visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA İŞSİZLİĞİN FOTOĞRAFI

ISPARTA'DA İŞSİZLİĞİN FOTOĞRAFI
20 Ekim 2016 Perşembe 10:47

ISPARTA'DA İŞSİZLİĞİN FOTOĞRAFI

İşsizliğin fotoğrafı bu defa Isparta’da çekildi. İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün okullarda 9 ay çalıştıracağı 237 kişilik hizmetli kadrosu için yaklaşık 6 bin işsiz başvurdu. Noter huzurunda yapılan çekilişle şanslılar istihdam edildi. İsmi çıkmayanlar ise şansını başka bahara bıraktı.

 

OYUMU BASARIM KOLTUĞU KAPARIM

CEM
21 Ekim 2016 Cuma 01:17

BU SLOGAN OLDU GEMNÇLER ARSINDA ARTIK HERKEZ DEVLET YAN GEL YAT İSTİYOR PİYASADA ESNAF DOĞRU DÜRÜST ALLAH KORKUSU OLAN ELEMAN BULAMIYOR ,MALESEF DURUM BU İNSANLARA ÇALIŞMAYI ÖĞRETMELİYİZ VE BİR ÇOK KAMU KURUMU ÖZELLEŞMELİ ÜRETMEYEN EKONOMİLER BATMAYA MAHKUMDUR,YILLARDIR HER PARTİ ADAM DOLDURUYOR,BİRAZ VİCDANLI OLMALIYIZ ÇALIŞAMAYACAĞADA DEVLET YARDIM ETMELİ

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TUZU KURU ESNAF

ıspartaLı
20 Ekim 2016 Perşembe 22:33

siz işsizlik yok, herherde eleman aranıyor dersiniz bu yazamanlar hayatında kaç kere işsiz kalmış iş başvurusuna gittiğiniz zaman asgari ücret bile vermezler siz önce esnafa kul hakkı yememeyi ögretin sonra konuşun

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sorumlu kim

ibrahim
20 Ekim 2016 Perşembe 22:04

237 kişilik asgari ücretli geçici işe 6 bin kişi başvurması siz kabul etmesenizde işsizliğin acı fotoğrafıdır.Bunun sorumlusu eminim İsmet inönü dür. Camda eleman aranıyor yazanlardan birkaçında bir süre çalıştım doğru dürüst ücret bile vermiyor.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sorumlu kim

ibrahim
20 Ekim 2016 Perşembe 22:04

237 kişilik asgari ücretli geçici işe 6 bin kişi başvurması siz kabul etmesenizde işsizliğin acı fotoğrafıdır.Bunun sorumlusu eminim İsmet inönü dür. Camda eleman aranıyor yazanlardan birkaçında bir süre çalıştım doğru dürüst ücret bile vermiyor.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muhammed
20 Ekim 2016 Perşembe 20:58

İşsizlik falan yok. Yalan soyluyorlar is begenmemezlik var adam gibi biri olsa rahat is bulur

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne işsizliği

efe çelik
20 Ekim 2016 Perşembe 15:59

Ispartada ne işsizliğiolsun yakamı yapıyorsunuz.Bırakın bunları

0 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

MILLETLER LAYIK OLDUKLARI SEKILDE YÖNETILIRLER!

MILLET!
20 Ekim 2016 Perşembe 15:10

AK PARTI EVET ADAM KAYIRMA PARTISI; DÜN AKRABALARINI VE FETÖYÜ KAYIRDILAR! 17-25 ARALIK BIRBIRLERINE DÜSTÜLER ! VE BU GÜN ÜLKENIN GELDIGI YER BELLI! FAKIR; ISI BIRAK SADAKAYA RAZI OLDU %54 OY VERDI! BU GÜN ZENGIN DAHA ZENGIN; FAKIR DAHA FAKIR OLACAK YASALAR CIKARILIYOR! DÜN TASERONA KARSI CIKANLAR VARDI; SIMDI ISCI ICIN DURUM DAHA VAHIM KIRALIK ISCI YASASI ONAYLANDI; BU GÜN MEMURU ISTEN CIKARMANIN KOLAYLASTIRMA TASARILARI GÖRÜSÜLÜYOR BU NASIL MILLETLE BERABERLIK DEMEDEN SECIM OLSA % 60 ALIR AKP!

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mahmut
20 Ekim 2016 Perşembe 12:33

kurumlara giren işkur elemanları malesef nasıl nerede rahat ederim arayışınaa giriyorlar.Verilen işin ne kadar büyük bir nimet olduğunu işsiz kalınca anlıyor insan.Devletimizin sunduğu bu imkanı yüreğimizi ortaya koyarak azimle çalışalım.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla