visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA KAR YAĞIŞI DEVAM EDECEK Mİ?

ISPARTA'DA KAR YAĞIŞI DEVAM EDECEK Mİ?
29 Aralık 2016 Perşembe 13:17

ISPARTA'DA KAR YAĞIŞI DEVAM EDECEK Mİ?

Meteoroloji, Isparta’nın 30 Aralık Cuma gününe değin yağışlı hava sistemi etkisi altında olacağını bildirdi. Yoğun kar, don ve buzlanmaya karşı dikkatli ve tedbirli olunmasını istedi.

Meteoroloji Genel Müdürlüğü, etkili olan sisteme ilave olarak Balkanlar üzerinden gelen yeni bir yağışlı sistemin etkisine girileceğinin tahmin edildiğini açıkladı.

Doğu Karadeniz, Doğu ve Güneydoğu Anadolu'nun doğusu dışında yurt genelinde yağış bekleniyor. Yağışların kıyı kesimlerde yağmur iç kesimlerde karla karışık yağmur ve genellikle kar şeklinde olacağı ve İç Anadolu'nun güney ve batısı, Toroslar Mevkii, Afyonkarahisar, Isparta çevrelerinde yoğun olmak üzere karla karışık yağmur ve kar, Antalya'nın doğusu ve Mersin'in batı kesimlerinde kuvvetli yağmur şeklinde olacağı tahmin ediliyor.

VATANDAŞLARDAN DİKKATLİ VE TEDBİRLİ OLMALARI İSTENDİ

Meydana gelecek yoğun kar yağışları nedeniyle İç Anadolu'yu Akdeniz'e ve Marmara bölgesine bağlayan karayollarında buzlanma ve don olayınında etkisiyle ulaşımda aksamalar olabileceğinden vatandaşlarımızın ve yetkililerin dikkatli ve tedbirli olmaları gerekmektedir.

HAVA SICAKLIKLARI

Hava sıcaklıklarının hafta sonuna kadar yurdun batı bölgelerinde azalarak mevsim normallerinin biraz altında, iç ve doğu bölgelerde ise mevsim normalleri civarında seyredeceği tahmin ediliyor.

Kumsal deniz
29 Aralık 2016 Perşembe 23:00

Taa tokiye okula gidiş geliş zor oluyor okul tatil olsun

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğretmen
29 Aralık 2016 Perşembe 20:33

Lütfen insaf edin bu çocuklarada bu koşulda okula gidip gelicekler yazık ama ya!Gereğinin yapılmasını rica ediyorum.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip ERDOĞAN
29 Aralık 2016 Perşembe 20:32

Tatil yapmazsan seni görevden alırım.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip ERDOĞAN
29 Aralık 2016 Perşembe 20:31

Tatil yapmazsan seni görevden alırım.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halid ziya manisagil
29 Aralık 2016 Perşembe 20:30

Hic mi allahtan korkmuyorsunuz ben 72 yaşında bir adamım torunuma ven bakıyorum evimiz şehrin dışında kalıyor biraz her gün torunumu okula ben getiriyorum ama bu havada nasıl getireyim yakın ayak allahtan korkun tatil yapın yarını da vali evladım

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

RTE
29 Aralık 2016 Perşembe 20:30

Tatil yapmazsan seni görevden alırım.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Johnny Sinan
29 Aralık 2016 Perşembe 20:30

tatil yap reis önemli işlerim var ;)

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Baba
29 Aralık 2016 Perşembe 20:28

Oğlumu hergün okula ben bırakıyorum buzda araba kaysa bi yere çarpsak çocuğuma bir şey olsa hesabını kim verecek.?.!!

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Anne
29 Aralık 2016 Perşembe 20:25

Hocam oğlum her sabah 3 kilometre yolu tek başına yürüyor yarın gitmesin diyeceğim sınavı var...

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MKAL M.S.
29 Aralık 2016 Perşembe 20:24

Reis nabıyon ya bu havada okula mı gidilir

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Buz pateni bilen öğrenci
29 Aralık 2016 Perşembe 20:22

Buz pateni yapmayı bilmiyoruz vali amca okula nasıl gidelim ya bize tatil verin yada buz pateni yapmayı öğretin

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Reis bi tatil yap ev uzak gidemioz buzda
29 Aralık 2016 Perşembe 20:10

mkal ab

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uc cocuk babasi
29 Aralık 2016 Perşembe 18:16

Okula giden cocugu olmayanlarin tuzu kuru tabii...

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
29 Aralık 2016 Perşembe 18:10

Sayın mmli; Sen atom mühendisi oldun yani. Canın sıkılınca soğuk füzyon ile uğraşıp vakit harcıyorsun sanırım

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorum yapan arkadasa cvp
29 Aralık 2016 Perşembe 16:59

Çocuklarında kafalarını toplamaya ihtiyacı var sabahhı karanlıgında senmi gidiyosun okula bırakın çocuklar eğlensin oynasın karla onların buna ihtiyacı var ders çalışacak olan yine çalışsın oyununu oynasın

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tatil yorumları

mmli
29 Aralık 2016 Perşembe 15:59

bu kadar tatil (kar tatili) isteyen bir ülkenin vatandaşından,gencinden,çocuklarından gelecek beklenemez.

6 Beğendim
32 Beğenmedim
 
Yanıtla