visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA FETÖ/PDY DAVASI BAŞLIYOR

ISPARTA'DA FETÖ/PDY DAVASI BAŞLIYOR
14 Ağustos 2016 Pazar 16:04

ISPARTA'DA FETÖ/PDY DAVASI BAŞLIYOR

Aralarında eski Rektör Hasan İbicioğlu ile akademisyenler veişadamlarının da bulunduğu 51'i tutuklu toplam 130 sanıklı FETÖ/PDY davasında1.celse 15-25 Ağustos arasında 9 iş gününde görülecek.

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından hazırlananFETÖ/PDY iddianamesi kapsamında 2.Ağır Ceza Mahkamesi'nde görülecek davanın 50mağduru, 55 müştekisi, 51'i tutuklu, 130 sanığı bulunuyor.

Tutuklu sanıklar başta eski SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasanİbicioğlu olmak üzere, yardımcıları, danışman ekibi, dekanlar, akademisyenler,idari personel ile çok sayıda Isparta'lı işadamlarından oluşuyor.

Tutuksuz yargılanan isimler içerisinde ise Eski Vali Memduh Oğuz'un ismi dikkat çekiyor.

Rektörlük kriptoları

B. Y
15 Ağustos 2016 Pazartesi 08:36

Güzel sanatlar fak.grafik çıkışlı rektörlük kadrosunda rektörlüğü en mahrem yerlerinde önceki rektörlerin de farketmediği çok iyi kamufle olan fetoşun has evlatları hala görevdeler keçi sakal,uzun saç küpe kamuflajlı bu 4-5 kişi belki daha fazla sayıdalar

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Seismos

Zeynep
15 Ağustos 2016 Pazartesi 06:40

Sdü değil di benim söylediklerim bir iş adamı içindi hakkımızda hayırlsı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

..........

........
15 Ağustos 2016 Pazartesi 04:51

Hayırlısı olsun ..........

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocular çekirge gibi zıplarken belalarını buldular.

gocahasanın oğlubokluosman.
14 Ağustos 2016 Pazar 23:43

fetocular çekirge gibi zıplarken belalarını buldular.Darısı EMNİYETE BİLDİRİLMEYEN FETÖCÜLERİN BAŞINA !!!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zeynep kardes uzulme

Seismos
14 Ağustos 2016 Pazar 22:13

Senin yaş diye düşündüklerin üç kuruşluk mevki makam için ruhunu şeytana satanlar ve çok kişinin canının yanmasına sebep oldular. Karakter olarak fetoşculardan hiçbir farkları yok. Hepsi Numiş'in kapı kuluydu.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

Fatih
14 Ağustos 2016 Pazar 22:11

Umarım ak kara ortaya çıkar. Suçlular cezasını bulur suçsuzlar da serbest kalır.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilgi işlemin sinsi sahabesi

Bilgi islem
14 Ağustos 2016 Pazar 20:48

19 yıldır bilgi işlemde duran kriptolar kim

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sertaç selim sarica

Bilgi islem
14 Ağustos 2016 Pazar 20:45

19 yıldır bilgi işlemde duran kriptolar kim

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kuru ve yaş

Zeynep al
14 Ağustos 2016 Pazar 17:00

Hakimlerden tek ricam kuruları yakmaları , yaş olanlarıda kurtarmalarıdır. Aralarında fetoşcu olmayıp öyle gösterilenler var.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla