visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA KAÇ KİŞİ GÖREVDEN UZAKLAŞTIRILDI VE İHRAÇ EDİLDİ?

ISPARTA'DA KAÇ KİŞİ GÖREVDEN UZAKLAŞTIRILDI VE İHRAÇ EDİLDİ?
24 Kasım 2016 Perşembe 09:49

ISPARTA'DA KAÇ KİŞİ GÖREVDEN UZAKLAŞTIRILDI VE İHRAÇ EDİLDİ?

Isparta’da 637 kamu çalışanı görevden uzaklaştırılırken. 909 personel de ihraç edildi.

15 Temmuz darbe girişiminin ardından başlatılan soruşturma kapsamında kamu kurum ve kuruluşlarından açığa alınanların ve ihraç edilenlerin listesini Isparta Valiliği yaptığı resmi açıklamayla duyurdu. Buna göre Isparta’da 637 kamu personeli görevinden uzaklaştırıldı. 909 personelde ihraç edildi.

FETÖ/PDY’nin 15 Temmuz darbe girişiminin ardından Isparta’da başlatılan soruşturma kapsamında kamu personellerine yönelik soruşturmalar devam ediyor.  Bu doğrultuda Isparta Valiliği, kamu kurum ve kuruluşlarından açığa alınan kamu personellerinin bilançosunu bugün yaptığı yazılı açıklamayla kamuoyuna duyurdu.

İŞTE KURUM KURUM UZAKLAŞTIRMA VE İHRAÇ LİSTESİ



mustafa
24 Kasım 2016 Perşembe 21:59

Ali başlığıyla yazan fotoyu binlerce insanın ocağını yaktınız sümüklü hocan keyfi ediyo gelsin de birazda medreseye yusufiyede o kalsın akillanmadiniz hala daha ne içiyoruz siz söyle de bizde takılalım arada

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayse
24 Kasım 2016 Perşembe 21:36

Sizce bu alinanlarin hepsi fetodenmi alindi yoksa amirlerinin kiyiminami ugradi

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halil
24 Kasım 2016 Perşembe 17:45

Fırat Kalkanı Operasyonu ; 3 şehit, 10 yaralı. Adana Valiliği; 2 Ölü, 31 yaralı Şırnak: 1 şehit , 5 yaralı Dolar: 3.43, Avrupadanda tekmeyi yedik, issizlik zirvede, maaslar eridi, dünyada itibar sıfır, Türkün Türk'ten baska düsmanı yok, hırsız ve hainlerin oyuncagı olmaktan çok hoslanıyorlar, saksaka devam, bide baskan yapın is tamam olsun

7 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

TÜRKİYE

TÜRKİYE
24 Kasım 2016 Perşembe 17:34

Evet Fetönün Isparta kalesi henüz yıkılmamış olabilir ama burası TÜRKİYE. Burada hiç kimse ama hiç kimse fetöyü savunamaz ve aklayamaz, fetöcüler bile!

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sansürmü

yorumlara sansürmü
24 Kasım 2016 Perşembe 14:03

sansürmü

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali
24 Kasım 2016 Perşembe 11:49

FETÖ/PYD'NİN BİR DARBE GİRİSİMİ OLMADI, OLMAZDA. FETÖ ATAGINA TÜRKİYEYE BİR DARBE YAPILMISTIR. 28 Subat darbesinin devamı ve balyoz/Eegenekon planları AKP eliyle uygulanmıstır. Türkiyenin gercek vatansever öz Türk vatandasları devleti elegeciren Acem, Yahudi, Pakrudin soysuzlarınca esir alınmıstır. Türk ordusu yokedilmiş, devlet cete düzenine gecmistir. Simdi ic savaş, Suriye veya Irakta savaşla TC'yi parcalama planları işliyor. Vazifelerini tamamlayıp kacacaklar. Ekonomik olarakta batırdılar

9 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın valim sağlıkta üç farklı sonuç

sağlıkta ihraçta durum
24 Kasım 2016 Perşembe 11:32

sayın valim arz ederim. anlayan varsa anlatsın. tek ve aynı kriterden Isparta da ihraç var, göreve iade var sağlıkta. acaba başka illerde de oldumu. açığa alınmayanda oldu editöre isim verebilirim. saygılar. devletimize güveniyoruz . farklı uygulama yapanları mutlaka bulacaktır. Isparta sağlık böyle. valilik onayıyla açığa alınmıştır.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla