visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA MİNİK FATİME'Yİ KAYBETTİK!

ISPARTA'DA MİNİK FATİME'Yİ KAYBETTİK!
14 Aralık 2016 Çarşamba 13:57

ISPARTA'DA MİNİK FATİME'Yİ KAYBETTİK!

ISPARTA’DA 2 yaşındaki Fatime Civa, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü. Annesi ve ablası ise hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Isparta’da merkeze bağlı Sav Kasabası Aşağı Mahallede yaşayan 36 yaşındaki Seher Civa ile çocukları 12 yaşındaki Sevcan Civa ve 2 yaşındaki Fatime Civa gece saatlerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Eşi Savaş Civa’nın hastanede kayın pederinin yanında refakatçi olarak kaldığı ve sabah saatlerinde eve gelen büyük oğlu Zeki Civa annesi ve kardeşlerini hareketsiz halde gördü. Evdeki karbonmonoksit gazından etkilenen Zeki Civa hemen balkona çıkarak ambulans diye bağırdı. Komşuların sesleri duyması üzerine ihbar üzerine ambulans ekipleri sevk edildi. Eve gelen sağlık ekipleri tarafından Anne Seher Civa Devlet Hastanesi’ne sevk edilirken, 12 yaşındaki Sevcan Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Hastanesi’ne sevk edilerek tedavi altına alındı. 2 yaşındaki Fatime Civa ise sevk edildiği özel bir hastanede tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

 

 

 

Nur
15 Aralık 2016 Perşembe 12:43

Kader i ilahi de bizim görmediğimiz nice hikmetler var Allahın katında hasa biz Allah tan daha mı merhametliyiz.... vede Cenab I hakka doğru dualar etmeli doğru şeyler istemeliyiz ben sizin zanniniz üzereyim buyuruyor Cenab hakkın kuvveti buyuklerinde cocuklarinda gulmesine yeter. Onlar gülsün ben aglayayim demek musibeti üzerimize çekmektir. Ne istersek onu halk eder Rabbimiz allah kimseye musibet vermesin demeliyiz kaldiramayacagimiz ımtihan lari taleb etmeyelim

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

aziz nesin

aziz nisen
15 Aralık 2016 Perşembe 10:13

öyle bir ağlasamöyle bir ağlasam çocuklarsize hiç gözyaşı kalmasa.öyle bir aç kalsamöyle bir aç kalsam çocuklarsize hiç açlık kalmasa.öyle bir ölsemöyle bir ölsem çocuklarsize hiç ölüm kalmasa.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sav
14 Aralık 2016 Çarşamba 16:12

hem dünyada on senelik kısa bir zamanda teellümatla karışık evlâd sevmesine ve okşamasına bedel safi ve elemsiz milyonlar sene ebedî evlâd sevmesini ve okşamasını kazanmak, ehl-i imanın en büyük bir medar-ı saadeti olduğunu şu âyet-i kerime [وِلْدَانٌ مُخَلَّدُونَ] cümlesiyle işaret ediyor ve müjde veriyor.” (Sirac-un Nur, 17. Mektub -34)

13 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla