visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 17:37

ISPARTA'DA EBOLA PANİĞİ!

ISPARTA'DA EBOLA PANİĞİ!
18 Ekim 2014 Cumartesi 13:58

ISPARTA'DA EBOLA PANİĞİ!

ISPARTA'DA ebola virüsü şüphesiyle Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'nde tedavi altına alınan Somali uyruklu bayana sıtma tesisi konuldu.

ISPARTA'DA yaşayan Somali uyruklu bir bayan gece saat: 01:00sıralarında yüksek ateş şikayeti ile 112 Acil Servis Ambulans ekipleritarafından Isparta Devlet Hastanesi'ne getirildi. Ebola virüsü şüphesiyle Acil Serviste ve ambulansta görevli sağlık görevlileri önlem olarak maskelerini taktı. Daha sonra Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve UygulamaHastanesi'ne sevk edilen bayana yapılan tahliller sonucunda sıtma teşhisikonuldu.

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ'NDEN YAPILAN AÇIKLAMA BİRAZDAN

Allah yardımcınız olsun

vs
03 Kasım 2014 Pazartesi 18:08

ısparttalıyız bide ya Allahın cezası nerden çıktı bu hastalık inşallah tedavisi bulunur .

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatan DAŞ kafalara

bojuware 201
19 Ekim 2014 Pazar 20:45

Anlayana sivtisinek anlamayana sazı soksak az. Şu sağ zihniyetin başındaki yem torbasını çıkar ondan sonra gel.

1 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

yazık değil mi?
19 Ekim 2014 Pazar 11:32

Bu ekipte çaılşan sağlık personeli arkadaşların koruma ekipmanlarına bakarmısınız. Bu sağlık bakanlığı acaba personeline zaman önlem almaya başlayacak.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Müzmin Ce Haş Pe li bojuware 201

Vatan DAŞ
18 Ekim 2014 Cumartesi 19:41

tamam senden olmayan herkese karşısın anladık, senden olmayan aptal, ahmak, geri zekalı, bidon kafalı vs,peki ebola virüsünün kuluçka süresinin 21 gün olduğunu ve bu sürede belirti vermeyebileceğini yine bu sürede bulaşıcı olmadığını biliyor musun ?

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ebola

bojuware 201
18 Ekim 2014 Cumartesi 14:17

Somali nere TC nere ısparta nere Ey andavallar sorun bakalım. Buraya kadar bu insan gelirken sınırdan nasıl geçmiş. Isp. kadar kaçvilayetten geçmiş. Kimlere bulaştırmış. Eşek mühürdar katır hükümdar eden andavallar. Sizlere ne denirki kifayetsiz kalmaz. Bu ülkede önce sizlerin tüketilmesilazım.

11 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla