visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA HAYATLARINI ...

ISPARTA'DA HAYATLARINI ...
03 Ağustos 2016 Çarşamba 10:41

ISPARTA'DA HAYATLARINI ...

Isparta'da yapılan düğünlerde gelin konvoyunun önüne çıkan çocuklar para kapmak için hayatlarını tehlikeye atıyor.

 

Gelin arabasının önüne atlayan çocuklar para almak için canlarını hiçe sayıyor. Önce konvoyun önünde duran çocuklar araçlar yavaşlamaya başlayınca hep birlikte gelin aracının üstüne atlayarak durdurmaya ve para almaya çalışıyorlar.

 

Çoğu zaman durmayan arabaların altında ezilme tehlikesi atlatan çocuklar, her gelin konvoyu için aynı şeyi yapıyor. Çocuklar çevredeki vatandaşların tüm uyarılarına rağmen her hafta sonu aynı şekilde konvoyların önünü keserek para almaya çalışıyor.

DÜĞÜN KONVOYLARI

Çevreye Duyarlı Olmak, İyi Vatandaş Olmaktır
03 Ağustos 2016 Çarşamba 17:22

Nedir, her hafta sonu bu düğün konvoylarından halkın çektiği işkence. Acayip kornalar, öküz bağırtılı kornalar ! Tehlikeli araç kullananlar. Bu adet falan değil ! Adet, çevreyi rahatsız etmemektir. Lütfen, medeni olalım. Denetim mutlaka yapılmalı, halka trafik terörü yaşatanlar yakalanıp, araçları bağlanmalı ve para/hapis cezası verilmeli.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Luzumsuz

Selam
03 Ağustos 2016 Çarşamba 16:57

Bu düğün gezilerini kaldırmak lazım.eskiden araç yoktu ,şimdi her evde bir arac.Cazibesi kalmadı.luzumsuz bir adet.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AILE BAKAMIYORSA, SOSYAL HIZMETLER DEVREYE GIRER!

DÜNYADA
03 Ağustos 2016 Çarşamba 14:14

DEVLET BU TÜR HALLER ICIN BÜTÜN VATANDASLARININ TEPESINE POLIS DIKMEK ZORUNDA DEGIL (MÜMKÜNDE DEGIL)! AILELER COCUKLARINA SAHIP CIKSINLAR VE GÖZLERININ ÖNÜNDEN AYIRMASINLAR! AVRUPADA OLSA BÖYLE BIR DURUM DEVLET DERHAL O COCUKLARIN AILELERI TARAFINDAN IYI BAKILMADIGI GEREKCESIYLE AILEDEN ALIR! ILLA BÖYLEMI OLMALI! BU ISIN CÖZÜMÜNÜ AILE YAPMAZSA DEVLETIN YAPACAGI CÖZÜM BU OLUR!

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YA BİR ÇOCUK EZİLİRSE SORUMLUSU KİM/KİMLERDİR ?

Şevki Hoca
03 Ağustos 2016 Çarşamba 12:21

Evet, düğün arabalarının önüne yatan çocuklardan ya bir tanesi ezlirse sorumlusu kim/kimlerdir ?Çocukları bu durumdan kurtarmalıyız. 3-5 TL için canlarını tehlikeye atıyorlar. Bu konuya vatandaşlar ve Sivil Toplum Kuruluşları, neden duyarsız kalıyorlar ! İllaki birisinin ezilmesi mi gerekiyor. Vakit varken bu çocuklar bu durumdan kurtarılmalıdır. Ben kurtaracak değilim. Ben, sadece vatandaş olarak duyarlı davranabiliyorum ve uyarıda bulunabiliyorum.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gecerli

İlker İbrahim KÖSE
03 Ağustos 2016 Çarşamba 11:40

Bu hafta benim aracim da sunnet arabasiydi. Nasil atiyor cocuklar arabanin onune kendini. Sayin Emniyet yetkililerini goreve davet ediyorum. Hic olmazsa bi ekip arabasi gokcay kavsagina gorevlendirsinler.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SIRF ÜREMEK ICIN COCUK DOGRULURSA!

VELI
03 Ağustos 2016 Çarşamba 11:04

EGITIM AILEDE BASLAR! COCUKLARA EBEVEYNLER SEVGIYLE MUHABBET EDEREK ÖGRETEMIYECEKLERI HIC BIRSEY YOKTUR; ÖZELLIKLE ADABI-MAASERET KURALLARINA HEM KENDILERI RIAYET ETMELI HEMDE COCUKLARINA ÖGRETMELIDIRLER! TABII KENDILERIDE BILMIYORLARSA ÖGRENMENIN YASI YOK TABIKI ÖNCE KENDILERI ÖGRENMELILER! BIR PEDEGOK DIYORKI, EBEVEYNLER BÜTÜN GÜN EVDE BERABER OLDUKLARI COCUKLARININ GÖZÜNÜN ICINE GÜNDE TOPLAM 8 DAKIKA BAKMIYOR, BAKARAK KONUSMUYOR EBEVEYNLER!" BIRDE SOKAGA SALIVERILMIS ZAVALLI COCUKLAR!!!!!!!!

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla