visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA ÇİPLİ KİMLİK KARTI ALMAK İSTEYENLER BURDUR'A BAŞVURACAK

ISPARTA'DA ÇİPLİ KİMLİK KARTI ALMAK İSTEYENLER BURDUR'A BAŞVURACAK
28 Kasım 2016 Pazartesi 12:49

ISPARTA'DA ÇİPLİ KİMLİK KARTI ALMAK İSTEYENLER BURDUR'A BAŞVURACAK

Nüfus cüzdanların yenilenmesi süreciyle ilgili Akdeniz bölgesinde pilot il seçilen Burdur'da çipli kimlik kartına ilk başvuru Vali Şerif Yılmaz ve eşi Hilal Yılmaz tarafından yapıldı.

Isparta’da yaşayanlar, çipli kart için Burdur’a başvuracak

BAŞVURU NASIL YAPILIYOR?

Isparta ve Antalya'dan yeni kimlik kartı almak isteyenlerin Burdur'a başvurması gerektiğini bildiren Vali Şerif Yılmaz, başvuruların randevu ile alınacağını, bu şekilde herhangi bir kargaşa yaşanmasının önüne geçileceğini ifade etti. Başvurunun biyometrik fotoğrafla yapılacağını vurgulayan Yılmaz, kişinin avuç ve parmak izi alınarak sistem üzerinden yapılan işlem vatandaşa kontrol ettirildikten sonra müracaatın onaylanacağını aktardı.

YENİ KİMLİKLERDE ÖNEMLİ GELİŞME!

Vali Yılmaz, yeni kimlik kartını alanların, elinde bulunan eski nüfus cüzdanlarını herhangi bir kuruma veya kişiye teslim etmeleri gerekmediğini, yeni kimlik kartlarını teslim almalarıyla eski nüfus cüzdanlarının otomatik olarak sistemden düşümünün gerçekleştirileceğini vurguladı.

ehliyet

fakir
29 Kasım 2016 Salı 09:57

kimlikten ziyadesi ehliyetleri yıl sonuna kadar değiştir hemşerim sonra aile doktorun yerine hastaneye gidersin zor olur.aklın yolu bir.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çipliden mahrum kalınmasın

Bilir Kişi
29 Kasım 2016 Salı 09:34

Allah devletimize zeval vermesin.Dünya savaş içinde; Orta doğu alev alev yanıyor,Amerika tarafı siyasi krizlerin eşiğinde, mesala Dolar olmuş 3,40. Amerika batıyor gidiyor. Rusya desen yiyecek domates bulamıyor.Biz de Domates bol. Üretici 0,50 kr dan satamıyor.Deliler gibi yol yapıyoruz, Yedi tane daha hava limanı yapıyoruz. İnşatlar, köprüler dur durak bilmiyor.Kimse boş durmuyor kardeşim herkes çalışıyor. Sağlam iş, sağlam para. Dostlar alışverişte görsün.Kimliklerde çipli olsun tabi..

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilge kişi
28 Kasım 2016 Pazartesi 20:27

Yılbaşına kadar Burdur 'dan alınacak. Yılbaşından sonra tüm illerde kendi yerlerinde kimlikler verilmeye başlancak. Sorun yok

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hizmet mi bu ?

hasan
28 Kasım 2016 Pazartesi 17:03

neden bu kadar insan burdura gidecek ısparta ve antalyada valilik mi yok yada bu başvuruyu kabul edecek bir memurmu yok vatandaşa ayağında hizmet etmek bu kadar zormu bu yetkililer biraz düşünüp uygun bir yol bulurlar her halde her hizmette çağ atlıyoruz ya.....! geriye doğru atlamayalım bu kadar insana cefa değil ayağında müracaatını alın ki adına hizmet didiyebilelim yoksa bunun adı ezadır cefadır......

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTANIN SUYUMU ÇIKMIŞ

Naci TATOĞLU
28 Kasım 2016 Pazartesi 16:46

Dinarlılar Burdurlular gelir bütün işlerini ıspartada yaptırırdı. Son zamanlarda komşu vilayetlere havale ediliyoruz. Yarın ehliyetleride Afyonkarahisardan alacaksınız derlerse hatır koymayın. Bilmem ISPARTANIN SUYUMU ÇIKMIŞ. Gidiş geliş masraflar ceba.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla