. İşallah mahalle aralarına kadar bisiklet yolu yapılır.

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kara şövalye
18 Haziran 2017 Pazar 15:09

O kadar çok bisiklet kullanan varki bisiklet yolunda trafik çok yoğun girilecek gibi değil)) bravo belediye

21 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

osman
18 Haziran 2017 Pazar 15:07

İstanbul CD bellona kavşağı yani Ziraat bankası önüne her gün akşam ve gece trafik ekibi istiyoruz.egsozu açık motor ve araçların yarış pistine dönüyor

22 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adam
18 Haziran 2017 Pazar 14:54

Bisikletli mi var sanki. Adamlar kullansın işte. Zaten bir işe yaramıyor.

11 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla