visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA İŞTE GÖZALTINA ALINAN İŞ ADAMLARI!

ISPARTA'DA İŞTE GÖZALTINA ALINAN İŞ ADAMLARI!
13 Ekim 2016 Perşembe 09:40

ISPARTA'DA İŞTE GÖZALTINA ALINAN İŞ ADAMLARI!

ISPARTA'DA aralarında IYAŞ Yönetim Kurulu Başkanı Bahattin Şenol'un da bulunduğu 14 iş adamı gözaltına alındı. 7 kişinin ise firari olduğu öğrenildi. 

 

IYAS MILLETIN BIRIKIMI VE ALIN TERIDIR!

vatandas
15 Ekim 2016 Cumartesi 00:59

TICARETTE TABIKI MAHIR OLACAKKI MILLETE FAIDESI OLSUN! TICARI ZEKASI KENDINI KURTARAMIYAN BIRININ KIMSEYE FAIDESI OLMAZ! 5.000 DM SI OLAN BIR ORTA HALLI KOMSUM 20 SENE EVVEL IYAS´TAN 5 HISSE ALDI! BU BES HISSENIN HER YIL 200TL - 400tl vb TUTARLARDA KAAR PAYINI ALIP HER YIL IYAS´TAN YAGINI TUZUNU ALIYOR MEMNUN OLUYOR, CÜNKÜ " BU PARAYLA BU YASTAN SONRA TICARET YAPACAK DEGILDIM; YASTIGIN ALTINDA YUMURTLAMIYACAGI GIBI, CAN GÜVENLIGIMIDE TEHTIT EDECEKTI ALLAH RAZI OLSUN IYAS´I KURANLARDAN" DIYOR!

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

IYAŞPARK

VATANDAŞ
14 Ekim 2016 Cuma 23:58

I yaşparktaki fetöcüler nerde MUSTAFA BAHÇIVAN bunların imamıdır belkide hasan ali meydan nerde bunlar tuhafiyeciler siteside toplanıyorlardı her hafta kendilerine yakın olanlarıda ****ürüyorlardı

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mazlumun hakkı

Mazlum Hakkı
14 Ekim 2016 Cuma 18:06

Hep baattin şen-ol'acak değil ya; şimdi de şen olma sırası kakkını gasp ettiği mazlumlarda... Şimdi şen olma sırası dün Fetöcü ağabeyleri sayesinde evlerini başlarına yıktığın, ocaklarına kumpas ağacı diktiğin yüzlerce mazlumda...

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

oğullarının aldıkları ihalelere bakınız

BABALAR OĞULLAR
14 Ekim 2016 Cuma 17:21

iyaş yönetim kurulunun oğulları çeşitli şirketler adı altında şirket kurup iyaş tan ihale aldılarmı almadılarmı.iyaş oteli kimler tadilat yaptı bakınız. süleyman demirel kongre sarayını kimler tadilat yaptı bir bakıverin. mustafa bahçıvan kimdir hasan ali meydan kimdir süleyman dağlı kimdir bi araştırın bakalım sıradan devlet memuru olan bu adamlar şimdi ne yaptılarda iş adamı oldular. hem memuriyet yapıp mesaiden çalıp iyaşı nasıl kurdular ve hangi cemaate hizmet ve himmet ediyorlar bakınız...

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SIMDI IYAS TOPTAN BATARSA RAHATMI EDECEN ahmet alci

VELI
14 Ekim 2016 Cuma 14:56

AHMET ALCI DIKKATLI OKU ; TEK HISSE ICIN 300 yada 500tl DEMEDIM 5-6 hISSE icin TOPLAM KAR BU! ZIRA VERDIGIN PARANIN %100´NÜ KAAR OLARAK ISTIYOR SIZIN GIBILER MÜMKÜN OLSA! INSANLAR ORAYA DAHA COK KAZANMAK ICIN DEGIL HELA IS YAPMAK ICIN KAR ZARAR ORTAKLIGI YAPAR! TABI HELAL DEGIL AC GÖZLÜLÜGÜNDEN GIRMISLERSE BU ISE (KAR ZARAR ORTAKLIGINA) DEGIL; SADECE COOOOK KAR ETMEK ICIN GIRDILERSE ALDIKLARI KAR PAYIDA ONLAR ICIN FAIZDIR! ARASTIR ISTERSEN! AYRICA PARAN COKTUYSA KENDIN IS KURUP KAR ETSEYDINYA!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

IYAS´DAN RAHATSIZ OLANLAR MILLETI SÖMÜRENLERDIR!

vatandas
14 Ekim 2016 Cuma 12:09

IYAS´IN ÜCRETSIZ MÜSTERI TASIMA HIZMETINI BILE MAHKEMEYE VEREN ; TAKSI VE ÖZEL HALK OTÖBÜSÜ HAT SAHIPLERI OLDUGU DÜSÜNÜLÜNCE COK NORMAL BÖYLE IFTIRALAR ATILMASI KALABALIK KATILIMLI KOOPARATIF SIRKETINE! GALIBA SIZ IYASI BAHADDIN SENOLUN ZANNEDIYORSANIZ YANILIYORSUNUZ; ONUN NEZDINDE BINLERCE ORTAGINI KARSINIZA ALIYORSUNUZ; BU MILLETI SÖMÜRMEKTEN IS YAPAMIYAN BECERIKSIZLER! GÖRÜYORSUNUZYA NICELERI IYAS´I YOK EDIP KENDI ALIS VERIS AWM´LERINE MECBUR BIRAKMAK ISTIYOR MILLETI!

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

RAHMAN VE RAHIM ALLAHIN ADIYLA

vatandas
14 Ekim 2016 Cuma 11:42

DEVLET MILLET ICINDIR! MILLETINI YASATKI DEVLET VAROLSUN! MILLETIMIZIN VE DEVLETIMIZIN, MILLETIMIZIN MALININ, MÜLKÜNÜN, CANININ, ONURUNUN, ALEYHINE ICERIDEN VE DISARIDAN HER TÜRLÜ SINSI PLANLAR YAPANLARI VE OYUNLAR KURANLARI SU CUMALAR HÜRMETINE FIRSAT VERME VE ONLARI KAHHAR ISMI CELILIN HÜRMETINE KAHRUPERISAN EYLE YARABBI! ÜLKEMIZIN MILLETIMIZIN DEVLETIMIZIN BIRLIK BERABERLIK VE ADALET ÜZERE HAKIMIYETINI DEVAMINI MÜYESSER EYLE YARABBI! AMIN AMIN AMIN- BI-HURMETI DAAAAHE VE YAAAAASIN !

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEY´EDENIN SEYINI KESMEYIP; GÖRENIN GÖZÜNÜ OYMAK!

KAMUOYU
14 Ekim 2016 Cuma 11:23

YAKIN TARIHE KADAR FETÖYE MUHTEREM HOCAEFENDI DEMIYENLER IKTIDAR ICIN BIR SEY IFADE ETMIYORDU; O GÜNLERDE BILE BAHADDIN BEYI BIZ KAMUOYU OLARAK ONLARA YALAKALIK VE YALTAKLIK YAPTIGINI GÖRMEDIK VE SAHIT OLMADIK! AMA O BIRBIRLERINI YALAKALIK VE SIMARIKLIK ICERISINDE OLAN VALISINDEN REKTÖRÜNE VE ONLARIN TOPLANTILARINDA BOY VERENLERI, PENSILVANYA ZIYARETI SAPKA TESBIH GÖSTERISLERI ICERISINDE OLAN SIYASILERI GAYET IYI GÖRDÜK KAMUOYU OLARAK!

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İFTİRA

FATİH GÜRDAL
14 Ekim 2016 Cuma 11:00

Iyaş çok büyük bir ailedir. yıllardır ıyaşta çalışıp ıyaşın ekmeğini yiyen biri olarak bahattin beyin asla bu işlerde bezi olmayacağı gibi yapılan olumsuz yorumları şiddetle kınıyorum.binlerce kişiye istihtam sağlamış vatanını milletini seven,ıspartaya yeni bir kimlik kazandırmış biridir bahattin şenol.Adalet yerini bulacaktır inşallah.

9 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

NEDIR BU MILLETIN SERMAYESINE DÜSMANLIGIN!

INSAN OLABILMEK ÖNEMLI
14 Ekim 2016 Cuma 10:54

"KAHRAMAN TÜRK" RUMUZLU KISI GERCEKMI? TÜRKMÜSÜN? NICIN BU ETIKETI ALMIYA CALISIYORSUN? TÜRK MILLETININ MILLI SERMAYESINE SALDIRARAK! IYASTA NICE DUL VE YETIMIN HATTA ENGELLI TÜRKÜN 3-5 HISSESI VAR SENEDE BIR 300 veya 500tl KAR PAYI ALIP; HIC OLMAZSA EVININ BIR KISIM ERZAGINI ALIR BU PARAYLA BILIYORMUSUN! BU SEBEBLE SEN NASIL TÜRKSÜNKI; SERMAYENIN TEKELDEN CIKIP KOOPARATIF YOLUYLA MILLETIN OLMASINA KARSI CIKIYORSUN! KISKANMA!!!, CALIS, ISRAF ETME TASARRUF ET SENINDE OLUR BIR IKI HISSEN!

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

INSAAFF

...
14 Ekim 2016 Cuma 09:45

Bahattin bey çalışanlarına herzaman slm veren biridir,yeri gelir sohbet eder. Bahattinbey ve ekibi ıyas olarak yaptığı yatırımlarla Ispartaya buyuk değer katmistir. Hak yerini bulacaktır.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ASIL FETÖCÜLER MAKAMLARINDA VE DOKUNULMUYOR!

vatandas
14 Ekim 2016 Cuma 09:35

CAMBAZA BAK CAMBAZA! NEYSEKI MEVLA MILLETINE GÖRE ILLET VERIRMIS! BU FETÖYÜ SEMIRTIP ÜLKENIN BASINA BELA EDENLER HER SEKILDE PACAYI SIYIRMAYI BILDILER SIMDIDE MILAT HIKAYESIYLE PACALARRINI SIYIRDILAR! HELE 40 YIL BUNLARIN BAS ADAMLIGINI YAPAN PROFLAR FALAN TV TV GEZIP ITIRAFCI OLARAK SIYRILMIYORLARMI? ASIL MILLETE MILLI HIZMET EDEN SENOL´A DAYANDIYSA BU ISIN GERCEKTEN CILKI CIKMIS GÖRÜNÜYOR!

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan

300?soartalı
14 Ekim 2016 Cuma 09:03

B. Şenol toplamda yaklaşık bin kişiye istihdam sağlayan bir şirketi çok ortaklı olarak kurmuş ve de 18 yıldır başarılı bir şekilde yönetmiştir. Çalışanların sigorta ve maaşı düzenli yatıran tek şirkettir. işten çıkanların veya ihtiyaç fazlası çıkarılanların Tazminatı ödenmiştir. İyaşın hisseleri değer olarak iki ye katlanmıştır. Makam Aracına gelince bin Kişilik ticari kar sağlayan bir şirkette neden yadırgansın. Herkes birilerini asma derdine düşeceğine sözü mahkemeye bıraksın

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sap- saman

Naci TATOĞLU
14 Ekim 2016 Cuma 07:29

CUMHURBAŞKANIMIZ NE DEMİŞTİ ?? AT İZİ İT İZİ KARIŞTI DEMEMİŞMİYDİ. ONLARI AYIKLARKEN BU SEFER SAPLA SAMAN KARIŞTI AMA ESAS HİMMET TOPLAYIPTA İKİ SANA BİR BANA DİYEN CEP ELLEZİLER ŞİMDİ TOPLANIYOR. HİÇ GÖZÜNÜN YAŞINA BAKMAYIN MAL VARLIKLARINA EL KOYUN ONDAN SONRA SEYREDİN. ONDAN SONRA BUNLAR BÜLBÜL GİBİ KONUŞUR BİRİ BİRİNİ HESAP NUMARALARINI EŞLERİNİN ENİŞTELERİNİN ÜZERİNE KAÇIRDIKLARI HANİ VARYA ANTALYADA ALINAN DAİRELER TEK TEK İHBAR EDECEKLERDİR.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi oldu

Kahraman türk
14 Ekim 2016 Cuma 04:03

bahaadının iyaşına kayyum atanmalı ve devlet el koymalıdır..koyu fetöcü olanlara en ağır ceza verilmelidir..bahaddınini nereden nereye geldiği incelensin...

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

sap döner keser döner

serdar
13 Ekim 2016 Perşembe 23:19

ıyaşı babalarının ,çolunun çocuğunun çiftliği yapan yönetim kurulu haram yediniz yetmedimi o yönetim kurulu seçimlerinde üye olmayanlar size oy verdi çolunuz çocunuz seçimlerde zorbalık yaptı yalanmı,inşaallah adalet yerini bulur,bahçıvan,meydan,şenol olmak üzere yönetim kurulundakilerin hepsinin özellikle yakın çevrelerinin mal varlıkları incelensin birde ABD lerine kimler niçin gitti.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rabbim Devletimize Yardim et

Şanli Devletim
13 Ekim 2016 Perşembe 22:57

Devlete ve millete zarar veren herkesin fetoculer sayesinde ise giren serefsizler hepinizde allah cezasini versin insallah Rabbimin adaletini gordunuz ve daha goreceksiniz ozellikle bahattin senol ve sen ve senin gibileri bu vatana ve devletimize hainlik yapanlari rabbimin gazabi uzerinizde daim olsun insallah

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

s****

halk
13 Ekim 2016 Perşembe 22:46

Ben sahidim bu bahattin her gün nobetteydi ya yapmayın onun hatrina bari sali verin

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

KENDI ÜLKEMIZDE KÖLELESMIYELIM; UYANALIM!

SERMAYEMIZE SAHIP CIKALIM
13 Ekim 2016 Perşembe 22:42

IYAS YALVAC ISPARTA ANONIM SIRKETTIR! HER GÖRÜSTEN HER YASTAN ISPARTA HALKININ KATILIMIYLA OLUSMUS KOOPARATIF OLUSUMDUR! MILLETIN SERMAYESIDIR! BU ISIN ARKASINDA MILLETIN SERMAYESINE DARBE HEDEFI YOKTUR UMARIZ! CÜNKÜ KAPITALIZM ÜLKE SERMAYESINI VE HALKIN GÜCÜNÜ UCUZ SÖMÜRMEKTIRKI; HALKIN KALKINMASINI VE GÜCBIRLIGI YAPMASINI ISTEMEZLER! HER ALANDA HALKI KIRALIK ISCI VE KÖLE OLARAK SÖMÜRMEKTIR BURJUVANIN VE FETÖNÜN HEDEFI ! O YÜZDEN BU IYAS HALK SEMAYESINE KIM SAVAS ACIYOR BUNA BAKMAK LAZIM!

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kansız bunlar

B.y
13 Ekim 2016 Perşembe 21:13

Kano bozuklar kendilerinden başka toplumda sağcısı solcusu hiç kimse bunları sevmiyor ve acımıyor. Niye öyle kibir öyle kibir ki Rabbin gazabını çektiler. Allah meleklere ben o kullardan nefret ettim sizde edin dediği müslüman görünümlü dünyevileşmek uğruna imanları gitmiş münafıklar bunlar. Allah 50 yıllarını 1 gecede yerlebir etti hala tiyatro diyorlar. Ahmaklar gerzekler,iyi oldu 15 Temmuz şer görünümlü ne hayr lara kapı açtı.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah bilir işler

hak yerini bulur
13 Ekim 2016 Perşembe 21:07

Adalet hiç bir zaman şaşmaz yine şaşmadi doğru olanda buydu :)

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçekler

iyaş
13 Ekim 2016 Perşembe 20:51

SIRA MUSTAFA BAHÇIVAN VE BUNLARIN KARA KUTUSU PERSONEL MÜDÜRÜ MEHMET BİLDİK BİLDİGE SORUN YILLARCA KURBAN BAYRAMLARINDA PERSONEL DEN ALINAN AVANS VE PARALAR NERDE O İYİ BİLİR ÇÜNKÜ BİLDİK BİLMEDİGİ YOKKKKKKK ACİLEN ALINMALILAR

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

IYAŞPARK

VATAMDAŞ
13 Ekim 2016 Perşembe 19:45

ıyaş parktaki yöneticiler nerde ıyaş park fetöcülerin parasıyla kuruldu hakan şüküründe hissesi var deniliyordu

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet herkese lazim....

Hakan
13 Ekim 2016 Perşembe 19:30

Irfando yu savunan ve bayiligini alan akp de görev alan hanim arkadasim bundan sonra napiyoruz menfaat uğruna terör örgütlerini aklamaya çalışmıyoruz... bilmem anlatabildim mi..? Yoksa yarin sende potaya girersin ablacim. Biraz REİS gibi dik durup madem AK PARTIM sayesinde is yapiyorsun ve reklam geciyorsun hakkını ver. Kimi savunduysan FETÖ cü çıktı f..ma ablam;)

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dahada

deniz
13 Ekim 2016 Perşembe 19:10

artist bahattin artisliğin sonu figüranlık işte.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla