visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 19:30

ISPARTA'DA DEMOKRASİ YÜRÜYÜŞÜ

ISPARTA'DA DEMOKRASİ YÜRÜYÜŞÜ
03 Ağustos 2016 Çarşamba 07:51

ISPARTA'DA DEMOKRASİ YÜRÜYÜŞÜ

Isparta’da yaklaşık bin (1000) kişilik sağlık ordusu demokrasi için yürüdü.

Isparta Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinin düzenlediği yürüyüşünde ellerinde Türk bayraklarını alan yüzlerce sağlık çalışanı dün akşam saatlerinde Isparta Devlet Hastanesi’nden Hükümet Meydanı’na kadar toplu halde yürüyerek geldiler.

Yürüyüşe İl Sağlık Müdürü Mehmet Karakaya, Isparta Kamu Hastaneleri birliği genel sekreter vekili Op. Dr. Zafer Dirik,Isparta Devlet Hastanesi Başhekimi Hüseyin Yavuz, Isparta Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Başhekimi Mehmet Topal,İlçe hastaneleri başhekimleri ve yüzlerce sağlık çalışanı ile aileleri katıldı.

Yürüyüşün son noktası olan Hükümet Meydanı’nda Isparta Kamu Hastaneleri Birliği genel sekreter vekili Op. Dr. Zafer Dirik, 15 Temmuz’da yapılan darbe girişimini lanetlemek için Isparta Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği adına bir açıklama yaptı.

Yapılan açıklamanın ardından sağlıkçılar demokrasi nöbeti tutmaya devam etti.

 

Yoo

He
03 Ağustos 2016 Çarşamba 10:39

Sağlık çohh eyi!

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kesinlikle

Tabi yaa
03 Ağustos 2016 Çarşamba 09:56

15 gündür nerelerdelermiş acaba bi sormak lazım

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

SENİRKENTTEKİ DURUM

GENÇ SENİRKENTLİ
03 Ağustos 2016 Çarşamba 09:35

SENİRKENTTE HALA YURTLARLA VE BU FETÖ İŞLERİYLE İLGİLENİP SEMPATİ DUYAN BAZI ADAMLAR FARKLI KURUMLARDA GÖREVLERİNE DEVAM ETMEKTELER .. BU KİŞİLERİ VATANDAŞLAR DAHİ BİLİYOR BUNLAR NE ZAMAN TEMİZLENECEK ??

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla