06 Aralık 2019 Cuma

ISPARTA
ÖZEL ÇOCUK ANNELERİ ÇOCUKLARININ HER ŞEYİDİR

ÖZEL ÇOCUK ANNELERİ ÇOCUKLARININ HER ŞEYİDİR

SARKINTILIK YAPARAK CİNSEL SALDIRIDAN ARANIYORDU

SARKINTILIK YAPARAK CİNSEL SALDIRIDAN ARANIYORDU

ISPARTA SALI PAZARINDA SON DURUM

ISPARTA SALI PAZARINDA SON DURUM

CADDELERDE ÜCRETLİ OTOPARK UYGULAMASI

CADDELERDE ÜCRETLİ OTOPARK UYGULAMASI

ISPARTA'DA HER GEÇEN GÜN FUHUŞ ARTIYOR

ISPARTA'DA HER GEÇEN GÜN FUHUŞ ARTIYOR

Isparta

Isparta'da İl Hıfzısıhha Kurulu, fuhuş olaylarının önüne geçmek için toplandı. Vali Yardımcısı Dr Hakan Kubalı başkanlığında 21 Kasım tarihinde toplanan Kurul’un en önemli güündem maddesi her geçen gün artan fuhuş olaylarının önüne geçilmek üzere alınacak tedbirler oldu.

Gündemin 1. Maddesinde “İlimizde gizli olarak denetimsiz fuhuş yapan bay, bayan, transseksüel, travesti benzeri kişilerin fert ve toplum sağlığı açısından, büyük risk oluşturmakta oldukları, sayılarının giderek artması konusunda yaşanan sıkıntılar ve çözümler” İl Hıfzısıhha Kuruluna sunmak üzere 2 önemli karar alındı.

FUHUŞ YAPANA PARA CEZASI

Kurul, fuhuş yaptığı tespit edilen bay, bayan, travesti, transseksüel ve benzeri kimselere bu davranışlarından ötürü fuhuş yüzünden bulaşan zührevi hastalıklar la mücadele tüzüğünde belirtilen hükümlerin uygulanmasına hükmetti.

Tüzük gereği gizli ve aleni fuhuş yapanlara 31 Aralık 2019 tarihine kadar geçerli olmak üzere başka bir suç teşkil etmiyorsa en az 644, en çok 2 bin 610 TL idari para cezası uygulanacak.

Komisyon alt ve üst sınırı dikkate alarak Isparta’da bu suçu işleyenlere 2 bin 500 TL idari para ceza uygulanmasına bu cezanın polis ve Jandarma tarafından tatbik edilmesine karar verdi.

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Kerimoğlu

02 Aralık 2019 Pazartesi 10:26

Suçu emniyete atmayalım arkadaşlar yakalayınca cezası fazla değil kabahatler kanunu cezası hapse at bakalım yapan oluyor mu. Sabaha karşı toptancılar sitesinin ****arı içkili yerlerden çıkan sarhoş üniversiteli dolu.

İzzet

02 Aralık 2019 Pazartesi 09:05

Emniyet personeli olan ahlak polisleri de meslektaşları olan trafik polisleri gibi titiz çalışsa bahsedilen sorunlar en aza inecektir.

VATANDAŞIN BİRİ

02 Aralık 2019 Pazartesi 01:00

günlük apart niye tutulur kardeşim zina için yazıklar osun bizde egitim için sanıyorduk ne demek günlük apart her yer kerane oldu be yuhhhhh nerde güvenlik güçleri nerde ahşak zabitası yahu eskiden ahlak zabıtası varmış böyle yapanları basar bide teşhir edermiş şimdi seviyeli beraberlik olmuş zinanın adı yuhhhhhh

kaleli

30 Kasım 2019 Cumartesi 11:45

başımızdaki iktidar fohuşun önünü actı cıkardıgı yasayla apartları denetime alsan ne almasan ne

alın verin

30 Kasım 2019 Cumartesi 02:21

alan razı veren razı miletede tasası duştu

Vatandaş

30 Kasım 2019 Cumartesi 00:17

Bu kimseyi ilgilendirmez. Yetkililer haddini bilsin.

Oneri

29 Kasım 2019 Cuma 22:59

Günlük apart nedir, valilik bu konuda çalışma yapsa sorun azalır.airbnb.com, sahibinden, Facebook marketplace, hurriyetemlak vb siteler yanında pek çok dükkan camında günlük saatlik apart ilanı dolu. Diğer taraftan 22 den sonra açık tekeller cayır cayır içki satıyor. Hepsi belli, ne diye açık duruyorlar.

sadık

29 Kasım 2019 Cuma 12:13

YA BU GÖREVLİLER İŞİ BİLMİYOR YADA BİLMEK İSTEMIYOR ,BEN SİZE BİR ŞEY YAPARAK BU İŞİN ÖNüNE YUZDE 50 GECECEGINIZI GARANTISI VERIYORUM işte ;GUNLUK APARTLAR DA (HATTA ARTIK SAATLIK KIRLANAN APARTLARDA) EVLILIK CUZDANI SORULSA OTELDEKI GIBI BU İŞ YARI YARIYA BİTER AMA APART SAHIPLERINDEN MI KORKUYORSUNUZ ?

Oada

29 Kasım 2019 Cuma 08:05

Adresler belli mi...

VATANDAŞIN BİRİ

29 Kasım 2019 Cuma 00:54

millet 40 günlük bebege mevlütte tek taş taktı sarayda mevlüt okundu türbanlı annesi tüban üstü inglixz tüylü şapkaları taktı kulaklarından para fışkırıyor görgüsüzlerinb şte fuhuş böyle oluyor adaletsizlikten kimide siyanür içiyor çaresizliktenm ejder meyvalı smokiler içiliyor helal şampanyalar akp li ol yeterki abi hayat dolce vita....

Ahmet

29 Kasım 2019 Cuma 00:07

Lan mal mısınız Bu ceza hayat kadınına senin normal arkadaşınla yaptığın fuhuş değil zina o da akp döneminde suç olmaktan çıktı yani size giren çıkan yok ...

Hakkı

28 Kasım 2019 Perşembe 21:13

Her aparta zorunlu kamera taktırılır girişe ve etrafına kayıt alınır ihbarda incelenir olay çözülür...Kamera olunca kim geliyor kim gidiyor belli olur...

Hd

28 Kasım 2019 Perşembe 20:05

Günaydın... Apartçılarda para hırsı, öğrenciyim diyen ****riöğrencilerden talep oldukça bu iş ne biter ne durur.. öncelikle karışık apart işine son verilmeli.

mamati

28 Kasım 2019 Perşembe 19:41

aparta hayır diyen daha da aklını kulln bina yapımına hayır de nede olsa zinalar binalarda yapılıyor (ne diyeyim adam ne almışssa kafa süper )

Efem

28 Kasım 2019 Perşembe 19:29

Apartla ne alakası var adamlar iş yerinde bile yapıyor, musait kadın bulunca zina her yerde maslesef

Maşuk VEYSEL gibi

28 Kasım 2019 Perşembe 19:26

Fuhuş yapan sadece onlar değil ki bazı evli kadınlar evli erkeklerle zina yapıyor , aynı ortamda çalışan evli adamlar evli kadınlara iş atıyor ve saygı görüyor

memur

28 Kasım 2019 Perşembe 18:46

31 aralık 2019 dan sonra, bu işler için, bu cezai işlem son mu bulacak , orayı anlayamadım.anlayan varsa yazabilirmi ?

bir bilen

28 Kasım 2019 Perşembe 18:43

en büyük ceza ifşa etmektir ve son derece caydırıcıdır.kendi adıma konuşuyorum yani,öderim cezamı istediğimi yaparım olmuş bu iş....

denyo

28 Kasım 2019 Perşembe 18:39

Parasızlıktan ne evlenebiliyorum nede aşna fişneye gidebiliyorum, manitam bile yok tatsız tuzsuz keyifsiz bi hayata döndü günlerimiz, köreliyor insan günden güne, zevk aldığımız hiçbişey kalmadı

apo

28 Kasım 2019 Perşembe 18:00

GENEL EVİ; SAYIN YETKİLİLER DERHAL AÇMALILAR...=)))

apartlara hayır

28 Kasım 2019 Perşembe 16:49

kapatın şu apartları

Kadn

28 Kasım 2019 Perşembe 16:40

O parayı verir, istediğim erkeği de yatağa atarım. Neden bir erkekle vaktimi geçireyim. Şimdiye erkekler çapkınlık yapıyordu şimdi sıra bize. İyi de yapıyoruz.

Yalnız Kurt

28 Kasım 2019 Perşembe 16:40

İran bu işi çözdü ne ile? Muta nikahı ile.......Genel evin açılıp sağlık açısından kontrollü yapılmasında yarar var Yıllarca İstanbul'un vergi rekortmeni kimdi bir düşünün.

hic bir ise yaramaz !

28 Kasım 2019 Perşembe 16:24

bu kadarcikmi ceza ? ya bunlar 1 gecede o paranin iki katini zaten kazaniyor. bu isin onune gecenezsiniz cunku icerde baskin yapilacaginda haber alabiliyorlar. onuda gec bu isi apartlarda donduruyorlar once bunlara apart kiralayanlara yuklu ceza sonrada bunlara en az 6 ay hapis ve yuksek para cezasi vericeksiniz. ispartada aylik 20-25 bin kazanan ****lar var. instagramda acik sekilde isparta adina neler cikiyor oradan bile kaldiramiyorsunuz bunlar boyle temizlenmez .

Tek

28 Kasım 2019 Perşembe 16:15

Gecin bu isleri evlilik icinn masraflar cogaldikca fuhuş daha da artar .adam 100 bini bi kadina harcayacagina o parayla onlarca kadinla zaman gecirir.

Isparta sevdası

28 Kasım 2019 Perşembe 16:06

Apartlar denetimi artsın bu iş çözülür

123456

28 Kasım 2019 Perşembe 16:05

demirele sordu gazeteci genelevleri neden kapatmıyorsun oda cvp verdi kapatalımda millet bizimi s.......k....sin demişti :))))))) adamın haklılıgı ölünce anlaşılıyor

Ispartali

28 Kasım 2019 Perşembe 15:43

Amaç fuhuşu gerçekten onlemekse her iki tarafa da ceza olmamalı. Yoksa, koca ayrı, katı ayrı fuhuşa devam eder.

Ali

28 Kasım 2019 Perşembe 15:35

Hic de caydirici bi ceza degil sonucta 2 gunde kzaniyo o parayi

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR