visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 05:42

ISPARTA'DA FUHUŞ OPERASYONU

Isparta'da Fuhuş Operasyonu
14 Şubat 2015 Cumartesi 00:17

Isparta'da Fuhuş Operasyonu

Isparta'da Ahlak Polisinin düzenlediği fuhuş operasyonunda,il merkezindeki bir apartta 150 TL karşılığında erkeklerle cinsel ilişkiye girdiği öne sürelen kadın gözaltına alındı.

Edinilen bildiye göre, olay bu gün  Modern Evler mahallesi'de meydana geldi.

İddiaya göre, R.G isimli kadının söz konusu mahallede kaldığı apartta fuhuş yaptığı bilgisini alan Isparta Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Ahlak Bürosu ekipleri harekete geçti.

bahse konu apartı bir süre takip eden polis ekipleri,M.Ş isimli şahsın 150 TL karşılığında anlaştığı R.G ile fuhuş yaptığı sırada operasyon düzenledi.

Operasyonda R.G isimli kadınla M.Ş isimli erkek şahış gözaltına alındıktan sonra adliyeye sevk edildi.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

1

ıspartalı
23 Şubat 2015 Pazartesi 17:17

polisimizin eline sağlık böylelerine göz açtırmamak lazım apartların çoğunu takıbe alınırsa böyle olayları görürler

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eleştiri

Yargıç
15 Şubat 2015 Pazar 20:27

Allaha şık koşan, Kul hakkı yiyen kendine tarikat evi bulan sarıklı çarıklı yaparsa kılıfı dinen uyduranlar hırsızlık arsızlık içerikli adamlar burda kalkıp fuhuş hakkında ahkam kesmesin. Yarım yamalak sözde abdesiyle. Fuhuşla itham edilen şu boyuttaki insanlar onlardan onurlu ve haysiyetlidir. Bunlar hırsız sevmiyor desteklemiyor. Kendinizi bildiniz değilmi troller. makarnacı kömürcüler.

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanın pis zinacılar

umay_03
15 Şubat 2015 Pazar 13:58

zinacıların canı cehenneme bunlara yardım ve yataklık edenlerinde canı cehenneme

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

kafana takma Ramize hanım,bu gün sevgililer günü.

kafana takma Ramize hanım.
14 Şubat 2015 Cumartesi 12:18

Ramize Hanım,lütfen kafanıza takmayın ve kendinizi boş yere üzmeyin.Bu gün sevgililer günü,bu günü mutlu yaşayın.

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ramize hanım a cevap.

sıdıka
14 Şubat 2015 Cumartesi 11:45

Ramize hanım,otellerde sevişen kişiler zengin kişilerdir fakat; apartlarda sevişenlerde orta halli kişilerdir.Zenginler işini bilir.

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

sevgililer günü kutlaması.

Perihan.
14 Şubat 2015 Cumartesi 11:40

sevgililer gününü kutlamışlar,mutlu olmuşlar.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

otellerde yapılanlar.

Ramize
14 Şubat 2015 Cumartesi 11:25

Nedense hep apartlardaki fuhuşlar teşhir ediliyor.Oysa Isparta merkezdeki otellerde her gün onlarca kişi hayat kadınlarıyla beraber oluyor ancak bunlar nedense teşhir edilmiyor,yakalanmıyorlar ve yerel basına çıkarılmıyorlar.

23 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla