visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA KAMU HASTANESİNDE AÇIĞA ALIMLAR DEVAM EDİYOR

ISPARTA'DA KAMU HASTANESİNDE AÇIĞA ALIMLAR DEVAM EDİYOR
13 Ağustos 2016 Cumartesi 13:09

ISPARTA'DA KAMU HASTANESİNDE AÇIĞA ALIMLAR DEVAM EDİYOR

ISPARTA Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği'ne bağlı hastanelerde görevli 1 doktor ile 8 ebe ve hemşire açığa alındı. 

SON DAKİKA.... FLAŞ HABER

ahlaksız fetucular.

goacahasanın osman diyor ki
13 Ağustos 2016 Cumartesi 19:47

herkes adam gibi görevini yapsın !!! fetoculuk nedir ya ?? Manyaklığın,mikropluğun ve vatan hainliğinin ta kendisidir fetocu olmak..fetocuların;İslamiyetle bir ilgileri yok ki !!! Heriflerin dinleri ,imanları para-para-para....Vatandaştan sürekli para toplamak,himmet -fitre-zekat-bağış toplamak,vatandaşın parasına-malına ortak olmak bu fetoşların terbiyesizliği.Hayatımda fetocular kadar saygısız -terbiyesiz ve ahlaksız insan görmedim!!!

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne bu sizden çektiğimiz fetullahçılar?

fethullahçılardan Allah korusun.AMİN:
13 Ağustos 2016 Cumartesi 19:07

Ülkemizdeki fetullah sempatizanlarını-feto militanlarını kısacası bütün fetocuları toplayıp Suriye'ye sürgüne gönderilmeli.Gönderilmeli ki akılları başlarına gelsin. fetöcülerin beyni fetullahçılıkla sürekli yıkandığı için akılları başlarına gelmez.bu fetocular; Suriye 'ye sürgüne gönderilirse oradaki ışidçilerden himmet-fitre-zekat-bağış ve kurban derisi toplasınlar,kimsede onlara karışmaz.Fetocular,Suriye'ye sürgüne gönderilsin ve sınır kapıları kapatılsın, fetocular Türkiye ye alınmasın.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla