visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA FETÖ İLE İLGİLİ ŞOK İDDİA

Isparta'da FETÖ ile ilgili şok iddia
06 Ağustos 2016 Cumartesi 23:27

Isparta'da FETÖ ile ilgili şok iddia

CNN Türk Televizyonunda "Türkiye'nin Gündemi"programına katılan Akit Gazetesi yazarı Nurettin Veren, Cemaat yapılanmasında önemli bir işleve sahip olan cemaat evlerinin bilindiğinden daha fazla olduğunu belirtti.Nurettin Veren, cemaat evlerinin fazlalığına örnek olarak Isparta'yı gösterdi. Veren,canlı yayında Isparta'da sadece binin üzerinde cemaat evi olduğunu söyledi.Nurettin Veren yıllarca Gülen'e hizmet etmiş, daha sonra FETÖ'nün gerçek amaçlarını öğrenip, itiraz edince cemaatten kovulmuş ve FETÖ'nün hedefi haline gelmişti.

KURUMLAR

MERKEZDEN
11 Ağustos 2016 Perşembe 19:02

HİÇ BİRYERİ ARAMAYA GEREK YOK KURUMLARDA 2010 KPSS GİRİŞLİ KİŞİLER ŞİMDİ MÜDÜR VE BAŞ MÜDÜRLERİ BAŞLARINDA KORUYOR BİRDE EŞLERİNİ VE KURUMUN YETKİLİ PERSONELLERİNİN ÇOCUKLARINI EL ALTINDAN İŞE ALIYORLARMIŞ GÖRÜLEN KURUM ÇOCUKLARI HARİÇ BAŞKASININ ÇOCUGUNU İŞE ALMIYORLARMIŞŞŞŞ. BU HALKIN ÇOCUKLARI NE YAPMALI DERSİNİZ. HELE BİRİSİ HEM KIZINI HEM OGLUNU HEMDE 2 TANE YEGENİNİ İŞE ALMIŞ Bİ ARAŞTIRIN NERESİ GÖREVDE İYİ NİYE VE GÖREVDE MENFAAT DEGİLMİ KAMU OYU BİR ARAŞTIRSINLAR ALLAHDAN KORKMUYORLARMI

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

feto'nun hacca veya umreye gitmemesi çok ilginç?

feto hacca veya umreye neden gitmedi
08 Ağustos 2016 Pazartesi 16:29

herif 77yaşına girmiş ancak hiç evlenmemiş ve imkanı olduğu halde hacca veya umreye hiç gitmemiş,bu nasıl müslümanlık?buna rağmen peşinden pek çok kişi bunun müridi olmuş,pek çoğuda bu fetonun militanı olmuş.Terorıst Fetonun peşinden gidenler demek ki beyinsiz insanlar.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

merkez

ridas ömer
08 Ağustos 2016 Pazartesi 11:14

feto nun merkezi üslerinden en önemlisi ıspartadır buradaki operasyonlar hızlanmalı kaçıyorlar ......

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AÇIĞA ALMALAR

GENÇ SENİRKENTLİ
08 Ağustos 2016 Pazartesi 09:39

ÇOÇUKLARINI KÖRFEZ DERSHANESİNE YATILI GÖNDERENLER ALTINBAŞAKTA OKUTANLARDA TESPİT EDİLSİN AÇIĞA ALINSIN MANTIKEN ÖDEDİKLERİ PARA İLE YARDIM ETMİŞ SAYILIYORLAR HATTA KÖRFEZ DERSHANESİNDE ÖĞRENİM GÖRÜP ATANAN ADAMLAR DA RESMİ EVRAKLARDAN TESPİT EDİLİP AÇIĞA ALINSIN... ÇÜNKÜ DURUMU BİLDİKLERİ HALDE 17/25 ARALIK OLAYLARINDAN SONRA DERSHANEYE DEVAM ETTİLER.. ARŞİVLERE ÖDEME MAKBUZLARINA BAKILSIN.....

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haber eksik eski valiyi de deşifre etti

Hüseyin Yıldırım
07 Ağustos 2016 Pazar 20:00

Nurettin Veren eski Isparta valisi Memdun Oğuz un adını açıkça ifade etti ve fetöcü olduğunu söyledi. Bu valiyi çok iyi müslüman diyip beyediye başkanlığına hazırlayan vakti zamanında onun yanında olmayı seçen bugünlerin keskin darbe karşıtları acaba tevbe etmeyi düşünürler mi?

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETO OKULLARI

GENC SENİRKENTLİ
07 Ağustos 2016 Pazar 16:55

Senirkentte cocuklarini fetönün dershanelerine yurtlarına gönderenler hatta bu yurtta kalip işe girenler tespit edilip aciga alinsin.. Körfez dershanesi altinbaşak ta okuyup arananlar iyice arastirilsin

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Memduh oğuz

Retorik
07 Ağustos 2016 Pazar 15:28

Mensubunda valiliğin imkanlarını cemaate aktardığımı söyledi bu amca ihbar kabul edilmeki

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetoşları herkes bildirsin...

fetoşlar hemen temizlensin....
07 Ağustos 2016 Pazar 15:23

Her memur kendi çalıştığı iş yerindeki-kendi kurumundaki fetocuları EMNİYETE-VALİLİĞE-SAVCILIĞA-BİMER ' E-CİMER'e telefonla,internetten veya yazılı olarak bildirelim,her memur bildirsin ki fetocular devlet kurumlarından temizlensin.Bildirmekten kimse korkmasın, çünkü bildiren kişiler açıklanmıyor ve devletimiz para ödülü bile veriyor.Fetonun okullarında çocuklarını okutanlar neden açığa alınmıyor???Yoksa onlra sıra gelmedi mi?

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetoşları herkes bildirsin...

korkmaz.
07 Ağustos 2016 Pazar 15:20

Her memur kendi çalıştığı iş yerindeki-kendi kurumundaki fetocuları EMNİYETE-VALİLİĞE-SAVCILIĞA-BİMER ' E-CİMER'e telefonla,internetten veya yazılı olarak bildirelim,her memur bildirsin ki fetocular devlet kurumlarından temizlensin.Bildirmekten kimse korkmasın, çünkü bildiren kişiler **** tutuluyor ve devletimiz para ödülü bile veriyor.Fetonun okullarında çocuklarını okutanlar neden açığa alınmıyor???Yoksa onlra sıra gelmedi mi?

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetullahçıları herhez bildirsin,korkmasın!!!

goca Hasan.
07 Ağustos 2016 Pazar 14:45

her memur kendi çalıştığı iş yerindeki-kendi kurumundaki fetocuları EMNİYETE-VALİLİĞE-SAVCILIĞA-BİMER ' E-CİMER'e telefonla,internetten veya yazılı olarak bildireli,her memur bildirsin ki fetocular devlet kurumlarından temizlensin.Bildirmekten kimse korkmasın, çünkü bildiren kişiler **** tutuluyor ve devletimiz para ödülü bile veriyor.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HEDEF SAPTIRMAYA CALISIYORLAR!

vatandas
07 Ağustos 2016 Pazar 14:38

EVET ISPARTA MAALESEF NURCULAR ICIN ÖNEMLI ( SADECE SAIDI KÜRDI ISPARTADA YASAMASINDAN DOLAYI) ! AMA HEDEF SASIRTIYORLAR TÜRKIYENIN BÜTÜN ILLERINDE DOGUDAN BATIYA VE AVRUPADAN AFRIKAYA DÜNYANIN HER YERINE BU KADAR YAYILMISKEN! OPERASYONLARIN ISPARTA ILE SINIRLI TUTULMASINA ZEMIN HAZIRLAMA OYUNU BU ACIKLAMALAR! HANEFI AVCININ DEDIKLERI COK DOGRU! BUNUN MÜSEBBIBLERININ AYAKLARI DEGIL ISIN BASI KURUTULMALI!

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeni degil

Yeni degil
07 Ağustos 2016 Pazar 14:37

Bu adam bunları yıllar öncede anlatıyordu. Kimse dikkate almadı mı. Geçmişte anlattığından farkı araya akseneride sıkıştırmış niyeyse.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu şerefsiz yalan söylüyor

kp
07 Ağustos 2016 Pazar 14:05

fetullahçılar hakkında evlerini falan bilmem ama meral akşener için iftirasına verilen cevapta dediği tarihte bakan olmadığı cevabı verildi. üstelik elindeki yazıdaki imzda akşenerin değil.alçak şerefsiz yıllarca fetullahla aynı ****u yedi, sonra oradan kovulunca kapağı perincekin yanına attı, oradanda kovulunca şimdi fırsat buldu yeniden kime kini varsa iftiraya başladıhttp://www.yenicaggazetesi.com.tr/aksener-nurettin-verenin-iddialarina-cevap-verdi-143560h.htmyukarıdaki

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gercek HAİNLER içimizde

ferdi
07 Ağustos 2016 Pazar 12:33

Mermi atanlara finansör olan ve Belediye, parti teşkilatlarında, İş adamları, STK ve odalarda gizlenmiş SİVİL generallaeri yakalamak lazım. İşin özü FETÖ nün kandili Isparta dır. Ispartayı yıllardır kendi vesayetlerinde görenlerinden temizlenmeli

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

hepsini

ıspartalı
07 Ağustos 2016 Pazar 11:39

Hepsini toplayın.fetö ve yandaşları kimseye acımadı sizde acımayın

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cemmaat evleri

Halide soysal
07 Ağustos 2016 Pazar 11:11

PARALELCİLERE EVİ KİM VERİYORDU AÇ GÖZLÜ ISPARTALI EV SAHİPLERİ. İYİ OLDU ŞİMDİ EVLERİNİ FAHİŞ FİYATLARA VERECEK ENAYİ ARASINLAR

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu yeni bilinen bisey degil

Hakan
07 Ağustos 2016 Pazar 10:37

Bunu bilmeyen yok cemaatin başkenti burası ve hainlerin yuvası da burası insALLAH temizlenir ve akp içinde de var umarım bunlar da temizlenir kendinizi ne kadar saklarsaniz saklayın o partide deşifre olup hapisaneyi boylayacaksiniz. Öyle çakma akp li olunmuyor sizi devsirmeler sizi. Bu söz ettiğim kişiler kendilerini biliyor

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

N. Veren i tebrik

Baki yeşil
07 Ağustos 2016 Pazar 04:47

Bu insanlar N.Veren H.Gülerce v.d leri bu yapıyı iyi biliyor devlet muhtarlık düzeyine kadar kuva i milliye gibi yapılanması ele başları birbir suikast timleri ile failimeçhul olmalı halk bunların evlerini iyi kötü biliyor iyi bir ihbar sistemi ile hepsi fişleniyor bu nesi geberene kadar kontrol altında tutulmalı. Amerika bu korkak sünepe lere güvenmekle tarihi hatasını yaptı onunda sonu geldi. Allahın vaadi var korkmayanlar kazanacak. KORKMAYIN KORKACAKSANIZ ALLAHTAN KORKUN.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla