visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA FETÖPDY OPERASYONU

Isparta'da Fetöpdy Operasyonu
20 Nisan 2016 Çarşamba 10:31

Fetö/pdy Operasyonu


Osmaniye merkezli 4 ilde Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanmasına (FETÖ/PDY) yönelik eş zamanlı operasyonda 20 şüpheli gözaltına alındı.

Osmaniye Cumhuriyet Başsavcılığınca yürütülen FETÖ/PDY soruşturması kapsamında Osmaniye, Adana, Mersin ve Isparta'da, Sosyal Destek Programı (SODES) projelerinde usulsüzlük yaptıkları, örgüte mali kaynak sağladıkları iddia edilen dernek yöneticileri, eğitimci ve iş adamlarına yönelik eş zamanlı operasyon düzenlendi.

Gözaltına alınan B.G, E.K, H.Ü, A.A, O.R.A, A.P, A.K, M.K,A.P, E.A, O.K, H.K, M.Ç, S.S, M.T, C.Y, O.B, U.D.B, İ.A ve D.Ş'nin İl Emniyet Müdürlüğündeki işlemleri devam ediyor.

Adreslerinde bulunamayan 3 zanlı aranıyor.

daha kimler var

handan hanım
27 Nisan 2016 Çarşamba 08:56

ibicinin hak sahiplerinin haklarını yiyerek atadağı akrabaları yeğenleri kankaları nerdeler onlar yok mu sırada

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ex-Rektöribici

Ferhat Köklü
22 Nisan 2016 Cuma 16:11

sayın ısparta üniversitesi rektörünü göreve çağırıyorum. Hasan ibici denilen arkadaş tutuklandı ve hapse atıldığı halde halen daha çarşaf gibi özgeçmişini devletin üniversitesinin sitesinde yayınlamaya insan utanır ya. Üniversite yönetimi kimin yanında? mahkemenin suçlu bulduğu ilgili zatın mı yoksa o suç işlerken perişan olanların mı?

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnleri tarumar

Avnifıat
20 Nisan 2016 Çarşamba 22:05

Deli oluyorlar 17 25 aralıkta başarılı olsalardı ülkenin hali haraptı allah bu milleti,şöyle veya böyle islamın sağlam kalesi bu ülkeyi bu münafık ve İsrail uşaklarının korudu ama hala akıllanmadılar çok yazık ettiler kendilerine allah akıl vermiş insan bir bakmazmı biz ne için kimlerle beraberiz ve kimlere karşı savaşıyoruz eblehlikte bu son nokta galiba.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tursu

ee
20 Nisan 2016 Çarşamba 19:15

Ne perhiz ne lahana turşusuIsimleri çarşaf gibi acikliyordunuzŞimdi ne değiştiHer nefis hesaba çekilecek.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla