visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA FETÖ OPERASYONU 35 ÖĞRETMEN GÖZALTINA ALINDI

ISPARTA'DA FETÖ OPERASYONU 35 ÖĞRETMEN GÖZALTINA ALINDI
21 Eylül 2016 Çarşamba 11:02

SON DAKİKA ISPARTA'DA FETÖ' DA DARBE ÜSTÜNE DARBE

Bu sabah erken saatlerde daha önce açığa alınan alınmayan darbeci, öğretmen ve milli eğitim çalışanı olarak toplam 35  kişi Isparta Emniyet Müdürlüğü terörle mücadele ekiplerince tarafından gözaltına alındı.

 

Sayının daha da artması bekleniyor. Devletçe tespit edilen ve şifreleri çözülen BYLOCK kullanıcıları, sendika üyesi olarak gözüken 35  kişilik sorgulamalarının ardından Cumhuriyet Savcılığınına sevk edilecekler.Bunların haricinde İl Milli Eğitim üst düzey İl Merkezi çalışanı ve ilçeler bünyesinde isimler geldikçe alınmaların süreceği anlaşılmakta.

 

Bu FETÖ Operasyonuyla ilgili gelişmeler sitemizden an be an kamuoyuna duyurulacak

Bomba 32'yi takip edin 

feto belası.

baş belası fetocular...
21 Eylül 2016 Çarşamba 22:18

açığa alınan ve meslekten atılan meb personeli ; Isparta Emniyet Müdürlüğü' nde sorguya çekildiği zaman kripto fetöcülerde birer birer ortaya çıkacaktır.Isparta,fetöcülüğn merkezidir.Keşke açığa alınan veya meslekten atılan fetocular ,emniyet müdürlüğünde sorguya çekilseler ve milli eğitim den tüm fetocular temizlense...Eğer bu fetocular temizlenmezse TÜRKİYE 'nin başına büyük bela olacaklar.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocu kriptolar açığa çıkarılsın.

hain fetoşlar....
21 Eylül 2016 Çarşamba 22:17

fetocular ,emniyet müdürlüğünde sorgulanırsa açığa alınan veya meslekten atılan veya gözaltına alınan veya tutuklanan fetocu sayısı 3000i bulur.Kripto fetoşlar her kurumda özellikle milli eğitimde 2000 kişi kadar vardır.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mem

Mem
21 Eylül 2016 Çarşamba 19:13

Mudur bey. Altinbasak korfezde cocugu olanlari neden aciga almadin. Kimi koruyorsunuz

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neyin kafası

Belediyeci
21 Eylül 2016 Çarşamba 17:49

Haklısın adi suçlardan kişi sorumludur.ben vatan hainliğinden bahsediyorum.kimin ne şekilde nasıl soruları calarak memur olduklarını kimlerin kayırmasıyla makam sahibi oldukları ortalıga saçıldı niye panik yaptın eğirdirde tarikata nasıl hizmet ettiğinide millet konuşuyor.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kişisel sorumluk

Neyin kafası
21 Eylül 2016 Çarşamba 16:08

Adamın eşi açığa alınmış diye müdürlük yapamayacak mı. Herkes kendi kusurundan sorumludur. Eşinin değil. Bu milletin şavtı kaydı. Akıl tutulması yasıyoruz

7 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kriptolar kim

Belediyeci
21 Eylül 2016 Çarşamba 15:27

Karısı veya kocası açıga alınmış halen görevini yürüten müdürler var.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bunlari kim okula müdür yapmış.

Adam
21 Eylül 2016 Çarşamba 14:35

Okul müdürü ve okul aile birlikleri de ve alış veriş defterleri incelensin.Daha önce okullarından çıkan öğretmenler varda buna göz yuman Müdürü yokmu

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vay Şerefsizler.Allah kahretsin hepsini

Veli
21 Eylül 2016 Çarşamba 14:28

Madem Merkezde ağırlık varken ilçelerde çok haber duyardik.ilcelermi daha cesaretliymis demek neden geç kalınıyor.Bunlarin dayısı mi var.yoksa

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fitne adamlar

Baki yeşil
21 Eylül 2016 Çarşamba 13:32

Allah bunların kalplerini öyle mühürlenmiş ki tam deccal ve şeytanın askerleri olmuşlar.40 yıldır sinsi sinsi polis asker okullarına niye sızdığınız yurtdışı okullarını niye kurduğunuz belli oldu,tek fakir okumadınız,fakirin mazlumun yüzüne dahi bıkmadınız,tek cami,birtek medrese yapmadınız,bir kuran kursunuz yok,sözüm ona İslami geçirdiniz,insan bir sorar biz neye hizmet ettik ortada açık bir işiniz yok hep sinsi ve **** hangi hareketinin İslamla ilişkili, mossad vari hücre ajanları sizi

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bunlar kapsalakmış

Baki yeşil
21 Eylül 2016 Çarşamba 13:25

Devleti zaten siz yönetiyormuşsunuz niye darbe yaptınız ki ama Allah şaşırtıcı böyle yapar,50 yıllık birikimi bir gecede elinizden alır. Ama siz yinede akıllanmazsınız yine kılıf bulur hainliğe devam edersiniz,Rabbim daha beter etsin sizi,çünkü dünyadaki bütün mazlumların vebali var üstünüzde bu dünya birşey değil asıl ahirette göreceksiniz İsrail'e abd ile bir olup sinsi sinsi müslümanları pazarlarını ha..sizi gidi AHMAK,kör,sağır,münafıklar,insan birgeri bakar biz ne yaptık der sizde o da

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu ne ya

Veli
21 Eylül 2016 Çarşamba 12:22

Şimdi bizim çocuklar ne olduğu belli olmayan öğretmenlerin elindemi ?

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla