visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 20:36

ISPARTA'DA MARKETTEN HIRSIZLIK ANI KAMERALARA YANSIDI

ISPARTA'DA MARKETTEN HIRSIZLIK ANI KAMERALARA YANSIDI
18 Haziran 2017 Pazar 00:19

ISPARTA'DA MARKETTEN HIRSIZLIK ANI KAMERALARA YANSIDI

Yedişehitler Mahallesindeki bir markette hırsızlık olayı yaşandı. O anlar ise marketin güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı.

bizede yazık

esnaf
19 Haziran 2017 Pazartesi 09:53

helal et gitsin diyenler esnafın halinden anlıyormusunuz hırsız bize gelir tırmakcı bize gelir sahte para bize gelir balici bize gelir gaspcı bize gelirödemeyen veresiyeci bize gelir ufak defek çalan çocuklar bize gelir yüzde 4.5ile sigara satar herkesde ciroyu kar sanar helal et gitsin der bizede yazzık vergi ödeyemeyiz bakur ödeyemeyiz herkezin gözü bizde

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

H
18 Haziran 2017 Pazar 23:06

Adam başka marketlerden de çalıp satıyormuş

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sezar
18 Haziran 2017 Pazar 16:06

Marketçi arkadaş helal etsede etmesede , O mal geri gelecek mi. Onun için helal edersen sadaka yerine geçer sevaba girersin. inancımıza göre Zekat gibi unsurlar malın hem çoğalmasıni hemde korunması sağlar. Hukukuda işleterek cezasınıda çektirmek lazım.Geçmiş olsun.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Af yok
18 Haziran 2017 Pazar 13:20

Helal et gitsin demesi kolay sizin gibiler yüzünden böyle olaylar çoğalıyor nasil helal etsinle4 sabahtan akşama kadar calissinlar kendini bilmez birisi emeğe saygısızlık edip calsin 25 30 yaşında eli ayağı tutuyor çalışsın arkadaş yok öyle bedavadan ekmek. Hak ettiğini bulacak.er yada geç.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

1

1
18 Haziran 2017 Pazar 13:02

çanta ve poşetle içerde gezdirme marketci a101 şok bim gezdiriyomu demekki marketci degil bakkal sın

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayhan
18 Haziran 2017 Pazar 11:17

Rencide etmek istemiyorum diyosun cümle aleme rezil ediyorsun adamı. Ramazan günü hayrın olsun kapat gitsin. Belli ki ihtiyacı var.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Serkan
18 Haziran 2017 Pazar 10:48

Selma hanım çok helal ettirmek ve sadaka vermek istiyorsanız bence Cuma pazarı camisinin karşısındaki markete gidip zararını karşılayın siz helal etmiş olun bence . Adamlar para kazanmak için 24 saat market beklerken birinin gelip çalmadı !!!

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla