visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA ÇOK SAYIDA GÖZALTI VAR

ISPARTA'DA ÇOK SAYIDA GÖZALTI VAR
02 Ağustos 2016 Salı 08:51

ISPARTA'DA ÇOK SAYIDA GÖZALTI VAR

ISPARTA’da aralarında iş adamları, doktor, öğretmen, kamu çalışanları ve üniversite öğrencilerinin bulunduğu yaklaşık 65 kişi gözaltına alındı.

Isparta Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü koordinesinde resmi ve sivil tüm ekiplerce yapılan eş zamanlı operasyonda 65 kişi gözaltına alındı.

Operasyonda 65 kişi, "FETÖ darbe girişiminin propagandasını yapmak" "Devletin güvenliğini zafiyete uğratacak paylaşımlarda bulunmak" ve "Anayasal düzeni ortaya kaldırmaya teşebbüsü destekleyici propaganda yapmak" suçlarından gözaltına alındı.

Mahalle

F.
02 Ağustos 2016 Salı 17:46

Ispartada mahalle anneleri uygulaması başlatılmıştı.Bu faaliyette yer alanlar.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU HALININ TOZU ZOR TEMIZLENECEK GIBI!

VELI
02 Ağustos 2016 Salı 14:37

MAHALLELERDEDE EMEKLI MUHASIP VB MEMUR ABILER, VE MEMURE ABLALAR VARDI BÜTÜN ORGANIZELERINI YAPAN ACABA ONLARDA SU SIRALAR KENDILERINI KAMUFLEMI EDIYORLAR ACABA? AMA SIRA GELECEK ELBETTE MAHALLE SORUMLULARINADA!

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

temizlik yapılsın...

hihmet
02 Ağustos 2016 Salı 12:46

Isp.devlet hastanesinde çalışan fetöcü abilere ve ablalara ne zaman sıra gelecek???himmet,fitre,zekat,bağış toplayan ve sohbet düzenleyen bu abi ve ablaları hastane yönetimi bildiği halde neden açığa alınmıyorlar????

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

cumhurbaşkanımız çok yaşa,Allah uzun ömür versin !!!

fetolar acilen hemen temizlensin....
02 Ağustos 2016 Salı 12:19

ısparta daki okullarda himmet-fitre-zekat-bağış toplayan fetöcü öğretmenler var.bu öğretmenleri; okulundaki md-md.yrd. ve tüm öğretmenler,hizmetliler biliyor.fakat hiç kimsede bu himmetçi fetöleri emniyet müdlğne-valiliğe-cimer e-bimer e bildirmiyor,fetöcüleri koruyorlar,sav daki fetocuların okullarını ıspartadaki 500 öğretmen her ay himmet vererek yaptırdı,bu 500öğretmenin ve buralara himmet toplayan öğretmenlerin isimleri bu okulların bilgisayarlarında kayıtlıdır mutlaka(????) tutuklansınlar

7 Beğendim
3 Beğenmedim