visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 08:21

ISPARTA'DA GÖZALTINA ALINAN 10 KİŞİ SERBEST

ISPARTA'DA GÖZALTINA ALINAN 10 KİŞİ SERBEST
25 Eylül 2016 Pazar 21:44

ISPARTA'DA GÖZALTINA ALINAN 10 KİŞİ SERBEST

Yalvaç'ta geçtiğimiz Perşembe akşam saatlerinde gözaltına alınan 11 kişinin Emniyetteki ifadeleri tamamlanarak Adliyeye çıkarıldı. Yalvaç Cumhuriyet Başsavcısı Adem Babacan tarafından ifadeleri alınan belediye çalışanlarından İmar ve Şehircilik Müdürü Ali Ayvat Sulh Ceza Hakimliğine sevk edilirken diğer 10 kişi ise serbest kaldı.

Hatırlanacağı üzere 12 kişi hakkında gözaltı kararı alınmış bunlardan 1 kişi izinde olduğu için gözaltı gerçekleşmemişti. 2 geceyi Emniyette geçiren belediye çalışanları bugün sabah sağlık kontrolünden geçirildikten sonra Adliyeye çıkarıldı.

Yakınları Adliye bahçesinde sonucu beklerken belediye başkanı Halil Hilmi Tütüncü ve meclis üyelerinden bazıları da Adliye önünde bekledi.
İfade alım işlemleri öğle saatlerinde tamamlandı ve 1 kişi mahkemeye sevk edilirken diğerleri serbest kaldı.

İHBAR ÜZERİNE Mİ ALINDILAR
Gözaltına alınanların yakınları FETÖ ile uzaktan yakından alakası olmayan belediye çalışanlarının bir ihbar üzerine alındıkları şeklinde duyum aldıklarını adalete güvendiklerini ve bekledikleri gibi serbest kaldıklarını belirterek, 'Birileri bu işi sulandırmak için mi yapıyor bilinmez önüne gelenin adını FETÖ'cü diye şikayet eder oldu. Yazıktır, günahtır. Kanun önünde bunlardan hesap soracağız" diye konuştular.

BAŞSAVCILIK OLAYI HASSASİYETLE İNCELİYOR
Şüphelileri sorgulayan Yalvaç Cumhuriyet Başsavcılığı'nın olay üzerinde hassasiyetle durduğu ve gerekli yasal soruşturmayı başlatacağı öğrenildi.
Nurettin Arkan Yalvaç

Yazıklar olsun iftira atanlara

Vatandas
26 Eylül 2016 Pazartesi 16:26

Bironceki habelerde bu insanlar için sayıp dökmedigini birakmayan insan kılıklilar vardı. Ne oldu? Serbest kaldi simdi suclular mi sucsuzlar mi? Milletin aklı corbaya döndü heryerde syn berat beyin ele gecirilen mailindeki yazilar dolasiyor. Simdi cemaat mi yapti torpili yoksa akp mi? Ama ne var biliyormusunuz Allah kim torpil yaptıysa kim darbe planlayıp sergilediyse kimde ortaya konusup millete iftira attiysa belasını versin. Buna ses cikarmayanlarinda belasini versin. Ülke kevgire döndü.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neden

Sdü
26 Eylül 2016 Pazartesi 11:59

Geçen haftada 94kişi açığa alınmış sdü de.... Ne oldu kuşlarınızmı sustu? Yoksa yoruldunuz u ama rektör yorulmadı suçsuz insanlara iftira atmayaa! 550 oldu!

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla