visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 01:49

ISPARTA'DA FETÖ TERÖR ÖRGÜTÜNÜN KRİPTOSU DEŞİFRE EDİLDİ

ISPARTA'DA FETÖ TERÖR ÖRGÜTÜNÜN KRİPTOSU DEŞİFRE EDİLDİ
21 Ekim 2016 Cuma 12:36

ISPARTA'DA FETÖ TERÖR ÖRGÜTÜNÜN KRİPTOSU DEŞİFRE EDİLDİ

ISPARTA’DA FETÖ/PDY terör örgütünün faaliyet ve kripto mensuplarının deşifre edilmesine yönelik olarak İstihbarat Şube Müdürlüğü ile koordineli olarak Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından yapılan çalışmada; Isparta İl Jandarma eski İstihbarat Şube Müdürü Binbaşı H. E. gözaltına alınarak çıkarıldığı adli mercilerce tutuklandı.

Tebrikler

Vatandaş
22 Ekim 2016 Cumartesi 14:14

Allah polisimizden razı olsun.Bir pislik daha temizlendi.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Düşmanını tanı

Fetö ne yapıyor?
22 Ekim 2016 Cumartesi 12:26

Yalancılık ve koyun postu konusunda profesyonel bir şebekeyle muhutabız ve bunların bir kısmı hala önemli makamlarda. Küresel aktörlerle 50 senelik bir tuzak hazırlayan CIA’in kolu fetö, elbette bir gecede pes etmeyecekti. Bizdenmiş rolüne devam eden fetö militanları, darbe sonrası oyunlarıyla eskisi gibi olmasa da hala etkinler. Fetöcülerin kamudan tasfiye sürecinde de tuzak kuruyorlar. Tasfiyeleri sulandırmak ve kendi adamlarını korumak suretiyle zaman kazanıp bize tekrar saldırmak için.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İyi incelenmeli

Vatandaş
21 Ekim 2016 Cuma 17:55

Kriptolular her yerde. Özellikle kamuda bir çok kriptolu işinin başında. Bunları hemen temizlemeli. Zamanında karısı sohbetlerden çıkmayan hainler şimdi kendilerini gizleme çabasında. Kurumların isimlerini verdiğimiz halde hala daha o kurumlarda söylenen isimler birilerinin koruması altında.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla