visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA KÖYLERE LÜKS YOLLAR

ISPARTA'DA KÖYLERE LÜKS YOLLAR
24 Mayıs 2017 Çarşamba 21:24

ISPARTA'DA KÖYLERE LÜKS YOLLAR

Isparta’da 2017 yılında yapılacak olan 205 kilometrelik sıcak asfaltın ilk bölümü olan Baladız ve Güneykent arasında yol tamamlanarak trafiğe açıldı. Yol asfalt kalitesi ve konforu ile dikkat çekiyor.



Mehmet Tönge Mah.

Mehmet Tönge Mah.
25 Mayıs 2017 Perşembe 14:37

Mehmet Tönge Mahallesi artık isyanda 5 yıldır bir asfalt altılmazmı bu mahalleye her yer felaket asfalt atılması için büyük birşeymi olması gerekiyor yeter artık duyun sesimizi sayın valim mahallemize gelin bir görün araçla ilerlerken yol seçerek gitmek zorunda kalacaksınız.inşallah sesimizi duyan olur artık.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ötelenmiş akkent toki

izzet çalışkan
25 Mayıs 2017 Perşembe 10:55

2 dönemdir ne vali nede belediye olarak bir çivi dahi çakılmayan akkent mahallesi çünür mahallesiarasınada asvalt yol istiyoruz arabaların anası ağladı Süleyman Demirel Üniversitesi personeli olarak çok mağduruz sayın valim

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yama üstüne yama

Serdar
25 Mayıs 2017 Perşembe 10:15

Şehir içindeki yollar yamanmaktan yama tutmuyor,

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halk
25 Mayıs 2017 Perşembe 09:34

Deregümü merkez köy ama yollar köstebek yuvası

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Köylü Milletin Efendisidir.

can salur
25 Mayıs 2017 Perşembe 08:54

Sıcak asfalt ne zamandan beri lüks oldu. İlçeye yapılınca normal, köye yapılınca mı lüks...

2 Beğendim
0 Beğenmedim