visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 13:41

ISPARTA'DA FETÖCÜ 5 ÖĞRETMEN TUTUKLANDI

ISPARTA'DA FETÖCÜ 5 ÖĞRETMEN TUTUKLANDI
06 Haziran 2017 Salı 18:09

ISPARTA'DA FETÖCÜ 5 ÖĞRETMEN TUTUKLANDI

BOMBA 32 SON DAKİKA HABER

ISPARTA Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından FETÖ/PDY terör örgütüne yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında daha önce meslekten ihraç edilen ve daha sonra gözaltına alınan 6 öğretmen emniyetteki işlemlerinin ardından sevk edildikleri mahkemece tutuklandı. 

Isparta Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından geçen günlerde gözaltına alınan 6 öğretmen emniyetteki ifadelerinin ardından bugün adliyeye sevk edildi. 

6 öğretmenden 5'i tutuklanırken, 1'i adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. 

Boş dünya
08 Temmuz 2017 Cumartesi 09:11

Mekanları cennet olsun....ALLAHIM sevenlerine emir sabır versin....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

yusuf
11 Haziran 2017 Pazar 17:32

Birilerinin damamı bırakılır. Öğretmenlerde içeri alınır. Bu nasıl adalet anlamadım. Zenginsen dışarı çıkıyorsun.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cahillere bayram

Abdullah Abdullah
07 Haziran 2017 Çarşamba 17:07

Ogretmelerin tutuklanmasini encok cahiller sevinir.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla