visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA FETÖ/PDY OPERASYONU 20 GÖZALTI

ISPARTA'DA FETÖ/PDY OPERASYONU 20 GÖZALTI
17 Şubat 2017 Cuma 16:13

ISPARTA'DA FETÖ/PDY OPERASYONU 20 GÖZALTI

ISPARTA'DA FETÖ OPERASYONU: 20 GÖZALTI

Isparta'da FETÖ/PDY operasyonunda 20 kişi gözaltına alındı.

Isparta'da Fetullahçı Terör Örgütü / Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) üyelerinin deşifresine yönelik operasyonda 20 şüpheli gözaltına alındı.

Edinilen bilgiye göre Isparta Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde FETÖ/PDY üyelerinin deşifre yönelik çalışma başlattı. Bir süre devam çalışmanın ardından çok sayıda adrese düzenlenen eş zamanlı operasyonda 20 şüpheli gözaltına alındı.

Sağlık kontrollerinden geçirilen şüpheliler, işlemleri emniyete götürüldü.

ESERİNİZLE ÖVÜNEMİLİYORMUSUN

ANTİ ABD
19 Şubat 2017 Pazar 14:08

GÖRDÜK KÖRFEZİ YETİŞTİRENİ YETİŞENİ 15 TEMMUZDA LANET OLASICALAR SİZE YETKİ VERİLİRSE SORU ÇALMAK İÇKİ İÇMEK MÜBAH YAZIK DİNİN NERİSİNDESİNİZ ABD HİÇ SAGMAYACAGI EŞŞEGE BAKMAZ AKLINIZI BAŞINIZA ALIN

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmed Mahmud Hakkısöyler
19 Şubat 2017 Pazar 00:24

Adına "Akil" diyen aklını kiraya vermiş vatandaş, Körfezi Altınbaşak'ı kime soracaksın biliyormusun? Canlarından çok sevdikleri yavrularını bu güzide eğitim yuvalarına göndermiş ve gözü arkada kalmamış,en az kendileri kadar yavrularıyla dertlenilmiş olup, şu an bu okullar kapandığı için biricik yavruları belki de şu sıralar sıkıntı olmaya başlayan velilere soracaksın.Sen bu yorumun altına ne yazarsan yaz vicdanlar susmaz ve Rabbim herşeyi görüyor.Sen kendi derdine yan.. Cehennem lüzümsuz değil..

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

akil
18 Şubat 2017 Cumartesi 21:17

Asil çocuğunu Körfez e inatla gonderenler Altinbasake inatla gonderenler neden ihrac degil. Mem uyuma. Fetoculer okullarda mudur memur öğretmen. Atin bu hainler i

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

şahin
18 Şubat 2017 Cumartesi 17:14

şehzade sakallı fetöcüler işadamı kılığında meclis üyesi olarak dışardaysa kimse bana fetöcüler temizleniyor demesin

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetönün köhne saltanatı biterken..

Fetösavar
18 Şubat 2017 Cumartesi 15:00

Özellikle tüm üniversite bilgisayarlarının izlendiği ve bilgi akış sistemlerinden sorumlu Bilgi işlem dairesiyle, kimlerin işe alınacağından ve kadrolardan sorumlu Personel dairesini iyice araştırılsın.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

feto ilee mücadele

vatansever
18 Şubat 2017 Cumartesi 09:27

meb ten atılan fetöcular özel öğretim kursklarında öğretmenlik yapıyorlar ve propaganda yapıyorlar

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetö mücadele

SDÜ
17 Şubat 2017 Cuma 22:34

15 Temmuz darbe gecesi Akıncılar Üssünde Fetö elebaşlarından Adil Öksüz yakalanıp o gün salınmışsa, yine SDÜ’nün Adil Öksüz’ü olan Numan Tamer şimdiki rektör göreve geldikten sonra dokunmayıp 8-9 ay sonra Pensilvanya’ya Feto’nun yanına kaçmasına göz yummuşsa bu nasıl Fetö mücadelesi anlamadım.

29 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetö mücadele

SDÜ
17 Şubat 2017 Cuma 20:16

Akıncı Hava Üssünde Fetö elebaşı Adil Öksüz yakalanıp salınmışsa, SDÜ de yine SDÜ'nün Adil Öksüz'ü olan Fetö elebaşı Numan Tamer şimdiki rektör göreve geldikten sonra hiç birşey yapılmayıp 8-9 ay sonra Pensilvanya ya Feto'nun yanına kaçmasına izin verilmişse ben bu Fetö ile mücadeleden birşey anlamadım.

17 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bunlarıda versene

Ispartalı
17 Şubat 2017 Cuma 20:06

Yahu Bomba32 daha önce çarşaf çarşaf liste veriyordun. Bunlarıda versene!!!

16 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kimler

Vatandaş
17 Şubat 2017 Cuma 16:26

İsimler, hangi kurumlardan, Fetönün SDÜ A takımından var mı?

32 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla