visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA FETÖ'DEN 2 KİŞİ TUTUKLANDI

ISPARTA'DA FETÖ'DEN 2 KİŞİ TUTUKLANDI
20 Eylül 2016 Salı 16:32

ISPARTA'DA FETÖ'DEN 2 KİŞİ TUTUKLANDI

15 Temmuz darbe girişiminin ardından Isparta'da FETÖ/PDY örgütüne yönelik başlatılan soruşturma kapsamında 2 kişi daha tutuklandı.

İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince yapılan operasyon kapsamında 2 bölge sorumlusu gözaltına alındı. Emniyete götürülen şüpheliler ifadelerinin ardından sevk edildikleri mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. 

Tutuklananlar arasında 

- ORDU Bölge Sorumlusu S.A. ve F.Ş. tutuklandı

Baki Yeşil

Vatandaş
20 Eylül 2016 Salı 19:23

Unutmayalım ki o şehitlerin acısını sadece aileleri yaşadı. Çünkü şehitlerin yasını tutmak yerine millet ertesi gün meydanlarda göbek atıyordu. Bunlarda gözden kaçmasın!!!

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayret

sinasi
20 Eylül 2016 Salı 19:05

O kadar alakasiz kişiler alindi bir ayı geçti sorumlular yeni alınıyor ne ilginc

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hala gerzekler var

Baki yeşil
20 Eylül 2016 Salı 18:47

Hangi kanuna göre suçmuş diye yazabilen gerzekler var hala,terör örgütüne yardım ve yataklık yapmak,darbe ve işgal girişiminde bulunmuş,koskoca ülkeyi paketleyip abd ve İsraile altın tepside sunmak isteyen hain bir örgüt var,vatana ihanet diye bir suç var Moğol işgalinden beter bir operasyondu allah ellerini ayaklarını dolaştırıp,eğer başarsalardı neler olacaktı acaba düşündünüzmü 250 şehit 2200 yaralı var,g.doğu ihaneti ile verilen şehitler daha ne hukuk dan bahsediyorsunuz.

9 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla