visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA FETÖ/PDY OPERASYONU KAPSAMINDA ARANIYORDU

ISPARTA'DA FETÖ/PDY OPERASYONU KAPSAMINDA ARANIYORDU
01 Mayıs 2016 Pazar 22:44

Kısa bir süre önce SDÜ merkezli gerçekleştirilen paralel yapı operasyonu kapsamında aranan ve Amerika Birleşik Devletlerine kaçtı iddia edilen Prof.Dr. Tamer, 29.02.2016 tarihinden itibaren 30 günlük izni bitmesine rağmen mazereti olmaksızın görevi kesintisiz 10 gün terk etme eylemi işlediği SDÜ Tıp Fakültesi Dekanlığı tarafından tutanakla tespit edildi.

Kısa bir süre önce SDÜ merkezli gerçekleştirilen paralel yapı operasyonu kapsamında aranan ve Amerika Birleşik Devletlerine kaçtı iddia edilen Prof.Dr. Tamer, 29.02.2016 tarihinden itibaren 30 günlük izni bitmesine rağmen mazereti olmaksızın görevi kesintisiz 10 gün terk etme eylemi işlediği SDÜ Tıp Fakültesi Dekanlığı tarafından tutanakla tespit edildi.

30 günlük izni bittiği halde iş başı yapmayan ve bu durumu resmi tutanaklarla kayda geçen Prof.Dr. Numan Tamer hakkında 2547 sayılı kanunun 62., 2914 sayılı kanunun 20. maddeleri uyarınca ve 657 sayılı devlet memurları kanunun 94. maddesi gereğince 30.03 2016 tarihinden itibaren görevinden çekilmiş sayıldığı kabul edildi ve SDÜ rektörlüğü tarafından onaylandı.

 

gerisi

cenk
02 Mayıs 2016 Pazartesi 12:57

ıyaş dakiler nezaman alınacak feto ya aktarılan yetim hakları aldıkları yüksek maaşlar birde spor uydurmuşlar oradan besleneceklr kimin paralarını yediriyorsunuz

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaçarlar tabi

B. Y
02 Mayıs 2016 Pazartesi 12:06

Aslında alanında iyi bir bilim adamı idi ama aklını pazara çıkaranlardan sdü deki paralel kadrolaşmanın 1 numarası o 2 ncisi Talip hoca kendinden olmayanlara su bile vermediler müthiş bir bağlılık fetanyahu ya hem kendilerine hem ülkeye yazık ettiler bence.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYRET

ayşe
02 Mayıs 2016 Pazartesi 09:32

REZA ZARRAF BİLE BULUNUYOR BU ADAM BULUNAMIYOR HAYRET BİŞEY

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ohhhh

ali
02 Mayıs 2016 Pazartesi 09:24

beter ol bizden değilsin

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdu

Sdu
02 Mayıs 2016 Pazartesi 07:13

Numan gitti ya yerlestirdigi varisleri ne olacak ?Hala tip fakultesine paralel propagandasi yapmaya devam eden yerlestirdigi yardimci docentler ne olacak ? Hukuka guvenimiz sonsuz adaletin saglayacaklari gunu bekliyoruz.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla