visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:45

ISPARTA'DA KAMYONET BORU YÜKLÜ KAMYONETE ARKADAN ÇARPTI

ISPARTA'DA KAMYONET BORU YÜKLÜ KAMYONETE ARKADAN ÇARPTI
17 Mayıs 2017 Çarşamba 19:02

ISPARTA'DA KAMYONET BORU YÜKLÜ KAMYONETE ARKADAN ÇARPTI

ISPARTA'DA 46 yaşındaki Ali İhsan Bahadır’ın kullandığı kamyonet kırmızı ışıkta bekleyen başka bir kamyonete arkadan çarptı. Kazada sürücü araçta sıkışırken, olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı.

Kaza saat: 18:00 sıralarında İstanbul Yolu üzeri Kolçelik Kavşağı’nda meydana geldi. Çünür Mahallesi istikametinden şehir merkezine seyir halinde olan Ali İhsan Bahadır yönetimindeki kamyonet kırmızı ışıkta bekleyen su borusu yüklü kamyonete arkadan çarptı. Kazada sürücü araçta sıkıştı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ve ambulans ekipleri sevk edildi.

Uzun süre araçta sıkışık vaziyette bekleyen sürücü itfaiye ekipleri tarafından kurtarılmasının ardından hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.




 

Menderes ALEMDAR
18 Mayıs 2017 Perşembe 20:58

'Adnan KÜTÜK' Ha, yani kazalar sadece senin söyledigin sebeplerden dolayı yapılıyor öyle mi. Şu halde sen hic kaza yapmazsın ömrün boyunca. Adı üstünde "KAZA".

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AYAĞINI GAZDAN ÇEKMESİNİ ÖĞRENİN

ADNAN KÜTÜK
18 Mayıs 2017 Perşembe 16:40

ÖNCE AYAĞINIZI GAZDAN ÇEKMESİNİ BİLECEKSİN SONRA CEP TELOFONLARINI KULAĞINA YAPIŞTIRMAYACAKSIN DİKKATİNİ SAĞA SOLA VERMEYECEKSİN DAİMA İLERİ VE ÖNÜNE BAKACAKSIN KURAL BUUUU

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kosovali
17 Mayıs 2017 Çarşamba 22:57

Ispartada olan kazayı aldı gitti beyaz saraya bu arabalar amerikadan mi kumandalı

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Selim4
17 Mayıs 2017 Çarşamba 19:36

Dün motosiklet motosiklete carpti. Bugun kamyonet kamyonete. Allahim sen ispartayi koru bunlar hep amerikanin oyunu.

9 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla