visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 13:32

ISPARTA'DA DOKTORLAR BAŞHEKİM KATINI BASTI

ISPARTA'DA  DOKTORLAR BAŞHEKİM KATINI BASTI
07 Haziran 2017 Çarşamba 14:21

ISPARTA'DA DOKTORLAR BAŞHEKİM KATINI BASTI

Isparta Şehir Hastanesi'nde doktorlar Başhekim Gökhan Saçkan'a karşı ayaklandılar.

Şehir Hastanesi'nde yaşadıkları sorunları aktarmak ve çözüm bulmak adına altında defalarca Başhekimden randevu istemelerine rağmen başhekim vermemesine karşı 60'a yakın kadar doktor başhekimin katına çıktılar.

Doktorlar hastanede ciddi sıkıntılar ve problemler olduğunu iddia ederek Başhekim neden bu olaylara kulaklarını tıkıyor diyerek tepki gösterdiler.  

Başhekim Saçkan ne dedi?

Doktorların bu iddialarına karşılık Saçkan Bomba 32 muhabirine yaptığı açıklamada, şehir dışında olduğunu yarına randevu verdiğini ve gün içinde de hepsiyle görüştüğünü dile getirdi. 

Hekim
09 Haziran 2017 Cuma 14:37

Yahu, konuşması gereken ve çözüm bulacak makam genel sekreter. Ama ortada yok. Acaba tatilde mi? Yoksa 15 milyar lira cepte. Gerisinden bana ne mi diyor?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yov yee
09 Haziran 2017 Cuma 01:34

Hazımsızlığı olan varsa Beypazarı maden soda öneriririm ama sadece karın ağrısı varsa bence bir bardak SOĞUK SU için buzlu olabilir sakinleştirir :))

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ara ki bulasın...

Nip/Tuck
08 Haziran 2017 Perşembe 21:12

İdarecilik yerlerde. Artık bu şehir hastanesi mi pardon şehir efsanesi mi? Millet anlasın. Hadi bakalım evetçiler düzeltsin bu işleri, evet gelecek dertler bitecekti hani?

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esse
08 Haziran 2017 Perşembe 17:52

Hiç iyi yerlere gitmiyor. Benim artık migdem bulandı.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

knn yyyyy
08 Haziran 2017 Perşembe 17:45

X****x sende zubuk filmine gidenlerdenmisin hastanedeki ?

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

denizli gercegi
08 Haziran 2017 Perşembe 17:41

Yar saclarin lule berna ozturk sana gule gule.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

xxxxx
08 Haziran 2017 Perşembe 15:13

tam bi zubuk isparta degerini bilsin

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Genel sekreter

Hüseyin
08 Haziran 2017 Perşembe 09:26

Bu sorunu çözmek başhekim işi değil, genel sekreterin işi arkadaşlar. Peki onu gören var mı?

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOKTOR YOKKKKKKKK

SÜNNET
08 Haziran 2017 Perşembe 08:27

Oğlumuzu sünnet yaptırmak için hastahaneye gittik randevu almak için bir tane çocuk cerrahi var oda bir ay izindeymiş. Okullar kapanıyor şimdi herkes sünnet yaptırmayı düşünürken böyle bir ayda bir doktor o da bir aylık izinde....

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dertli insan
08 Haziran 2017 Perşembe 01:20

Doktor ve yönetim karşı karşıya yine olan hezimetVatandaşa olacak. inşallah bir an önce çözüme kavuşur. Nereye gidiyor bu sağlık sektörü?

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Türkiye bir Afrika ülkesi değildir .
08 Haziran 2017 Perşembe 00:49

İki tane Somalili hastanede ameliyat oldu diye yurtdışından hasta geldi yazmış neden ispanyadan gelmemiş bu hastalar niye Kanada ve kubadan gelen yok o Somalili ler burada yaşıyor zaten

30 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şehir Hastaneleri Özelleştirilmiş Birer Ticarethanedir. (Isparta Şehir hastanesi açılıyor)

Mahmut ÖZYÜREK
08 Haziran 2017 Perşembe 00:44

http://ankhukuk1.blogspot.com.tr/2017/01/sehir-hastaneleri-ozellestirilmis-birer.html Türkiye'de sosyal devletin çökertilmesi ile ortaya çıkan bu tablo, dizginsiz bir şekilde azami kar elde etmek hırsıyla dünyanın her yerinde kan döküp, savaş çıkaran emperyalizmin doyumsuz iştahını kabartmaktadır.Demek ki "Isparta Şehir Hastanesi" Isparta ve bölge halkına sağlık hizmeti sunmak amacı ile değil;Birincil olarak; Bölgemizdeki parasız tüm sağlık hizmetinin tasfiyesi, devlete ait sağlık kurumlarını

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam olsun herkes
07 Haziran 2017 Çarşamba 21:58

Arkadas adamin facebookundan bize ne bu adam recep tazicioglu gibi adam.recep yazicioglu nun da degeri sonradan anlasilmisti degerini bilelim.idareciligi doktorlugu kotu olan bi adam buralara gelemez.Evet genc yasinda bu kadar basarili olan birini denizlidede isparta da cekemeyenler olacaktir.KEDI ULASAMADIGI CIGERE MINDAR DERMISSSSSSSSS

11 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

objektif
07 Haziran 2017 Çarşamba 21:54

Denizli de genel sekreterleri siyasiler yedi bu adamin isi gucu devletine milletine hizmet etmek denizli de bu adam gittigin icin halk cok uzuldu ve siyasilere baski yapioylar hala geri getirmek icin.Ankarayla arasi cok iyi zaten bunu bakan beyin yurt disi calismalarina seyahetlerinde ekibine gokhan beyide almasindan anliyiruz.facebook u iyi ****iz ederseniz hastalari ile yaptigi kahvaltiyi ve yuruyusleride.kadir aga devam seninle gurur duyuyoruz.

8 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartanin yigidi
07 Haziran 2017 Çarşamba 21:35

Bashekimimiz super bir adam uyuyan hastaneyi uyandirdi.mutevazi yasantisi ile de ornek bir doktor idareci.bmw mercedes biner doktorlar bu adamin mutevazi bir arabasi var derdi hicbir zaman para olmamis belliki.bir adami elestirirken onu iyi ****iz etmek lazim gelir.Bir ispartali olarak gokhan bey i tebrik ediyorum 1 ayda koca hastanede cok seyi degistirdi duzeltti.geri kalan aksakliklarda duzelecek.Alisilagelmis bir burokrat degl tribnlere oynamiyr takim elbisli havali degil.amlyt elbissi ustnde

13 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla

A
07 Haziran 2017 Çarşamba 20:20

Bina yap içinde doktor olmasın =Hizmet

28 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Görünen köy...

Erşan KUNERİ
07 Haziran 2017 Çarşamba 19:44

Sen herşeyi düzgün yapmış gibi insanları kandırıp, oy istersin. Sonra da elinde patlar böyle işte. Şehir hastanesi Ispartalının diline çalınmış bir kaşık baldan öteye gidemez. Olsun müstehak bunlar bu millete ama işte olan yine başkasına oluyor

34 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Xxx xxxxx
07 Haziran 2017 Çarşamba 19:36

Her zaman yaptığı seyler.helal olsun ispartadaki hekim arkadaslara denizlide olsa kimse gık demezdi.birileri haddini bildirir insallah..

21 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

il dışında mı

kadir söke
07 Haziran 2017 Çarşamba 19:08

il dışında falan oluşu tamamen yalan. yorumlara baktım yok ankara ile ilişkisi iyiymiş yok sorun çözüyormuş. adamın iyi ilişkisi filan yok. denizli den sözde buraya terfi etti kendine göre. gönderildim diyemeceyecek kadar yoksun bir kişi. her gelen genel sekreterle sorun yaşadı. hepsinin kuyusunu kazmaya çalıştı. facebook a koyduğu fotoğraflar hep aynı. özellikle hacı bayram veli fotoğrafı taa 2012 den kalma. çevirip çevirip koyuyor. hastaları ile çektirdiği fotolar hep yapmacık isimleri yalan

164 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Döner bulamazlarsa pasta yesinler

Rıfkı Budubogen
07 Haziran 2017 Çarşamba 19:06

Şimdi lakinki öyle değildir. Bi sürun almaya geliyoruz arabanın altını tümseee vurup gidiyoruz sanayi yanda diye böyle yapılır mı? Sayın yetkililere sesleniyorum, 3 kilo domat bi lirya

31 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir doktor kolay yetişmiyor
07 Haziran 2017 Çarşamba 18:23

Hoca mı yarın bir gün doktor kalmadığında gününüzü görürsünuz

72 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SIKINTI

SAVLI
07 Haziran 2017 Çarşamba 17:50

BİR VATANDAŞ OLARAK HASTANENİN SİSTEMİNİN BİR AN ÖNCE ESKİ DEVLET HASTANESİ SİSTEMİNE DÖNMESİNİ İSTİYORUM. DOKTORLAR YANLARINDA SEKRETER OLMADIĞI İÇİN HASTAYA TAM KONSANTİRELİ BAKAMIYORLAR.ÖZELLİKLE ACİL ÇOK SIKINTILI HASTA GELEN İNSAN ACİLDE ÖLECEK .BİR AN ÖNCE DEVLET BÜYÜKLERİMİZ GEREKENİ YAPARSA SEVİNİRİZ.

39 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

El tecrube
07 Haziran 2017 Çarşamba 17:33

Madem bashekim musait degil aklı basında yardimcisidami yok ? Bukadar kalabalik dr koridorda yururken birisi sormazmi derdiniz sikayetiniz nedir diye.Birbirlerini gazlamaktan baska bisey yapmiyor bashekimin alt ekibi bence.Buna tedbir almazsa orda kalamaz basini yerler

85 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mutsuz

Sağlıkçı
07 Haziran 2017 Çarşamba 17:33

Anlaşılan çalışanlar arsında ciddi sıkıntılar ve malesef mutlu değiller. İdareciler çalışanları motive etmeli özlük hakları iyileştirilmeli biraz da reklamdan kaçınmalı.

23 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla