visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 23:46

ISPARTA'DA FETÖ/PDY SORUŞTURMASINDA SON DURUM!

ISPARTA'DA FETÖ/PDY SORUŞTURMASINDA SON DURUM!
16 Aralık 2016 Cuma 16:55

ISPARTA'DA FETÖ/PDY SORUŞTURMASINDA SON DURUM!

Isparta'da FETÖ soruşturması kapsamında 930 kamu çalışanı meslekten atıldı. 613 personel görevden uzaklaştırılırken 294 personel göreve iade edildi.

Okul yalanı
17 Aralık 2016 Cumartesi 19:44

Okul kriter değil arkadaşlar.Okul yüzünden açığa alındığını söyleyenler yalan söylüyor.Hiç bir kurum okul yüzünden kimseyi açığa almadı.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Elebaşları

Fetöye isyan
17 Aralık 2016 Cumartesi 13:58

Isparta fetö temizliğinde çok gerilerde kaldı. Bu ihraç sayılarının arasında fetönün yerli ağalarını ve o ağaları koruyanları da artık görmek istiyoruz.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kurumların başındakiler

-
17 Aralık 2016 Cumartesi 09:42

Kurumların başlarındaki kişiler için de araştırma yapılmalı

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

salih
17 Aralık 2016 Cumartesi 08:40

ADAMI OLANA DOKUNAN YOK. Kriter falan yok. Birileri bisey fısıldıyor büyük ihtimalle Emniyet müdürlüğü, zayıf olanı acığa alıyorlar, güclüye adamı olana dokunabilen yok. Ak Partililerden hic acığa alınıp atılan yok. Birsürü insan cocugunu o okullara göndermiş ama sadece 5-10 kisiyi bu konudan islem görmüş. Fetö metö isi degil artıl tamamen keyfince is yapıyorlar. Duyduguma göre C. Başsavcısının çocuğuda, bircok AKPlinin çocuğuda bu okullarda okuyordu, bircok AKPli Zaman abonesiydi

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta da uç farklı sonuç. Tek krıterden. İhraç.
16 Aralık 2016 Cuma 23:34

Sağlıkta valilikçe açığa alınıp. İhraç var göreve iade var. Artı açığa alınmayan var. İşte böyle

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mağguruz
16 Aralık 2016 Cuma 21:04

okula çocuk gönderdik diye 4aydır açıktayız.soruşturmalarımızın bitçiğimi de biliyoruz neden bu zulmü yapılıyor.kolay mı beklemek ! bakanlık aldıklarını hemen verdi bile siz neyi bekliyorsunuz?

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

isim yok

isimsiz
16 Aralık 2016 Cuma 19:20

isimleri kim neden yok

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

halk
16 Aralık 2016 Cuma 17:42

Görevden uzaklaştırılan 0, ihraç edilen 12, göreve iade edilen 13. Bu nasıl oluyor acaba?

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adnan
16 Aralık 2016 Cuma 17:16

BU İNSANLARIN tazminatları halkın vergilerinden ödenecek. BU İSİN SORUMLULARI Hukuksuz islemleriyle ilgili mahkemelerde hesap verirken rücu ettirilecek tazminatları ödemekle mesgul olacak BAS SORUMLULAR İSE kimisi kacacak, kacamayanlar inlerde yakalanacak, Tüm kacırdıkları paralar Türkiyeye getirilecek. HEPSİNİN COCUKLARINA DÜSEN Babalarının utancıyla yasamak olacak. OSMAN ZABUN'u ağaç kemirirken görürsenizde şaşırmayın. Tüm millette aldatılmıslığın ve düşüncesizliğim ızdırabını yasayacak.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla