visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA DUT AĞAÇLARI TEHLİKE SAÇIYOR

ISPARTA'DA DUT AĞAÇLARI TEHLİKE SAÇIYOR
18 Haziran 2017 Pazar 15:29

ISPARTA'DA DUT AĞAÇLARI TEHLİKE SAÇIYOR

Cumhuriyet Caddesi yolunda bulunan esnaflar dut ağaçlarının kesilmesi için belediyeye dilekçe verdiklerini ancak bir sonuç alamadıklarını söylediler. Dut ağaçlarından dökülen dutların ezilmesiyle yolun kayganlaştığını ve kazaların meydana geldiğini belirten esnaflar bir can kaybı olmadan bu dut ağaçlarının buradan götürülmesini istediklerini belirttiler.

Isparta Cumhuriyet Caddesi'nde bulunan dut ağaçları tehlike saçıyor. Yağış ile birlikte dut ağaçların dökülen dut yerde ezildikten sonra yolu kayganlaştırıyor. Bisiklet yolunu ve kaldırımların kayganlaşmasına neden oluyor. Hem sürücüler hemde vatandaşlar büyük tehlike yaşıyor. Esnaflar bu durumdan rahatsız olduğu için belediyeye dilekçe verdi. Ancak belediyeden hiçbir yetkilinin ise konu ile ilgili çalışma yapmadığını söylediler. 



Dikkat

GABAG
19 Haziran 2017 Pazartesi 14:29

artık elektrik tellerinin altına ağaç dikmeyelim

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

güzel numara

vatandaş
19 Haziran 2017 Pazartesi 14:26

iyi taktik ama yemezler :D

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLUR MU

GABAG
19 Haziran 2017 Pazartesi 14:25

Burası Türkiye!Kaldırıma ağaç dikilir hemde çevre kirliliğine neden olan ağaç. Kaldırımlar yayalara aittir. Zemini bozacak, kaldırımdaki yaya trafiğini olumsuz etkileyecek her türlü nesnenin kaldırılması gereklidir. Buna zorunlu olarak bulunması gereken oturma alaları çöp kutuları aydınlatmalar dahil değil tabiki. Ancak bu gereksinimlerinde ergonomik yer kaplamayan tasırımı ve görünümü göz zevkini bozmayan nitelikte olması gerekir.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

inceleyelim

mehmet ali
19 Haziran 2017 Pazartesi 10:36

şimdi teker teker inceleyelim;foto hamburg;araç alım satımı yaptığı için dükkanının önüne araç koyamıyor derdi o.emel halıcılık;dükkanının önünde dükkanının içinden daha fazla mal koyuyora derdi budominos pizza;kurye motosikletlerini koyamadığından derdi bu;özyılmaz malum kapının önüne az koyuyor ya kıyafetleri yetmemiş demekki derdi butostçu; dışarıya masa az atıyor derdi butaksicinin derdi malumne yeşil ne ağaç hak getire herkes saygısız kendinden başkasını düşünen yok.diyeceklerim

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ağaçlar

Ağaç iyidir
19 Haziran 2017 Pazartesi 10:25

Ağaçlar kesilmemeli.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

yol
19 Haziran 2017 Pazartesi 10:24

o yol bisiklet yoludur.Motor yolu değil.Kesilmesini istemiyoruz.kaldırımları pazar yeri gibi kullanna esnaflar önce kaldırımları boşaltsın ve motorlar yoldan trafiğe dahil olsun.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu agaç yeni mi dut verdi

asd demr
19 Haziran 2017 Pazartesi 08:38

sayın esnaf sizin derdiniz dukkanınızın onü pislenmesin dut agacı 30 yaş üstünde bugun mu sıkıntı oldu bugunune kadar aklınız neredeydi de bugun problem oldu

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

vatandaş
19 Haziran 2017 Pazartesi 08:28

Malesef esnaf dükkanı kiraladığında kaldırımı, yolu , hatta caddeyide kiraladım zannediyor. Dükkan önüne reyon çıkart, yola arabanı parket, hatta yolu kapat. şimdide yol kenarındaki dut ağacını sırf yere dutlar dökülüyor, koku oluyor, temizlemesi bize kalıyor diye kestirmek için imza topla. madem orası sizin dükkansa önünü temizlemekte sizin vazifeniz, sizin sorumluluğunuz, Bu ne rezilliktir. insaf yahu insaf.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yaya

Agaçlar kesilmesin
19 Haziran 2017 Pazartesi 02:52

Cumhuriyet caddesi esnafları öncelikle kaldırımları işgal etmeyi bıraksınlar!

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hadı yaa bak senn!
18 Haziran 2017 Pazar 22:06

Ağaç bı yerınıze mı battı cok mağdur esnafımsı şeyler!!!

107 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
18 Haziran 2017 Pazar 21:28

Ispartalıda esnaftsn şikayetci, kaldırımları tezgah dolu, dükkan önü park edilmez hep cukka hep cukka degilmi. İnsanda biraz vicdan olur. Hep kendini düşünmez.

105 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ihlal

ıspartalı
18 Haziran 2017 Pazar 19:38

Bisiklet yolunu kullanmayacaksınız. Orası motorsuz bisikletler için ayrılmış bir alan. Motorsiklet kullanan arkadaş kendi kendini ihbar etmiş aslında. Esnaf arkadaşlar da yola masa-tezgah vs atamadıkları için serzenişteler sanırım.

74 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mahalleli
18 Haziran 2017 Pazar 18:29

Başka belediyeler yolu genişletmeye çalışır, bizde de geniş yolun ortasına park yapılır. Bahçelievler mahallesinde trafonun altındaki koca yolun ortasına kaldırım taşı ile çevirip ucube bi alan yaratıldı. Tek araba zor geçip dönüyor. Maksat mahalleliye eziyetten başka bişey değil. Ama kimin umrunda. Seçim zamanı gelir muhtar, Başkan vs. Sonra kim kime, dum duma.

21 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yetmedi mi
18 Haziran 2017 Pazar 17:58

Ormanlar peşkeş çekilip talan edilsin zeytin kesilsin asırlık kestane ağaçları kesilsin dut kesilsin ağaç düşmanı oldu herkes. Şimdiye kadar yokmuydu o dut ağaçları? Şehir içinde cumhuriyet caddesinde nasıl bi hızla gidiliyor acaba? Öğretmenevinin önündeki ağaçları niye kestiniz onlarda mı ayağınızı kaydırıyordu? Ağaç kesen baş keser yazıklar olsun bu zihniyete

195 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakan
18 Haziran 2017 Pazar 17:53

Belediye baskani gereksiz bir sey olsaydi yapardı sanirim:))) ama lüzumlu ve milletin menfaatine bisey oldugu icin yapmaz.

10 Beğendim
62 Beğenmedim
 
Yanıtla

Harlem
18 Haziran 2017 Pazar 17:11

Ağacı kesmek diye bir çözüm olur mu madem esnaf rahhatsız altına sersinler büyük bir sofra bezi çıksın sirkelesinler hem yerler hem pekmez yaparlar fıstık gibi

129 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

MustafamusaAKBAŞ
18 Haziran 2017 Pazar 16:53

İspartada yatanın yürüyecek yolumu kaldı yeterince esnaf şimdi ağaçlardan ne istiyorsunuz isprta nin esnafı kala kala dut ağacın dutları na kaldı o zaman hız limitini şehir içi acmasinlar ağaçlar bizim miras birakilanlardan olmali

36 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

dut hastasi
18 Haziran 2017 Pazar 15:56

Gecen sene vatan mh.4176 sk ta bulunan Dut agacınin alt dallarıni kesen belediye işçileri sayesinde, şimdi agacada çıkılamıyor dolayısiyla toplanamadıgi için heryer dut. Dut toplanıp yenilemediğine göre dibinden kessin sayın yetkililer.

7 Beğendim
67 Beğenmedim
 
Yanıtla