visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA FLAŞ GÖZALTILAR

ISPARTA'DA FLAŞ GÖZALTILAR
11 Ağustos 2016 Perşembe 19:26

ISPARTA'DA FLAŞ GÖZALTILAR

Isparta İdare Mahkemesi Üyesi Hakimi, 2 İnfaz Koruma Memuru, 1 Yazı İşleri Müdürü ve 3 Katip gözaltına alındı. 

SON DAKİKA HABER

DETAYLAR GELECEK

f.............

eray
12 Ağustos 2016 Cuma 14:27

zamanında bir sürü fetöcüyü bildirdik de ne oldu hakkımızda dava açıldı hala elini sallayıp gezenler var. cezaevindeki fetöcülerle kimler görüşmüş açıp baksınlar. haber ajansları bile bunların kahramanlık ****lerini yayınlıyor

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocu teröristlerden inşaallah kurtulacağız.

ne bu fetoculardan çektiğimiz???
12 Ağustos 2016 Cuma 12:25

feto ,tam bir silahlı örgüt lideri,İslamiyetle ,müslümanlıkla alakası yok,40yıldır bu fetoşları kandırmış.Ahmak,beyinsiz,mikrop fetöcülerde yıllarca peşinden gitmişler.Fetöcüler,EMNİYET MD: ne bildirilirse bu fetocular bütün kurumlardan temizlenir.Fakat bu fetoşlar EMNİYET MD. ne bildirilmezse ****ce-sinsice faaliyetlerini sürdürürler ve fırsat buldukları zaman hepimizden öçlerini alırlar.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocu teröristlerden inşaallah kurtulacağız.

hain fetöcüler,haşhaşiler.
12 Ağustos 2016 Cuma 11:59

fetocular YSK yı ele geçirememişler,diğer bütün kurumlarda haddinden fazla fetocu var.Her biri birbirini köpek gibi koruyor ve birbirleriine destek oluyorlar.Arka plandaki militan fetocular daha yakalanmadı,özellikle milli eğ. ve sağlıktaki açığa alınanlar fetocuların şaşkınları.Bu şaşkınları emniyet müdürlüğünde sorguya çekildiği zaman militan-terorist abilerini ve terorist ablalarını ifşa ederler.HER memur çalıştığı yerdeki fetocuları emniyete bildirirse bu fetöcülerden kurtuluruz.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetoşları bildirelim..

hain fetöcüler,haşhaşiler.
12 Ağustos 2016 Cuma 11:11

fetocu beyinsizler,ahmaklar, Allah belanızı versin.Bu feto deyusunun el atmadığı yer kalmamış.Herif T.C Devletini ele geçirecekmiş.peşinden giden fetocular da çok beyinsizmiş,pis herifler,mikroplar.Allahım,ne kadar pislik fetocu varsa her birine taşıyamayacağı musibetler ver.Amin.Saygıdeğer kardeşlerim;her memur kendi kurumundaki,çalıştığı yerdeki fetocuları EMNİYET MD:ne-VALİLİĞBİMER 'e-CİMER'e acilen bildirsin.Bu fetocu pisliklerden kurtulalım,bildirmekten korkmayınız.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hainler

Hainler
12 Ağustos 2016 Cuma 10:58

Madenin ocağı ASP müdür ve müdür Yrd kendilerini eş ve çocukları araştırın şaşıracaksınız gizleniyor lar başkalarına iftira atıp kendilerini unutturuyor lar

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu kadar mı?

bu kadar mı?
12 Ağustos 2016 Cuma 10:44

alınan müdürün yakın derece akrabalarının da araştırılması gerekmiyor mu? mesela katip olan bütün yakınlarını katip yapan akrabaları nı? birazdan müdürün ismini öğrenirsiniz.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla