visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA FECİ KAZA 1 ÖLÜ 1'İ AĞIR 4 YARALI

ISPARTA'DA FECİ KAZA 1 ÖLÜ 1'İ AĞIR 4 YARALI
23 Ekim 2015 Cuma 20:23

OTOMOBİL İLE KAMYONET ÇARPIŞTI: 1 ÖLÜ 1'İ AĞIR 4 YARALI

ISPARTA'DA meydana gelen trafik kazasında 1 kişi öldü, 1'iağır 4 kişi yaralandı. Kaza Keçiborlu-Dinar karayolunda meydana geldi. Ferit Kayayönetimindeki 45 SB 6311 plakalı otomobil karşı yönden gelen Bayram Ayhanyönetimindeki 15 PC 385 plakalı et yüklü kamyon ile çarpıştı. Kazada sürücüFerit Kaya olay yerinde yaşamını yitirdi. Aynı otomobilde yolcu olarak bulunan2 yaşındaki Utku Kaya, Halit Kaya ve Fatma Kaya ile kamyonet sürücüsü BayramAyhan yaralandı. 

İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Servis Ambulans ekiplerisevk edildi. Yaralılardan durumu ağır olan 2 yaşındaki Utku Kaya SüleymanDemirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'nekaldırılırken, Halit Kaya ve Fatma Kaya Keçiborlu Devlet Hastanesi'nekaldırılarak tedavi altına alındı.

Kaza nedeniyle yol uzun süre trafiğe kapatılırken, uzun araçkuyrukları oluştu.







Sigorta hizmeti

Abdi Türk
26 Ekim 2015 Pazartesi 20:00

Ölüm tazminatıSakatlık tazminatıTedavi giderleriTakip edilir İrtibarat: 05415290901

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ölüm Vazifei Hayattan Trhistir.

TKDK AİLESİ
26 Ekim 2015 Pazartesi 08:38

Cenabı Hak Rahmetiyle Yargılasın inşallah.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla