visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 13:35

ISPARTA'DA HEM YAYALARI HEM ENGELLİLERİ HİÇE SAYDI!

ISPARTA'DA HEM YAYALARI HEM ENGELLİLERİ HİÇE SAYDI!
16 Mayıs 2017 Salı 23:04

ISPARTA'DA HEM YAYALARI HEM ENGELLİLERİ HİÇE SAYDI!

ISPARTA'DA hem yaya yoluna hem de engelli geçiş yerine kamyonetini park eden bir vatandaşın hem yaya hem de engelli yolunu işgal etmesi görenleri şaşırttı.

Kamyoneti park eden bir vatandaşın hem yaya hem de engelli yolunu işgal etmesi görenlerin tepkisine yol açtı.

Isparta merkezde park yeri bulamayan bir sürücünün kısa süreli çözümü görenleri şaşırttı. Yaya geçidi üzerine kamyoneti park eden sürücü hem yaya hem de engelli yolunu kapatarak yaya trafiğini aksattı. Bir süre sonra kamyonete binen sürücü bölgeden ayrıldı.


Yer var mı
17 Mayıs 2017 Çarşamba 18:11

Park yeri var da adam mı parketmedi? Araç sürücüleri park yeri bulmak için kaç tur atıyor merkezde! Önce park yerleri yapın kaldırımları normal genişliğe küçültün yollara hak ettiği genişliği verin sonra adamı eleştirin napsın kamyoneti cebine mi koysun!

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir arac mı

yok ya
17 Mayıs 2017 Çarşamba 13:18

şimdi bir kamyonet engelli geçişine ve kaldırıma park etti diye yazmayan kalmamış şehir merkezine girin ve biraz dolaşın neler var neler kaldırım üzerinde masalar sandalyeler arabalar iş yerlerinin teşhir yeri gibi yürüyecek yer bile olmuyor bazen önce toplumda yaşamasını öğrenmeliyiz kendimizi geliştirmeliyiz saygılı olmalıyız her köşe başına polis, zabıta dikemeyiz toplum kurallarına uymayı, toplumda yaşamayı ceza yazmayla çözebilseydik önce şu ekzozu açık araçlarla, motorcular kurallara uyarl

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık ki ne yazık...

Ebru çubuk
17 Mayıs 2017 Çarşamba 10:24

Herşeyden evvel daha bu durumun yanlışığını kabullenemiyoruz.. yorumlara olumsuz oy verenlerin çokluğuna bakacak olursanız diğer toplumlardan neden negatif ayrştığımızı daha iyi anlarsınız...

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tra-jedi

Serdar
17 Mayıs 2017 Çarşamba 09:13

Isparta da trafik polisi **** ,başka şehirlere bakınca ,elinde bir megafon sadece bağırmaktan öte gitmeyen polisler

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ESKİŞEHİR

uslu
17 Mayıs 2017 Çarşamba 09:12

Geçenlerde Eskişehir de bir uygulama gördüm internetten paylaşmışlar. Bu şekilde engelli iniş ve çıkışlarını kapatan araçlar emniyete haber veriliyor emniyet hemen o aracı yerinden kaldırıyor BİZDEDE BÖYLE BİR UYGULAMA OLURSA SNIRIM BU TİP OLAYLAR AZALIR.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kurumlar görev yapmıyor

Cinali
17 Mayıs 2017 Çarşamba 08:48

Kaldırımların parayla satılarak odaya dönüştürüldüğü Isparta memleketinde elbette otosunu koyarak işgal edilecektir. ne emniyetin trafik şubesi ne de belediye kaldırım işgalleri konusunda görevini asla yapmıyor.Böyle bir kanunların uygulanmadığı ülkedeyiz.Hiç siz yolda kritik noktalarda ,saatlerde trafik polisini rastlıyor musunuz.. ya da kaldırımlarda görev yapan Isparta Belediye zabıtasını gördünüz mü..

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

TRAFİK POLİSLERİMİZ AFFETMEYİN-UYARMADAN CEZA YAZIN

SADE VATANDAŞ
17 Mayıs 2017 Çarşamba 08:25

bisiklet yollarına bile park eden var bu memlekette. yürüyün ey millet, yü rü yün. arabanız da az yakar, siz de spor yaparsınız. gideceğin dükkanın önüne park etme. otoparka gir 1 tl ver. 1 tl m yok diyeni de belediye esir almaz heralde. ama park ihlali yapma. SAYGILI OLUN SAYGILI yayaya da , diğer araç şöforüne de , bisikletliye de... BURASI BİZİM MEMLEKETİMİZ, DAHA YAŞANILIR-MODERN BİR ŞEHİR ANCAK İÇİNDE YAŞAYANLARLA MÜMKÜN

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

GENÇ SENİRKENTLİ
17 Mayıs 2017 Çarşamba 08:00

İnsan olan böle etrafa insanlara zarar vermez kişilik karakter zihniyet meselesi

8 Beğendim
208 Beğenmedim
 
Yanıtla

belediye yok

boş laf
17 Mayıs 2017 Çarşamba 07:45

buna benzer neler var.otobüs duraklarına park edenlere bak.hastane caddesinden inin otobüs durağına park eden yaya geçitine park eden.ne mahluklar var.belediye trafik ne iş yapar .eski arabaları kaldıma park eden.bakın güleç seçkin kız yurdunun kaldırımda 5 yıllır üstü cadır araba duruyor.hiçmi geçen yetkili yok.

13 Beğendim
108 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet
17 Mayıs 2017 Çarşamba 00:09

Böyle olayları fotoğraflarıyla birlikte emniyete bildirince trafik cezası yazılmıyor mu ?

13 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
17 Mayıs 2017 Çarşamba 00:07

Saygısız terbiyesiz plakasını açın da rezil olsun

18 Beğendim
49 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
17 Mayıs 2017 Çarşamba 00:06

Bilinçsiz cahil insanların yapıcağı iş bu çok görmeyin zaten aklı başında akıllı bilinçli bi insan olsa yapmaz

14 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman
16 Mayıs 2017 Salı 23:48

Patagonya'da olmaz ki böyle birşey.

11 Beğendim
47 Beğenmedim
 
Yanıtla