visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA BUNU DA GÖRDÜK

ISPARTA'DA BUNU DA GÖRDÜK
28 Aralık 2016 Çarşamba 08:18

ISPARTA'DA BUNU DA GÖRDÜK

Isparta’da yılda yarım 5 milyon çağrı alan merkezi arayan bazı vatandaşlar, ilginç ve gereksiz konularla hattı meşgul ediyor. Hayat kurtarmak için zamanla yarışan merkezi, meşgul edenler arasında cep telefonunu kontrol edenlere kadar çok sayıda kişi arıyor. Verilere göre Isparta 112 Acil Çağrı merkezi 4 bin 40 kez “gereksiz” yere meşgul edildi.

Kutahyalı
28 Aralık 2016 Çarşamba 20:35

Yolda tehlıkelı araçkullanan şahsı şikayet için polisi aradık. Polis bıze 112 yı arayın dedi. 112 yı aradık ordan emnıyetın bir başka bırımıne bağlandık, olayı anlattık vs. Bu olay için bıle 112 komutayı arattıran sıstemın kendısı kokuşmuş zaten! Gereksız yere aransa nolur aranmasa nolur artık! Ha sonuç ne mi oldu? Kımse bişiy yapmadı tabıkı!

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
28 Aralık 2016 Çarşamba 15:21

Bunların telefonları belli değil mi? 6 ay yollayıverin Savcının Otele. Bak bakalım bir daha yapabiliyorlar mı..!!!

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla