visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA GÜNÜN FOTOĞRAFI

ISPARTA'DA GÜNÜN FOTOĞRAFI
07 Ekim 2016 Cuma 09:23

ISPARTA'DA GÜNÜN FOTOĞRAFI

Bu gün çekilen bu görüntülerde geleceğimizin teminatı olan gençlerin dersleriyle değilde tehlikelerle uğraştıkları görüldü. Hastane caddesinde Şifa hastanesi üzerinde görüntülenen bu çılgın gençler patenleriyle aracın arkasında tehlike saçtılar. Yolda görenlerin şaşkınlıkla izlediği gençler, tehlikeye aldırış etmeden trafikte araç gibi seyrettiler. Ailelerin, çocuklarını daha çok uyarması gerekiyor.

,



anada babada suç

adnan
08 Ekim 2016 Cumartesi 09:10

doğurup doğurup sokağa salıyolar ilgilenen yokki

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

We to love skate

Powerslide ultron
07 Ekim 2016 Cuma 23:09

Spora ve sporcuya destek vermeyen bi belediye baskanina sahipken. Genclere spor yapacak bi alani yapamayacak kadar fakir bi belediyeye sahipken boyle bi haberin yapilmasi ****et normal bisey.. kimin isine yarayacak ki ozkanlardaki kule....gelip genclere hic sordunuz muu "neden! Bu gencler trafikte tehlike saciyolar" turkiyenin yasanabilir ilk illerinden olmasina ragmen isparta mizda genclerin spor yapabilecegi bi komleximiz ne yazikk ki yokk yaziklar olsun ....

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetöcü

ali
07 Ekim 2016 Cuma 15:26

bunun fetöyle ne alakası var.tehlikeli.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetö

kaptan
07 Ekim 2016 Cuma 14:56

sayın ringo arkadaşım çocuklar teknolojiyi kullanıyo sen hiç ilaçlama arabasının arkasından kosmadık mı? buda teknolojinin nimetlerinden faydalanan ve ülkesini satmayan gençlik (FETOCU OLSALAR DAHAMI İYİYDİ)

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla