visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA FETÖ'DEN 4 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI

ISPARTA'DA FETÖ'DEN 4 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI
05 Ekim 2016 Çarşamba 22:33

ISPARTA'DA FETÖ'DEN 4 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI

Isparta'da FETÖ/PDY terör örgütüne yönelik sürdürülen soruşturma kapsamında 4 kişi gözaltına alındı.

İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri FETÖ'nün gizli haberleşme programı olan "bylock" kullandıkları tespit edilen DSİ'den 1 kişi,Kredi Yurtlar Kurumu'ndan 1 kişi ve sivil 2 kişi olmak üzere 4 kişi düzenlenen operasyon ile gözaltına alındı.

Gözaltına alınanlar ifadelerinin ardından adliyeye sevk edildi. 

Salih Hani Nerde BYLOCK

Furkan
06 Ekim 2016 Perşembe 13:47

Salih BYLOCK apstore ve google play store da yer alamaz. Google ya da Apple ' a niye bylock yok diye sor sana verecekleri cevap programın kullanıcı güvenliği konusunda gereklilikleri yerine getiremeyen bilgilerinizi ve yazışmalarınızı 3. kişilere gönderdiği olacaktır. BYLOCK kullanıcın apk olarak indirip kurduğu bir program. İnsanlarda BYLOCK masum algısı oluşturmaya çalışma. Meraktan kurmayın bu programı, FETÖ/PDY cilerin ekmeğine yağ sürmüş olursunuz.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

isimler

ahmet
06 Ekim 2016 Perşembe 10:13

Gözaltınan alınanların isimleri de yazılsa daha iyi olurdu.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah devletimize zeval vermesin yardımcısı olsun

Belguzer
06 Ekim 2016 Perşembe 08:43

Salih diye yorum yapan kişi siz nasıl olurda böyle yorum yapabiliyorsunuz Aga dediginiz kişi kim Ne mühleti ne zamanı Benim güzel ülkem gidiyordu Onca şehitlerimiz var sen nasıl tehdit vari konuşuyorsun Zaman gelince ne siz nede Aga nız kalacak diyorsun play storeda bylock uygulamanız bulunmuyor Artık sizi kimler var diyor bilimem Ama kesin olan bişey var Vatanını milletini seven insan böyle yorumlar yazamaz yazamaz Benim içim yanıyor Allah devletimize milletimize yardımcı olsun

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdu

Yorumcu
06 Ekim 2016 Perşembe 00:16

Sdude sirf yonetime yakin diye korunan adamlar bakalim ne zaman alinacak. Kimerde bilgi islemde mudur mudur yardimcisi olmakla aklanmis olunmuyor oyle efendiler.

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAVCI VE HAKİM ALLAH'IN VARLIĞINA İNANIYORMU?

Salih
05 Ekim 2016 Çarşamba 23:45

BYLOCK indirmek, kullanmak suc değil, hicbirseyede delil degildir. Hala GooglePlay'dan indirebilirsiniz. icerikle ilgili varmı bisey, yok. Eger sucsa 1 milyon kisiyi gözaltına alacaksınız, basta AKP vekil ve üyelerini. Cesaretniz varsa ordan baslayın. Nasıl olsa hesap soran yok dimi, ayrıca mecbursunuz yoksa ağanız sizi iceri atar. Allah'tan degil agadan korkun bakalım. Ama ALLAH'ın mühleti bittiğinde ne ağanız kalır ne siz. Bu korkaklıkla sizden savcı-hakim olmaz, istifa edin gidin

9 Beğendim
10 Beğenmedim