visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA İMAMLAR PES ARTIK DEDİLER

ISPARTA'DA İMAMLAR  PES ARTIK  DEDİLER
16 Aralık 2016 Cuma 11:45

ISPARTA'DA İMAMLAR PES ARTIK DEDİLER

Isparta'da hırsızlar artık camilere giriyor.

 

Osmanlı cami 12 adet,Yedişehitler cami 30 adet, Küme evleri cami 15 adet,Şehrigül cami,Mavikent cami,Bağlar mahallesi Necip cami 6 adet vedaha bir çok camiden bataryalar kimliği henüz belirlenemeyen kişi veya kişilerce çalındı.

Müslüman ülkede hırsızlık olmasının üzüntü verici olduğunu söyleyen imamlar,hırsızlar camilere çalmaya değil İBADET ETMEYE GELSİNLER dediler.

 

İmamların şikayetleri üzerine polis olaylarla ilgili geniş çaplı inceleme yapıp soruşturma başlattı.

 

Vatandaş
17 Aralık 2016 Cumartesi 00:46

Bence çalanlar ıspartalı değil gibime geliyo çünkü bu zamana kadar çalınmadıda neden son bir haftadır çalınmaya başlaya özellikle cami ve mezarlıklardan

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Köksöken
16 Aralık 2016 Cuma 18:05

Bunları satıp parasını yiyecek olan haramzadeler, keşke ağaç kökü yeseydiniz bundan daha iyi olurdu.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet hepimize lazım

serdar
16 Aralık 2016 Cuma 17:53

O bataryaları ,çalanın musait bir yerine monte etmezsek bu iş bitmez ,çünkü polis yakalıyor savcı bırakıyor adalete bak ,eeee hırsızlık bitmiyor biter mi ha

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
16 Aralık 2016 Cuma 17:45

Bunları güzel bi ıslatacaksın o kadar memlekete hayır gelmez bunlardan

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hüseyin Alparslan
16 Aralık 2016 Cuma 16:52

Bu vahim durumda imamlarinda kabahati var. Namazi kıldırıp camiden kaçıyorlar. Hicbiryeri kontrol etmiyorlar. Sular boşa akiyo elektrikler boşa yaniyo. Imamlar yada cami gorevlileri gerekli takibi yapsınlar.

13 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

volkan
16 Aralık 2016 Cuma 14:58

Asri mezarından çeşmeler camilerden bataryalar çalınıyor ne oluyo ıspartamda bu derecemi ihtiyacınız var.yazık çok yazık

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali Veli
16 Aralık 2016 Cuma 12:18

Haysiyet, Şeref, Karakter yoksunu Adiler...!!!

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla