visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA FETÖ TUTUKLUSU İŞADAMI SERBEST BIRAKILDI

ISPARTA'DA FETÖ TUTUKLUSU iŞADAMI SERBEST BIRAKILDI
16 Kasım 2016 Çarşamba 18:37

ISPARTA'DA FETÖ TUTUKLUSU iŞADAMI SERBEST BIRAKILDI

ISPARTA’DA düzenlenen Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) operasyonu kapsamında 43 gün önce tutuklanan ve Isparta E TİPİ CEZAEVİNDE yatmakta olan işadamı Ali Enes Tosyalı bugün tahliye oldu.

Bekir Bozbaş
17 Kasım 2016 Perşembe 20:38

Masumlar çıksın fakat vatan haini fetöcü köpeklerin leşleri çıksın cezaevlerinden

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

senin ananı biiiiib

ben
17 Kasım 2016 Perşembe 09:11

Lan şereften yoksun paralelci namussuz ne demek darısı hepsinin başına onca masum insanlarımız boşuna bu uğurda can verdi hepsi cezasını çeksin milletin gözü önünde sallandırsınlar o şerefsizleri bir defa olsun gün yüzü görmesin. Yazık günah fetö itinin yüzünden kaç çocuk anasız babasız kaldı.

12 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun
17 Kasım 2016 Perşembe 08:49

İyi temennili bir mesaj akabinde o da tutuklasın diye bir mesaj !! Siz neyin kafasındasınız. Haksız yere bir insanın özgürlüğünün elinden alınması korkunç birşey, Allah içerdeki tüm masumları uğradıkları bu haksızlıktan en yakın zaman içinde kurtarsın.

10 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlısı

fikri
16 Kasım 2016 Çarşamba 23:46

ne demek darısı hepsinin başına ya. suçlular bir daha gün yüzü görmesin. bu kadar şehit verdik ne demek darısı hepsini başına. o yorumu yazan kişide tutuklansın.

17 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla